בעיה | טביעת אצבע
-
@מחנה-ידידים
בדקתי
לא עוזרתכל'ס מה עושים ?
-
תכל'ס מה עושים ?
זה מה שהוא רושם לי

-
@אליז לא עובד , מה זה קישור ?
-
@אליז לא עובד , מה זה קישור ?
@חיים-המצחיק תכתוב את זה ControlVault3 בחיפוש ותוריד את הדרייבר הזה
-
@חיים-המצחיק תכתוב את זה ControlVault3 בחיפוש ותוריד את הדרייבר הזה
@אליז תודה, ממש תודה על העזרה
אני כבר התקנתי כזה בעבר ננסה שוב ואעדכן פה עוד רגע -
@מחנה-ידידים בכיף (אע"פ שהוא כבר מצא את הקובץ)
https://drive.google.com/fileלמחוק מילים אלו/d/1IcnfG3kQL0Wpv3PHqFF_Sp9Csc6JkK_m/view?usp=sharing -
@מחנה-ידידים בכיף (אע"פ שהוא כבר מצא את הקובץ)
https://drive.google.com/fileלמחוק מילים אלו/d/1IcnfG3kQL0Wpv3PHqFF_Sp9Csc6JkK_m/view?usp=sharing@אליז תודה רבה , התקנתי את הקובץ עשיתי הפעלה מחדש, גם לא עובד הטביעת אצבע וגם לא נוסף לי מנהל התקן
-
@אליז תודה רבה , התקנתי את הקובץ עשיתי הפעלה מחדש, גם לא עובד הטביעת אצבע וגם לא נוסף לי מנהל התקן
@חיים-המצחיק להבנתי, הקובץ הזה הוא תוכנה לעדכון דרייברים של אבטחה ובין היתר עדכון לדרייבר הטביעת אצבע, ועל כן תנסה לחפש במחשב את התוכנה הזו, לפתוח אותה ושם תנסה לעדכן או להתקין את מה שאתה צריך.
-
@חיים-המצחיק להבנתי, הקובץ הזה הוא תוכנה לעדכון דרייברים של אבטחה ובין היתר עדכון לדרייבר הטביעת אצבע, ועל כן תנסה לחפש במחשב את התוכנה הזו, לפתוח אותה ושם תנסה לעדכן או להתקין את מה שאתה צריך.
@אליז זה מאוד נכון, אבל אפילו שהתקנתי זה לא עוזר, אולי גם בגלל שמחקתי את המנהל התקן?
-
@אליז זה מאוד נכון, אבל אפילו שהתקנתי זה לא עוזר, אולי גם בגלל שמחקתי את המנהל התקן?
@חיים-המצחיק כנראה, אבל זה אמור להתקין לך את המנהל התקן (אגב, שאלת את קלוד?)
-
@חיים-המצחיק כנראה, אבל זה אמור להתקין לך את המנהל התקן (אגב, שאלת את קלוד?)
@אליז לא עובד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות