דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. כללי - עזרה הדדית
  3. בעיה | מעבר שגוי לשלוחה הראשית במקום לשלוחת היעד בצינתוק חינמי במערכת IVR

בעיה | מעבר שגוי לשלוחה הראשית במקום לשלוחת היעד בצינתוק חינמי במערכת IVR

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר כללי - עזרה הדדית
6 פוסטים 3 כותבים 41 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ש מחובר
    ש מחובר
    שקיעות בלימוד
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    חברת ימות המשיח הגדירה שבצינתוק החינמי אפשר לענות לשיחה, להקיש 1 ולעבור ישירות לקו. הבעיה העיקרית במערכת שלי היא שממספר מסוים זה אמור להפנות אוטומטית לשלוחה 7000, שמתפקדת ממש כמו קו חדש בפני עצמו.
    בפועל, מי שעונה לצינתוק ומקיש 1 נזרק לשלוחה הראשית של הקו הרגיל במקום להגיע לשלוחה 7000,
    האם יש דרך לטפל בזה ?

    31576863 תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • ש שקיעות בלימוד סימן נושא זה כשאלה
    • ש שקיעות בלימוד

      חברת ימות המשיח הגדירה שבצינתוק החינמי אפשר לענות לשיחה, להקיש 1 ולעבור ישירות לקו. הבעיה העיקרית במערכת שלי היא שממספר מסוים זה אמור להפנות אוטומטית לשלוחה 7000, שמתפקדת ממש כמו קו חדש בפני עצמו.
      בפועל, מי שעונה לצינתוק ומקיש 1 נזרק לשלוחה הראשית של הקו הרגיל במקום להגיע לשלוחה 7000,
      האם יש דרך לטפל בזה ?

      31576863 מחובר
      31576863 מחובר
      3157686
      כתב נערך לאחרונה על ידי 3157686
      #2

      @שקיעות-בלימוד
      לשנות את השלוחה הראשית למעבר לשלוחה אחרת
      תבדוק את הגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג

      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • 31576863 3157686

        @שקיעות-בלימוד
        לשנות את השלוחה הראשית למעבר לשלוחה אחרת
        תבדוק את הגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג

        ש מחובר
        ש מחובר
        שקיעות בלימוד
        כתב נערך לאחרונה על ידי שקיעות בלימוד
        #3

        @3157686 מה זה יעזור לי אבל שלוחה ראשית זה גם קו אחר אם מספר אחר

        מ 31576863 2 תגובות תגובה אחרונה
        2
        • ש שקיעות בלימוד

          @3157686 מה זה יעזור לי אבל שלוחה ראשית זה גם קו אחר אם מספר אחר

          מ מנותק
          מ מנותק
          מה אתה טוען
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @שקיעות-בלימוד
          אני גם תקוע בזה
          אשמח אם למשהו יש תשובה
          בהתחלה הגדרתי צינתוק קצר הבעיה שלא כולם מקבלים את השיחה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ש שקיעות בלימוד

            @3157686 מה זה יעזור לי אבל שלוחה ראשית זה גם קו אחר אם מספר אחר

            31576863 מחובר
            31576863 מחובר
            3157686
            כתב נערך לאחרונה על ידי 3157686
            #5

            @שקיעות-בלימוד כתב:

            מה זה יעזור לי אבל שלוחה ראשית זה גם קו אחר אם מספר אחר

            מה מסובך?
            שהוא נכנס לתפריט הראשי המערכת בודקת מאיזה מספר הוא הגיע ולפי זה מעביר אותו בהתאם

            ש תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • 31576863 3157686

              @שקיעות-בלימוד כתב:

              מה זה יעזור לי אבל שלוחה ראשית זה גם קו אחר אם מספר אחר

              מה מסובך?
              שהוא נכנס לתפריט הראשי המערכת בודקת מאיזה מספר הוא הגיע ולפי זה מעביר אותו בהתאם

              ש מחובר
              ש מחובר
              שקיעות בלימוד
              כתב נערך לאחרונה על ידי שקיעות בלימוד
              #6

              @3157686
              הבעיה ששניהם מערכות לאותם אנשים
              דוגמה יש את הישיבה קו מסוים ויש את התת קו שני, עכשיו באמת זה אותו קו רק יש כאלה שמעונינים לקבל צינתוקים רק לישיבה ויש כאלה הפוך לכן זה מחולק לשני מספרים,
              ולכן אני גם לא יכול להגדיר Did_Go_To.ini כי אז גם אפ הם התקשרו לקו הרגיל יגעו לשלוחה 7000 (קו של הת"ת)
              הרעיון מובן ?

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1

              שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

              נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

              בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

              הרשמה התחברות

              • התחברות

              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
              • פוסט ראשון
                פוסט אחרון
              0
              • חוקי הפורום
              • פופולרי
              • לא נפתר
              • משתמשים
              • חיפוש גוגל בפורום
              • צור קשר