בעיה | מולטימדיה TS10 תקועה כשהיא עולה על הלוגו של אנדרויד
-
החלפתי את אפליקצית הגדרות אנדרוייד במולטימדיה TS10 ועשיתי הפעלה מחדש והמערכת תקועה על הסמל של אנדרויד
@3592 איך החלפת?
תנסה ריסט בלחיצה בצד שמאל למעלה
אם לא לכאורה צריך צריבה -
@3592 איך החלפת?
תנסה ריסט בלחיצה בצד שמאל למעלה
אם לא לכאורה צריך צריבה@אחוות-טרמפיסטים החלפתי ב ADB ניסתי ריסט ולא עוזר, איך אני צורב?
-
@3592 איך החלפת?
תנסה ריסט בלחיצה בצד שמאל למעלה
אם לא לכאורה צריך צריבה@אחוות-טרמפיסטים אגב אני לא יודע אם זה יכול ללמד על משהו אבל שאני שם רוורס המצלמה נדלקת
-
זה אמור ללמד
@מיישה -
@אחוות-טרמפיסטים החלפתי ב ADB ניסתי ריסט ולא עוזר, איך אני צורב?
איך אני צורב?
תשיג קובץ של עדכון קושחה שמתאים למערכת שלך
תחלץ את הקבצים של הקושחה מתוך קובץ ה-ZIP על דיסק אונקי מפורמט (מסוג FAT32).
תנתק את המערכת מחשמל לגמרי
תנתק את החוט של המערכת של KEY1 ותחבר אותו לכבל השחור של מתח אפס (או לכל מקום אחר בברזל של שלדת הרכב).
תחבר את הדיסק אונקי עם קבצי העדכון
תחבר את המערכת בחזרה לחשמל
המערכת תידלק ותעבור מיד למצב עדכון ותעדכן את קבצי הקושחה.אגב אני לא יודע אם זה יכול ללמד על משהו אבל שאני שם רוורס המצלמה נדלקת
מה שהמלצת רוורס עובדת לך זה רק סימן שלא נהרס המערכת,
כי המצלמה לא תלויה בהגדרות הרכב כדי לעבוד, אבל מסך הבית לדוגמא כן,
ולכן תמיד בנסיעה ברוורס אפילו מיד בהפעלת המערכת המצלמה מתחילה לעבוד עוד לפני שהמערכת סיימה לעלות -
@אחוות-טרמפיסטים אגב אני לא יודע אם זה יכול ללמד על משהו אבל שאני שם רוורס המצלמה נדלקת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות