דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. שאלה | איזה סינון הכי טוב לאנדרואיד ?

שאלה | איזה סינון הכי טוב לאנדרואיד ?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - אנדרואיד
23 פוסטים 8 כותבים 131 צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • A מחובר
    A מחובר
    AZX
    כתב נערך לאחרונה על ידי AZX
    #1

    אני מחפש סינון טוב לאנדרואיד
    משהו שלא נתקע ועובד חלק
    סינון לדפדפן
    משהו שאי אפשר להסיר את החסימה בקלות
    אין לי בעיה לשלם, אבל לא אכפת לי גם חינמי אם יש משהו טוב
    אשמח לשמוע מניסיון

    מ מ M שניאור שמחש 4 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • מ מחובר
      מ מחובר
      מה זה משנה אה
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @azx
      עריכת הקושחה עצמה תמיד הכי טוב
      חינמי יש לך קיידרואיד,איי בלוק,ועוד הרבה והבחירה ביניהם משתנה לפי המטרה שאתה רוצה להשיג

      A 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • מ מה זה משנה אה

        @azx
        עריכת הקושחה עצמה תמיד הכי טוב
        חינמי יש לך קיידרואיד,איי בלוק,ועוד הרבה והבחירה ביניהם משתנה לפי המטרה שאתה רוצה להשיג

        A מחובר
        A מחובר
        AZX
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @מה-זה-משנה-אה כתב:

        עריכת הקושחה עצמה תמיד הכי טוב

        מה זה אומר ? ואיך אני עושה את זה ?

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ מחובר
          מ מחובר
          מה זה משנה אה
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @azx

          @AZX כתב:

          מה זה אומר ?

          שעורכים את כל המערכת של המכשיר לדוגמא המכשיר הגיע עם ווצאפ ופתוח לצפייה אז עורכים את המערכת עצמה שהיא תהיה בלי ווצאפ וחסומה לצפייה (כמובן לפי מה שאתה צריך ספציפי)

          @AZX כתב:

          ואיך אני עושה את זה ?

          או שתלמד לבד וזה יקח זמן אבל להכל יש מדריכים פה בפורום ואפשר גם לשאול
          או שתפנה למישהו מקצועי שיעשה לך את זה בתשלום (לא כ"כ יקר)

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • A AZX

            אני מחפש סינון טוב לאנדרואיד
            משהו שלא נתקע ועובד חלק
            סינון לדפדפן
            משהו שאי אפשר להסיר את החסימה בקלות
            אין לי בעיה לשלם, אבל לא אכפת לי גם חינמי אם יש משהו טוב
            אשמח לשמוע מניסיון

            מ מחובר
            מ מחובר
            מה זה משנה אה
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @AZX כתב:

            סינון לדפדפן

            אתה צריך גם סינון לדפדפן או רק סינון לדפדפן?

            A תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מ מה זה משנה אה

              @AZX כתב:

              סינון לדפדפן

              אתה צריך גם סינון לדפדפן או רק סינון לדפדפן?

              A מחובר
              A מחובר
              AZX
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @מה-זה-משנה-אה גם !
              בגדול אני בעיקר צריך מייל ,וואטסאפ, דפדפן מסונן ,וויז וכו'

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מ מחובר
                מ מחובר
                מה זה משנה אה
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @azx
                אוקי אז מה שאמרתי לך רלוונטי

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מ מה זה משנה אה

                  @azx
                  עריכת הקושחה עצמה תמיד הכי טוב
                  חינמי יש לך קיידרואיד,איי בלוק,ועוד הרבה והבחירה ביניהם משתנה לפי המטרה שאתה רוצה להשיג

                  A מחובר
                  A מחובר
                  AZX
                  כתב נערך לאחרונה על ידי AZX
                  #8

                  @מה-זה-משנה-אה כתב:

                  עריכת הקושחה עצמה תמיד הכי טוב
                  חינמי יש לך קיידרואיד,איי בלוק,ועוד הרבה והבחירה ביניהם משתנה לפי המטרה שאתה רוצה להשיג

                  המטרה שאני רוצה להשיג זה: שיהיה סמארטפון מסונן, עם מייל ,וואטסאפ, דפדפן מסונן ,וויז וכו'

                  אשמח לשמוע על משהו ספציפי ממישהו שיש לו "ניסיון"

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • A AZX

                    @מה-זה-משנה-אה כתב:

                    עריכת הקושחה עצמה תמיד הכי טוב
                    חינמי יש לך קיידרואיד,איי בלוק,ועוד הרבה והבחירה ביניהם משתנה לפי המטרה שאתה רוצה להשיג

                    המטרה שאני רוצה להשיג זה: שיהיה סמארטפון מסונן, עם מייל ,וואטסאפ, דפדפן מסונן ,וויז וכו'

                    אשמח לשמוע על משהו ספציפי ממישהו שיש לו "ניסיון"

                    מ מחובר
                    מ מחובר
                    מה זה משנה אה
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @AZX כתב:

                    אשמח לשמוע על משהו ספציפי ממישהו שיש לו "ניסיון"

                    אני חסמתי עם עריכת קושחה וזה מצוין
                    יש עוד מלא דברים אבל לא ניסיתי

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • A AZX

                      אני מחפש סינון טוב לאנדרואיד
                      משהו שלא נתקע ועובד חלק
                      סינון לדפדפן
                      משהו שאי אפשר להסיר את החסימה בקלות
                      אין לי בעיה לשלם, אבל לא אכפת לי גם חינמי אם יש משהו טוב
                      אשמח לשמוע מניסיון

                      מ מנותק
                      מ מנותק
                      מזכירותי
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @AZX חשוב מאוד שתגיד לנו ובצורה מפורטת איזה מכשיר יש לך מאיזה חברה ואיזה דגם ופרטים דומים
                      @מה-זה-משנה-אה יש הבדל אדיר בין הנגנים הפשוטים שאתה מתעסק איתם ובין חצי טאץ' ולמעלה בקוידש גלקסי וכולי
                      עריכת קושחה זה דבר מאוד מורכב ולא הייתי מציע את העבודה הזאת לבן אדם שבסך הכל רוצה סינון על הטלפון שלו.
                      אם אתה רוצה סינון לפי אפליקציות, זה מאוד פשוט.
                      יש הרבה סינונים שמציעים את זה - זאת אומרת למשל, וויז וואטסאפ וכדומה פתוחים, דפדפן יוטיוב ואינסטגרם סגור ...
                      אם אתה מחפש סינון בתוך אפליקציה אין הרבה סינונים שעושים את זה כן יש אפליקציות מסוימות שעושות סינון בתוך וואטסאפ שנגיד כל השיחות פתוח אבל ערוצים וסטטוסים סגור.
                      ואם אתה רוצה סינון בתוך הדפדפן עצמו, קשה מאוד להציע דבר כזה, כמעט ואין.
                      מה שיש כרגע זה חסימה לפי רשימה לבנה, דהיינו שהכל סגור חוץ ממספר מצומצם של נניח איזה 100 אתרים ולא יותר....

                      H תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • מ מזכירותי

                        @AZX חשוב מאוד שתגיד לנו ובצורה מפורטת איזה מכשיר יש לך מאיזה חברה ואיזה דגם ופרטים דומים
                        @מה-זה-משנה-אה יש הבדל אדיר בין הנגנים הפשוטים שאתה מתעסק איתם ובין חצי טאץ' ולמעלה בקוידש גלקסי וכולי
                        עריכת קושחה זה דבר מאוד מורכב ולא הייתי מציע את העבודה הזאת לבן אדם שבסך הכל רוצה סינון על הטלפון שלו.
                        אם אתה רוצה סינון לפי אפליקציות, זה מאוד פשוט.
                        יש הרבה סינונים שמציעים את זה - זאת אומרת למשל, וויז וואטסאפ וכדומה פתוחים, דפדפן יוטיוב ואינסטגרם סגור ...
                        אם אתה מחפש סינון בתוך אפליקציה אין הרבה סינונים שעושים את זה כן יש אפליקציות מסוימות שעושות סינון בתוך וואטסאפ שנגיד כל השיחות פתוח אבל ערוצים וסטטוסים סגור.
                        ואם אתה רוצה סינון בתוך הדפדפן עצמו, קשה מאוד להציע דבר כזה, כמעט ואין.
                        מה שיש כרגע זה חסימה לפי רשימה לבנה, דהיינו שהכל סגור חוץ ממספר מצומצם של נניח איזה 100 אתרים ולא יותר....

                        H מנותק
                        H מנותק
                        hartkhartk
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @מזכירותי אני לא מבין באנדרואיד
                        אבל מה עם הדרן ודומים?

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • H hartkhartk

                          @מזכירותי אני לא מבין באנדרואיד
                          אבל מה עם הדרן ודומים?

                          מ מחובר
                          מ מחובר
                          מה זה משנה אה
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @hartkhartk
                          הוא אמר שהוא מעדיף חיננמי

                          A תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ מה זה משנה אה

                            @hartkhartk
                            הוא אמר שהוא מעדיף חיננמי

                            A מחובר
                            A מחובר
                            AZX
                            כתב נערך לאחרונה על ידי AZX
                            #13

                            @מה-זה-משנה-אה כתב:

                            הוא אמר שהוא מעדיף חיננמי

                            אני מעדיף אבל רק אם זה באותו רמה
                            אבל לגבי הדרן לא נראה לי שזה טוב, בגלל שכבר יש לי את הסמארטפון ואני רק רוצה לשים עליו סינון

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • A AZX

                              אני מחפש סינון טוב לאנדרואיד
                              משהו שלא נתקע ועובד חלק
                              סינון לדפדפן
                              משהו שאי אפשר להסיר את החסימה בקלות
                              אין לי בעיה לשלם, אבל לא אכפת לי גם חינמי אם יש משהו טוב
                              אשמח לשמוע מניסיון

                              M לא נמצא
                              M לא נמצא
                              MAKRO
                              כתב נערך לאחרונה על ידי MAKRO
                              #14

                              @AZX
                              אני מאוד מרוצה מטקלוק.
                              לא חינמי. עובד חלק. לא תוקע את המכשיר. לא חויתי איטיות.
                              כולל סינון בתוך הדפדפן.
                              השירות שלהם מצוין ומהיר ממש - אבל באנגלית. אפשר גם עם טרנסלייט...

                              @מזכירותי כתב:

                              ואם אתה רוצה סינון בתוך הדפדפן עצמו, קשה מאוד להציע דבר כזה, כמעט ואין.

                              יש להם גם את זה ועובד מאוד טוב.

                              מחנה ידידיםמ A 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • M MAKRO

                                @AZX
                                אני מאוד מרוצה מטקלוק.
                                לא חינמי. עובד חלק. לא תוקע את המכשיר. לא חויתי איטיות.
                                כולל סינון בתוך הדפדפן.
                                השירות שלהם מצוין ומהיר ממש - אבל באנגלית. אפשר גם עם טרנסלייט...

                                @מזכירותי כתב:

                                ואם אתה רוצה סינון בתוך הדפדפן עצמו, קשה מאוד להציע דבר כזה, כמעט ואין.

                                יש להם גם את זה ועובד מאוד טוב.

                                מחנה ידידיםמ מנותק
                                מחנה ידידיםמ מנותק
                                מחנה ידידים
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @MAKRO מצטרף

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • M MAKRO

                                  @AZX
                                  אני מאוד מרוצה מטקלוק.
                                  לא חינמי. עובד חלק. לא תוקע את המכשיר. לא חויתי איטיות.
                                  כולל סינון בתוך הדפדפן.
                                  השירות שלהם מצוין ומהיר ממש - אבל באנגלית. אפשר גם עם טרנסלייט...

                                  @מזכירותי כתב:

                                  ואם אתה רוצה סינון בתוך הדפדפן עצמו, קשה מאוד להציע דבר כזה, כמעט ואין.

                                  יש להם גם את זה ועובד מאוד טוב.

                                  A מחובר
                                  A מחובר
                                  AZX
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @MAKRO מה הרמת סינון ?
                                  למה זה באנגלית?

                                  מחנה ידידיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • A AZX

                                    @MAKRO מה הרמת סינון ?
                                    למה זה באנגלית?

                                    מחנה ידידיםמ מנותק
                                    מחנה ידידיםמ מנותק
                                    מחנה ידידים
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @AZX כתב:

                                    למה זה באנגלית?

                                    כי זה להרבה בני חו"ל אולי?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • A AZX

                                      אני מחפש סינון טוב לאנדרואיד
                                      משהו שלא נתקע ועובד חלק
                                      סינון לדפדפן
                                      משהו שאי אפשר להסיר את החסימה בקלות
                                      אין לי בעיה לשלם, אבל לא אכפת לי גם חינמי אם יש משהו טוב
                                      אשמח לשמוע מניסיון

                                      שניאור שמחש מחובר
                                      שניאור שמחש מחובר
                                      שניאור שמח
                                      צוות פיקוח מדריכים
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי שניאור שמח
                                      #18

                                      @AZX יש לך גם את הסימן של @itapi מאוד ממליץ, כולל דפדפן וכו׳
                                      כרגע זה חינמי כמה חודשים
                                      https://ifilter.me

                                      "אם לא תנסה, איך תדע?"

                                      מחנה ידידיםמ 31576863 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      1
                                      • שניאור שמחש שניאור שמח

                                        @AZX יש לך גם את הסימן של @itapi מאוד ממליץ, כולל דפדפן וכו׳
                                        כרגע זה חינמי כמה חודשים
                                        https://ifilter.me

                                        מחנה ידידיםמ מנותק
                                        מחנה ידידיםמ מנותק
                                        מחנה ידידים
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @שניאור-שמח זה חוסם נניח תצוגה מקדימה של סרטוני יוטיוב?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • שניאור שמחש שניאור שמח

                                          @AZX יש לך גם את הסימן של @itapi מאוד ממליץ, כולל דפדפן וכו׳
                                          כרגע זה חינמי כמה חודשים
                                          https://ifilter.me

                                          31576863 מנותק
                                          31576863 מנותק
                                          3157686
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #20

                                          @שניאור-שמח
                                          זה מניסיון?
                                          לי יש כושר פלי ובמילה אחת זה זבל של חסימה...
                                          זה חסימה חדשה? אפשר פרטים על זה?

                                          שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר