בירור | מה הייתם רוצים באפליצית מוזיקה מותאמת למקשים?
-
@חייא-שיאומי
יצירת תוויות באמצע שיר@3157686 אתה מיתכוון סימניה?
-
@3157686 אתה מיתכוון סימניה?
@חייא-שיאומי כן
-
שלום אני באמצע לפתח אפליצית מוזיקה שתיתמוך מקשים באופן מלא ועם מלא אופציות ופונקציות רציתי לדעת איזה הוספות אתם רוצים שיהיה באפליקציה
האפליקציה כבר מוכנה אני רוצה רק לשדרג אותה אשמח להצעות שלכם!
@יאיר-דניאל
@העניו-הגאה
@וכולם@חייא-שיאומי
שיוכלו להעביר שיר בהקשה על הלחצנים הימני והשמאלי,
עצירה בלחצן המרכזי
שיהיה חיפוש שירים
מצב ערבוב אקראי
ועוד -
@חייא-שיאומי
שיוכלו להעביר שיר בהקשה על הלחצנים הימני והשמאלי,
עצירה בלחצן המרכזי
שיהיה חיפוש שירים
מצב ערבוב אקראי
ועוד@קראנץ-ונילה ההעברת שירים מיתבצעת על ידי המיספרים כמו שכתבתי בנושא של שתי אפליקציות לשיאומי מקשים
-
@קראנץ-ונילה ההעברת שירים מיתבצעת על ידי המיספרים כמו שכתבתי בנושא של שתי אפליקציות לשיאומי מקשים
@חייא-שיאומי
מתי האפליקציה תהיה מוכנה? -
@חייא-שיאומי
מתי האפליקציה תהיה מוכנה?@דגש-2 אני לא יודע כשאני יהיה מרוצה ממנה עד הסוף
-
@דגש-2 אני לא יודע כשאני יהיה מרוצה ממנה עד הסוף
-
@3157686 הסוף מבחינתי זה רמה של מוסיקולט...
לא אומר שזה יהיה עד כדי כך אבל אני רוצה שיהיה רמה... -
@חייא-שיאומי בעצם איזה חידוש אתה מביא איתך ?
נ.ב אני חושב שאם כבר יש לך ביד משהו (גרסה ראשונית) אולי תעלה ונוכל לשפוט ולהעיר ולהאיר וכו'... -
@חייא-שיאומי בעצם איזה חידוש אתה מביא איתך ?
נ.ב אני חושב שאם כבר יש לך ביד משהו (גרסה ראשונית) אולי תעלה ונוכל לשפוט ולהעיר ולהאיר וכו'...@העניו-הגאה החידוש שאני מביא שזה האפליקציה הראשונה שמותאמת למקשים וברמה גבוהה לכן אני רוצה עוד ידע
נ"ב אני לא מפרסם כי יש באג כלשהו שאמור להסתדר בזמן הקרוב ואז אני ישחרר גירסת בטא
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות