בעיה | בעיה בכרטיס SD
-
פוסט זה נמחק!
-
פתאום איני יכול למחוק או לשמור קבצים בSD, אשמח לפתרון.

פתאום איני יכול למחוק או לשמור קבצים בSD, אשמח לפתרון.
זה הנושא השלישי שאתה פותח תוך כמה ימים על כרטיס זיכרון תקול?
-
פתאום איני יכול למחוק או לשמור קבצים בSD, אשמח לפתרון.

@יוסף-בן-חיים כנראה מוגן מפני כתיבה
תגבה כמה שיותר מהר את החומר שבתוכו ואחרי זה תוכל לנסות לאתחל אותו עם rufus או מחיצת מחיצות בניהול דיסקים
אם זה לא עובד תנסה במחשב אחר ואם עדיין לא עובד אפשר לזרוק אותו -
@יוסף-בן-חיים כנראה מוגן מפני כתיבה
תגבה כמה שיותר מהר את החומר שבתוכו ואחרי זה תוכל לנסות לאתחל אותו עם rufus או מחיצת מחיצות בניהול דיסקים
אם זה לא עובד תנסה במחשב אחר ואם עדיין לא עובד אפשר לזרוק אותו@מתכנת-חובב תודה. רק נשאר לי להבין מה זה מחיצת מחיצות.

-
@מתכנת-חובב תודה. רק נשאר לי להבין מה זה מחיצת מחיצות.

מחיצת מחיצות.
מחיקת מחיצות. תעלה תמונה גדולה יותר של ניהול דיסקים שיראו את כל הדיסקים למטה
-
מחיצת מחיצות.
מחיקת מחיצות. תעלה תמונה גדולה יותר של ניהול דיסקים שיראו את כל הדיסקים למטה
@יוסף-מאיר-וייס מה עכשיו?

-
מחיצת מחיצות.
מחיקת מחיצות. תעלה תמונה גדולה יותר של ניהול דיסקים שיראו את כל הדיסקים למטה
@יוסף-מאיר-וייס בדיסק 1 כתוב לקריאה בלבד, כנראה משם הבעיה, איך משנים את זה?
-
@יוסף-מאיר-וייס בדיסק 1 כתוב לקריאה בלבד, כנראה משם הבעיה, איך משנים את זה?
@יוסף-בן-חיים אתה מוכן לפרמט?
עריכה:
כלומר גיבית את החומר אם יש לך משהו חשוב?
מתכנת חובב נתן את ההדרכה המדויקת
-
@יוסף-מאיר-וייס מה עכשיו?

@יוסף-בן-חיים זה דיסק 1? לחיצה ימנית על המחיצה ובחירה ב"מחק מחיצה"
-
כן זה דיסק1, עשיתי גיבוי, אבל בלחיצה ימנית אין אפשרות לבחור כלום חוץ מפתח וסייר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות