עזרה | K46 לא מצליח לקלוט אנשי קשר
-
מישהו יכול לעזור בענין?
הי' לי קובץ אקסל של רשימה ארוכה של אנשי קשר
שמרתי בSCV והעתקתי למיקרו
הכנסתי את הכרטיס למכשיר עשיתי "ייבא" בחרתי את הקובץ ואז הוא כותב לי = "הצליח"
אבל האנשי קשר ריקים
מה עושים?עריכה: אני מעדיף לא להעלות את הקובץ לגוגל, חוץ אם אין ברירה אחרת
@תמיד תנסה לשים כמה אנשי קשר בטלפון, ואז לייצא.
תקלוט איך הקובץ בנוי - ולפי זה תסדר את הקובץ הקיים שלך. -
@תמיד תנסה לשים כמה אנשי קשר בטלפון, ואז לייצא.
תקלוט איך הקובץ בנוי - ולפי זה תסדר את הקובץ הקיים שלך.@צדיק-וטוב-לו-0 הוא נותן לי אפשרות לייצא או בCSV או בVCF
-
@צדיק-וטוב-לו-0 הוא נותן לי אפשרות לייצא או בCSV או בVCF
-
אני יכול להוסיף לזה אנשים?
אבל האנשים שלי רשומים בעמודה אחת את השם פרטי והמשפחה ובשניה את המס'@תמיד תאה צריך נוסחה שתאחד לך את כל התאים לתא אחד, בדיוק בואתו מבנה
אולי ג'מיני יידע להדריך אותך.
תן לו את הקובץ, -
@תמיד תאה צריך נוסחה שתאחד לך את כל התאים לתא אחד, בדיוק בואתו מבנה
אולי ג'מיני יידע להדריך אותך.
תן לו את הקובץ, -
אולי ג'מיני יידע להדריך אותך.
אין לי
@תמיד באיזה מבנה הקובץ של האנשי קשר שלך כיום?
-
@תמיד באיזה מבנה הקובץ של האנשי קשר שלך כיום?
@צדיק-וטוב-לו-0 אני לא יכו לדעת כי הוא נותן לי 2 אופציות להוריד את זה כמו שכתבתי
-
@צדיק-וטוב-לו-0 אני לא יכו לדעת כי הוא נותן לי 2 אופציות להוריד את זה כמו שכתבתי
@תמיד האקסל שלך היום, איזה מבנה הוא?
-
@תמיד האקסל שלך היום, איזה מבנה הוא?
@צדיק-וטוב-לו-0 הרשימה שהורדתי?
היא בקובץ אקסל רגיל! -
@צדיק-וטוב-לו-0 הרשימה שהורדתי?
היא בקובץ אקסל רגיל!@תמיד כתבת שהיה לך אקסל ששמרת לCSV ובו האנשי קשר שלך, נכון?
איזה מבנה הוא בדיוק?
מה יש בכל טור?
מה לא מובן?
אתה צריך לדאוג שהוא יראה בדיוק כמו הצילום שהעלית. -
@תמיד כתבת שהיה לך אקסל ששמרת לCSV ובו האנשי קשר שלך, נכון?
איזה מבנה הוא בדיוק?
מה יש בכל טור?
מה לא מובן?
אתה צריך לדאוג שהוא יראה בדיוק כמו הצילום שהעלית.@צדיק-וטוב-לו-0 הרשימה הגדולה של האנשי קשר היא בכמה עמודות שם, מס' טל', ועוד מס' טלפון ,מייל,
אבל כשאני מייצא מהטלפוןאז כשאני פותח את הרשימה שייצאתי זה נפתח לי באאוטלוק,
כך זה נראה בסייר

-
@צדיק-וטוב-לו-0 הרשימה הגדולה של האנשי קשר היא בכמה עמודות שם, מס' טל', ועוד מס' טלפון ,מייל,
אבל כשאני מייצא מהטלפוןאז כשאני פותח את הרשימה שייצאתי זה נפתח לי באאוטלוק,
כך זה נראה בסייר

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
