איך מחזירים אונקי לצורתו הבסיסית
-
@CRUL30 אתחול אולי יעזור, או עם רופוס למחוק מחיצות, אני לא באמת יודע אבל אני מנסה להציע
@איציק-דייטש ניסתי לא עזר תודה...
-
@CRUL30 אם אתה רוצה למחוק כל מה שיש בו
תנסה דרך ניהול דיסקים למחוק את כל המחיצות, וליצור לאחר מכן מחיצה אחת -
@CRUL30 לחצן ימיני על ההתחלה ואז ניהול דיסקים
ושם תראה את הכונן המדובר לפי האות כונן שלו, למשל D
לחצן ימיני על כל מחיצה שלו אז מחיקת אמצעי אחסון
לאחר מכן שיש שטח שלא הוקצה אז גם לחצן ימיני , ואז אמצעי אחסון פשוט חדש
שם לעשות הבא הבא, לאחר מכן לחכות כמה שניות שהוא יעשה אתחול לדיסק וזהו
ורק זהירות לא למחוק משהו אחר -
@CRUL30 לחצן ימיני על ההתחלה ואז ניהול דיסקים
ושם תראה את הכונן המדובר לפי האות כונן שלו, למשל D
לחצן ימיני על כל מחיצה שלו אז מחיקת אמצעי אחסון
לאחר מכן שיש שטח שלא הוקצה אז גם לחצן ימיני , ואז אמצעי אחסון פשוט חדש
שם לעשות הבא הבא, לאחר מכן לחכות כמה שניות שהוא יעשה אתחול לדיסק וזהו
ורק זהירות לא למחוק משהו אחר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
