הרצת סקריפט באנדרואיד? יש כזה דבר?
-
@יוסי-מחשבים לאיפה בתוכנה?
@מוגן אמר בהרצת סקריפט באנדרואיד? יש כזה דבר?:
@יוסי-מחשבים לאיפה בתוכנה?
התבלבלתי, תעתיק לתיקייה שנוצרה או חלץ את הארכיון לתיקיית nod_upd בכונן C
-
@מוגן אמר בהרצת סקריפט באנדרואיד? יש כזה דבר?:
@יוסי-מחשבים לאיפה בתוכנה?
התבלבלתי, תעתיק לתיקייה שנוצרה או חלץ את הארכיון לתיקיית nod_upd בכונן C
@יוסי-מחשבים מוזר אבל הוא מתעקש לא לעבוד...
מצורף https://drive.google.com/file/d/1YYnfcZEwnU8P4pfPnptwM9gyuH0aKqKK/view?usp=drivesdk -
@יוסי-מחשבים מוזר אבל הוא מתעקש לא לעבוד...
מצורף https://drive.google.com/file/d/1YYnfcZEwnU8P4pfPnptwM9gyuH0aKqKK/view?usp=drivesdk@מוגן אמר בהרצת סקריפט באנדרואיד? יש כזה דבר?:
@יוסי-מחשבים מוזר אבל הוא מתעקש לא לעבוד...
עזוב, פשוט תיצור תיקייה בתוך כונן C בשם Nod_upd ותחלץ לתוכה את הארכיון של העדכון
-
@מוגן אמר בהרצת סקריפט באנדרואיד? יש כזה דבר?:
@יוסי-מחשבים מוזר אבל הוא מתעקש לא לעבוד...
עזוב, פשוט תיצור תיקייה בתוך כונן C בשם Nod_upd ותחלץ לתוכה את הארכיון של העדכון
@יוסי-מחשבים לא עזר.
-
@יוסי-מחשבים לא עזר.
@מוגן אמר בהרצת סקריפט באנדרואיד? יש כזה דבר?:
@יוסי-מחשבים לא עזר.
אתה יכול להעלות צילום מסך של תיקיית Nod_upd?
-
@מוגן אמר בהרצת סקריפט באנדרואיד? יש כזה דבר?:
@יוסי-מחשבים לא עזר.
אתה יכול להעלות צילום מסך של תיקיית Nod_upd?
-
@מוגן אתה לא חילצת טוב את הארכיון
בארכיון יש תיקייה בשם dll שאותה צריך להכניס לתוך התיקייה nod_upd
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
