בירור | הקמת חדר מחשבים
-
מה כזה יקר בזה ?
הזיהוי של כל השטרות והמטבעות, והמערכת של החזרת עודף.
-
נכון אבל חוץ מתוכנת סייפר יש בהרבה חדרי מחשבים גם הכשר והשגחה של חותם שמסתמא עולה עוד כסף כל חודש.
@לשכת-הרב זה שני דבריהוא לא דיבר על הסינון על הקו
אלא על תכנת חסימה של הגבלת השימוש {סייפר בד"כ}בדר"כ המערכת עצמה היא סייפר
אגב, המכשיר של הטעינת שעות במזומן עולה יקר מאוד, באלי תוכל למצוא זול (צריך לבדוק אם אפשר לחבר אותה לסייפר), או לחילופין תוכל לעשות את המכשיר בהמשך, או שכל מי שרוצה במזומן שיתקשר אליך או לאחראי מטעמךבענין סינון, לענ"ד מומלץ נטפרי
אבל חוץ מזה יש גם ארגון חותם, שככה"נ הם ירצו שתשים אותם גם כן, הם בעיקר חוסם גישה לאתרי חדשות גם אלו שפתוחים בנטפרי, וגם משגיח שרק נשואים יוכלו להיות בחדר מחשבים, ולא בחוריםאבל חוץ מזה יש גם ארגון חותם, שככה"נ הם ירצו שתשים אותם גם כן, הם בעיקר חוסם גישה לאתרי חדשות גם אלו שפתוחים בנטפרי, וגם משגיח שרק נשואים יוכלו להיות בחדר מחשבים, ולא בחורים
מה פתאום
אני מכיר כמה חדרי מחשבים סוג אחד של נטפרי השני של חותם, של חותם הרבה יותר פתוח גם יש שם אפשרות לראות סרטונים שא"א בנטפרי ואין שם שום משגיח גם לא בטעות !!! דווקא בחורים (לפעמים ילדים) כן יש -
אבל חוץ מזה יש גם ארגון חותם, שככה"נ הם ירצו שתשים אותם גם כן, הם בעיקר חוסם גישה לאתרי חדשות גם אלו שפתוחים בנטפרי, וגם משגיח שרק נשואים יוכלו להיות בחדר מחשבים, ולא בחורים
מה פתאום
אני מכיר כמה חדרי מחשבים סוג אחד של נטפרי השני של חותם, של חותם הרבה יותר פתוח גם יש שם אפשרות לראות סרטונים שא"א בנטפרי ואין שם שום משגיח גם לא בטעות !!! דווקא בחורים (לפעמים ילדים) כן ישמה פתאום
אני מכיר כמה חדרי מחשבים סוג אחד של נטפרי השני של חותם, של חותם הרבה יותר פתוח גם יש שם אפשרות לראות סרטונים שא"א בנטפרי ואין שם שום משגיח גם לא בטעות !!! דווקא בחורים (לפעמים ילדים) כן ישחותם זה ארגון בפני עצמו
משגיח לא פיזי, אחראי חדר המחשבים נותן להם גישה למצלמות והם עוקבים שבחורים לא משתמשים, אם הם רואים בחור הם שולחים לו למחשב הודעה של חסימה, ואז חוסמים לו את החשבון עם כל השעות שרכש... -
מה פתאום
אני מכיר כמה חדרי מחשבים סוג אחד של נטפרי השני של חותם, של חותם הרבה יותר פתוח גם יש שם אפשרות לראות סרטונים שא"א בנטפרי ואין שם שום משגיח גם לא בטעות !!! דווקא בחורים (לפעמים ילדים) כן ישחותם זה ארגון בפני עצמו
משגיח לא פיזי, אחראי חדר המחשבים נותן להם גישה למצלמות והם עוקבים שבחורים לא משתמשים, אם הם רואים בחור הם שולחים לו למחשב הודעה של חסימה, ואז חוסמים לו את החשבון עם כל השעות שרכש... -
נעשה סדר קצת:
יש 3 ארגונים שונים: "חותם", "משמרת חותם" ו"חותם הקרייה".
ואולי לכל אחד ישנם גדרים משלו. -
שלום לכולם
אני בתהליכים מתקדמים לפתיחת חדר מחשבים באזור מגורי
לצורך הפתיחה השמח לדעת מה כל העלויות הכוללות של החדר המחשבים
כ"כ אשמח לקבל כל בדיל של מידע על חדרי מחשבים
תודה רבה לכולםמוסיף את מה שכתבו לי פה בינתיים
-
מקום (יש לי מקום שלי)
-
ריהוט (מה העלויות?)
-
6 מחשבים = לפי אחד מהכותבים פה 8100 ש"ח (כל מחשב 1000 ש"ח מסך 350 ש"ח)
-
קו אינטרנט+סינון (עלות רגילה של נטפרי?)
-
סיפר (מה העלויות?)
-
כבלים/קורה כרטיס/וכו'= בערך 200 ש"ח
-
מדפסת
6 מחשבים = לפי אחד מהכותבים פה 8100 ש"ח (כל מחשב 1000 ש"ח מסך 350 ש"ח)
לענ"ד אתה צריך מחשבים יותר חזקים (סביבות 2,000 למחשב), אמנם רוב המשתמשים נכנסים למייל ומעבירים קבצים וכדו' אבל בסוף יש הרבה שעושים שם כל מיני ומיני שימושים וזה צריך להיות מחשב חזק יותר, וקח בחשבון שבעז"ה יהיה לך הרבה משתמשים והמחשבים צריכים להיות מסוגלים לעבוד הרבה זמן, בקיצור יש הרבה חדרי מחשבים שהמחשבים שם לא גומרים להיתקע אז עדיף להשקיע פעם אחת ולא להיות אחד מהם,
-
-
@כ-ק
אני שמתי מחשבים של 600 ש"ח מחודשים ועובדים מצוין
לא צריך כ"כ יקר -
@כ-ק
אני שמתי מחשבים של 600 ש"ח מחודשים ועובדים מצוין
לא צריך כ"כ יקר -
@צול-גאה
אתה מוזמן בירושלים אם ממש תרצה אתן לך כתובת באישי
כל עמדות חושב משתמשים במחודשים אבל ממש ישנים אם תשים קצת יותר חדשים יעבוד מצוין בהתחייבות -
@דגש-2
אם אתה מבולבל מרוב מידע ועצות, יש לי חבר שמנהל שלושה חדרי מחשבים שהוא הקים בעצמו, כולל את העמדות עצמם שהוא הזמין מנגר לפי מידה ובנה...אם זה חשוב לך - ואתה לא מקים בצפת, כך שתתחרה איתו... אולי אוכל לקשר ביניכם, פנה אלי באישי.
-
@צול-גאה
אתה מוזמן בירושלים אם ממש תרצה אתן לך כתובת באישי
כל עמדות חושב משתמשים במחודשים אבל ממש ישנים אם תשים קצת יותר חדשים יעבוד מצוין בהתחייבותכל עמדות חושב משתמשים במחודשים אבל ממש ישנים אם תשים קצת יותר חדשים יעבוד מצוין בהתחייבות
גם היום עובד להם מצויין.
יש להם (בחדר אחד שבדקתי, מסתבר שלא בכל החדרים אותו המפרט):
Lenovo ThinkCentre, מעבד I5 דור 14, עם 8 GB RAM.יש תלונות?
פשוט נראה לי שדור 14 נקרא עדיין חדש.
-
@דגש-2
מזגן 1500 ₪
טיימר למזגן 40 ש"ח
תמי 4 3850 ש"ח
מדפסת 500 ש"ח
6 מסכים 350X6 = 2100 ש"ח
6 מחשבים 6000 ש"ח
6 מקלדות + עכבר 300 ש"ח
6 כיסאות 2000 ש"ח
טאבלט לסריקת צ'קים וכדו' 300 ש"ח
רשת אינטרנט 500 ש"ח +-
נטפרי 25 ש"ח
חותם
עמדת תשלום אשראי \ מזומן
סייפר
תוכנת הקפאה
אחרי תחזוקה\נקיון
שלט פרסומת
מצלמות אבטחהסתם ידיעה אם אתה רוצה לקבל מספר פלא' של אחראי חדר מחשבים
אתה יכול להיכנס בכל חדר מחשבים לנטפרי ושם יכתבו שאתה לא הבעלים של הקו רשת ויביאו לך שם את המספר של הבעלים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות