בירור | הקמת חדר מחשבים
-
-
@YAHBDK 4 ג'יגה ראם זה שום דבר, זה לא שווה את הקניה של המחשב.
-
@YAHBDK 4 ג'יגה ראם זה שום דבר, זה לא שווה את הקניה של המחשב.
@יאיר-דניאל במיוחד שיש כהתחלה המון משימות פעילות גם של הקיוסק וגם של כל מה שמתקינים לכולםפ
לדוג' כמעט בכל חדר מחשבים יש LANG OVER {הפוך על הפוך} -
@יאיר-דניאל במיוחד שיש כהתחלה המון משימות פעילות גם של הקיוסק וגם של כל מה שמתקינים לכולםפ
לדוג' כמעט בכל חדר מחשבים יש LANG OVER {הפוך על הפוך} -
-
@kernel כנ"ל.
לא מצליח להבין מה אנשים משתמשים בLANG OVER
מיושן מסורבל וכו' -
@kernel כנ"ל.
לא מצליח להבין מה אנשים משתמשים בLANG OVER
מיושן מסורבל וכו'@יאיר-דניאל
האם capsfix עובד גם לא על אינטרנט? -
@יאיר-דניאל
האם capsfix עובד גם לא על אינטרנט? -
תודה לכל העוזרים
אני בגדול די השלמתי את התמונה (בהמשך הערוך את הפוסט הראשון) רק חסר לי דבר אחד מחירים של ציוד נגריה
מה צריך? ומה המחירים? -
@דגש-2 יש שולחנות עם הפרדה בין אחד לשני
יש חדרים שעשו מגירה למקלדת
אישית פחות התחברתי
וכיסאות {נוחים פליז !}
לגבי השולחנות בבני ברק רוב החדרים שאני מכיר לוקחים מסיני -
@דגש-2
יש לי דל מיני I5 דור 9 עם 8 ראם ב800 מסך ב200 -
לגבי השולחנות בבני ברק רוב החדרים שאני מכיר לוקחים מסיני
אני חושב שהוא די יקר
אבל זה לא רלוונטי אני בצפון (@יאיר-דניאל לא בצפת) -
אני חושב שהוא די יקר
הוא די יקר אבל נקרא איכותי
אבל זה לא רלוונטי אני בצפון (@יאיר-דניאל לא בצפת)
זה אכן בעיה
מותר לשאול איפה אולי נוכל לתווך לך נגר {דווקא בצפת יש לי אחלה נגר} -
-
תודה לכל העוזרים
אני בגדול די השלמתי את התמונה (בהמשך הערוך את הפוסט הראשון) רק חסר לי דבר אחד מחירים של ציוד נגריה
מה צריך? ומה המחירים? -
@דגש-2 אם עדין לא רכשת כיסאות, תכתוב לי ואברר לך על משהו מצוין
כי כידוע הכסאות בחדרי מחשבים לא מחזיקים מעמד הרבה זמן...
תכתוב לי באישי ואמליץ לך על כסאות מצוינים וגם זולים יחסית שמחזיקים טוב -
@דגש-2
יש לי דל מיני I5 דור 9 עם 8 ראם ב800 מסך ב200יש לי דל מיני I5 דור 9 עם 8 ראם ב800 מסך ב200
@דגש-2
תחשוב ממש טוב לפני שתיגע במחשבי מיני.המחיר אולי אחלה, אבל הקירור שלהם לא משהו.
מה שמשפיע על הביצועים-לא בתיאוריה, בשטח.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


