דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בירור | הקמת חדר מחשבים

בירור | הקמת חדר מחשבים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
128 פוסטים 31 כותבים 1.9k צפיות 26 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • Y YAHBDK

    @דאלינאר כתב:

    מריש לי קצת זול מידי.

    תמיד אפשר לשלם יותר...
    אבל את המחיר הזה אני כתבתי למעלה אחרי שדברתי עם מוכר מחשבים מקצועי
    וזה לא סתם אמירות אם הוא רוצה אפשר לקנות ממנו

    ד מנותק
    ד מנותק
    דאלינאר
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #91

    @YAHBDK זה לא תשובה 😉
    איזה מפרט חישבת?

    Y תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ד דאלינאר

      @YAHBDK זה לא תשובה 😉
      איזה מפרט חישבת?

      Y מנותק
      Y מנותק
      YAHBDK
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #92

      @דאלינאר כתב:

      איזה מפרט חישבת?

      i5
      דור 7\8
      4\8 גיגה ראם

      יאיר דניאלי מישהו12מ 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • Y YAHBDK

        @דאלינאר כתב:

        איזה מפרט חישבת?

        i5
        דור 7\8
        4\8 גיגה ראם

        יאיר דניאלי מנותק
        יאיר דניאלי מנותק
        יאיר דניאל
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #93

        @YAHBDK 4 ג'יגה ראם זה שום דבר, זה לא שווה את הקניה של המחשב.

        yyrdnyl11@gmail.com

        צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • יאיר דניאלי יאיר דניאל

          @YAHBDK 4 ג'יגה ראם זה שום דבר, זה לא שווה את הקניה של המחשב.

          צול גאהצ מחובר
          צול גאהצ מחובר
          צול גאה
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #94

          @יאיר-דניאל במיוחד שיש כהתחלה המון משימות פעילות גם של הקיוסק וגם של כל מה שמתקינים לכולםפ
          לדוג' כמעט בכל חדר מחשבים יש LANG OVER {הפוך על הפוך}

          K תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • צול גאהצ צול גאה

            @יאיר-דניאל במיוחד שיש כהתחלה המון משימות פעילות גם של הקיוסק וגם של כל מה שמתקינים לכולםפ
            לדוג' כמעט בכל חדר מחשבים יש LANG OVER {הפוך על הפוך}

            K מנותק
            K מנותק
            kernel
            כתב נערך לאחרונה על ידי kernel
            #95

            @צול-גאה

            @צול-גאה כתב:

            לדוג' כמעט בכל חדר מחשבים יש LANG OVER {הפוך על הפוך}

            היית אמור להמליץ על capsfix😊🙃

            צול גאהצ יאיר דניאלי 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • K kernel

              @צול-גאה

              @צול-גאה כתב:

              לדוג' כמעט בכל חדר מחשבים יש LANG OVER {הפוך על הפוך}

              היית אמור להמליץ על capsfix😊🙃

              צול גאהצ מחובר
              צול גאהצ מחובר
              צול גאה
              כתב נערך לאחרונה על ידי צול גאה
              #96

              @kernel ואכן אני ממליץ
              נראה לי שכתבתי למעלה שאני ממליץ

              צול-גאה כתב:

              כמעט בכל חדר מחשבים יש LANG OVER {הפוך על הפוך}
              אני ממליץ על CAPS-FIX

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              😀
              0
              • K kernel

                @צול-גאה

                @צול-גאה כתב:

                לדוג' כמעט בכל חדר מחשבים יש LANG OVER {הפוך על הפוך}

                היית אמור להמליץ על capsfix😊🙃

                יאיר דניאלי מנותק
                יאיר דניאלי מנותק
                יאיר דניאל
                כתב נערך לאחרונה על ידי יאיר דניאל
                #97

                @kernel כנ"ל.
                לא מצליח להבין מה אנשים משתמשים בLANG OVER
                מיושן מסורבל וכו'

                yyrdnyl11@gmail.com

                M תגובה 1 תגובה אחרונה
                😀
                1
                • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                  @kernel כנ"ל.
                  לא מצליח להבין מה אנשים משתמשים בLANG OVER
                  מיושן מסורבל וכו'

                  M מנותק
                  M מנותק
                  mp3
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #98

                  @יאיר-דניאל
                  האם capsfix עובד גם לא על אינטרנט?

                  צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • M mp3

                    @יאיר-דניאל
                    האם capsfix עובד גם לא על אינטרנט?

                    צול גאהצ מחובר
                    צול גאהצ מחובר
                    צול גאה
                    כתב נערך לאחרונה על ידי צול גאה
                    #99

                    @mp3 ברור!

                    כמובן שבקרדיט ל @cannon ולא לי 😉

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    🤓
                    2
                    • ד מנותק
                      ד מנותק
                      דגש 2
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #100

                      תודה לכל העוזרים
                      אני בגדול די השלמתי את התמונה (בהמשך הערוך את הפוסט הראשון) רק חסר לי דבר אחד מחירים של ציוד נגריה
                      מה צריך? ומה המחירים?

                      צול גאהצ ל 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • ד דגש 2

                        תודה לכל העוזרים
                        אני בגדול די השלמתי את התמונה (בהמשך הערוך את הפוסט הראשון) רק חסר לי דבר אחד מחירים של ציוד נגריה
                        מה צריך? ומה המחירים?

                        צול גאהצ מחובר
                        צול גאהצ מחובר
                        צול גאה
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #101

                        @דגש-2 יש שולחנות עם הפרדה בין אחד לשני
                        יש חדרים שעשו מגירה למקלדת
                        אישית פחות התחברתי
                        וכיסאות {נוחים פליז !}
                        לגבי השולחנות בבני ברק רוב החדרים שאני מכיר לוקחים מסיני

                        ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • צול גאהצ צול גאה

                          @דגש-2 יש שולחנות עם הפרדה בין אחד לשני
                          יש חדרים שעשו מגירה למקלדת
                          אישית פחות התחברתי
                          וכיסאות {נוחים פליז !}
                          לגבי השולחנות בבני ברק רוב החדרים שאני מכיר לוקחים מסיני

                          ד מנותק
                          ד מנותק
                          דגש 2
                          כתב נערך לאחרונה על ידי דגש 2
                          #102

                          @צול-גאה כתב:

                          לגבי השולחנות בבני ברק רוב החדרים שאני מכיר לוקחים מסיני

                          אני חושב שהוא די יקר
                          אבל זה לא רלוונטי אני בצפון (@יאיר-דניאל לא בצפת)

                          צול גאהצ יאיר דניאלי 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • א מנותק
                            א מנותק
                            אהרון שלום
                            כתב נערך לאחרונה על ידי אהרון שלום
                            #103

                            @דגש-2
                            יש לי דל מיני I5 דור 9 עם 8 ראם ב800 מסך ב200

                            מיגו להוציאמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ד דגש 2

                              @צול-גאה כתב:

                              לגבי השולחנות בבני ברק רוב החדרים שאני מכיר לוקחים מסיני

                              אני חושב שהוא די יקר
                              אבל זה לא רלוונטי אני בצפון (@יאיר-דניאל לא בצפת)

                              צול גאהצ מחובר
                              צול גאהצ מחובר
                              צול גאה
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #104

                              @דגש-2 כתב:

                              אני חושב שהוא די יקר

                              הוא די יקר אבל נקרא איכותי

                              @דגש-2 כתב:

                              אבל זה לא רלוונטי אני בצפון (@יאיר-דניאל לא בצפת)

                              זה אכן בעיה
                              מותר לשאול איפה אולי נוכל לתווך לך נגר {דווקא בצפת יש לי אחלה נגר}

                              ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • צול גאהצ צול גאה

                                @דגש-2 כתב:

                                אני חושב שהוא די יקר

                                הוא די יקר אבל נקרא איכותי

                                @דגש-2 כתב:

                                אבל זה לא רלוונטי אני בצפון (@יאיר-דניאל לא בצפת)

                                זה אכן בעיה
                                מותר לשאול איפה אולי נוכל לתווך לך נגר {דווקא בצפת יש לי אחלה נגר}

                                ד מנותק
                                ד מנותק
                                דגש 2
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #105

                                @צול-גאה כתב:

                                מותר לשאול איפה אולי נוכל לתווך לך נגר {דווקא בצפת יש לי אחלה נגר}

                                אבל אני לא בטוח שיש צורך בנגר אולי אפשר פשוט לקנות באיקאה?

                                צול גאהצ י 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • ד דגש 2

                                  @צול-גאה כתב:

                                  מותר לשאול איפה אולי נוכל לתווך לך נגר {דווקא בצפת יש לי אחלה נגר}

                                  אבל אני לא בטוח שיש צורך בנגר אולי אפשר פשוט לקנות באיקאה?

                                  צול גאהצ מחובר
                                  צול גאהצ מחובר
                                  צול גאה
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי צול גאה
                                  #106

                                  @דגש-2 אולי,
                                  תחליט אתה
                                  זה עניין של התאמה מדוייקת ואיכות
                                  החלטה שלך

                                  ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ד דגש 2

                                    תודה לכל העוזרים
                                    אני בגדול די השלמתי את התמונה (בהמשך הערוך את הפוסט הראשון) רק חסר לי דבר אחד מחירים של ציוד נגריה
                                    מה צריך? ומה המחירים?

                                    ל מנותק
                                    ל מנותק
                                    לשכת הרב
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי לשכת הרב
                                    #107

                                    @דגש-2 אם עדין לא רכשת כיסאות, תכתוב לי ואברר לך על משהו מצוין
                                    כי כידוע הכסאות בחדרי מחשבים לא מחזיקים מעמד הרבה זמן...
                                    תכתוב לי באישי ואמליץ לך על כסאות מצוינים וגם זולים יחסית שמחזיקים טוב

                                    ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • צול גאהצ צול גאה

                                      @דגש-2 אולי,
                                      תחליט אתה
                                      זה עניין של התאמה מדוייקת ואיכות
                                      החלטה שלך

                                      ד מנותק
                                      ד מנותק
                                      דגש 2
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #108

                                      @צול-גאה
                                      צודק
                                      לכן אני מנסה להבין מחירים בשביל לדעת איך להתקדם

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      🙏
                                      0
                                      • ל לשכת הרב

                                        @דגש-2 אם עדין לא רכשת כיסאות, תכתוב לי ואברר לך על משהו מצוין
                                        כי כידוע הכסאות בחדרי מחשבים לא מחזיקים מעמד הרבה זמן...
                                        תכתוב לי באישי ואמליץ לך על כסאות מצוינים וגם זולים יחסית שמחזיקים טוב

                                        ד מנותק
                                        ד מנותק
                                        דגש 2
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #109
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • א אהרון שלום

                                          @דגש-2
                                          יש לי דל מיני I5 דור 9 עם 8 ראם ב800 מסך ב200

                                          מיגו להוציאמ מנותק
                                          מיגו להוציאמ מנותק
                                          מיגו להוציא
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #110

                                          @אהרון-שלום כתב:

                                          יש לי דל מיני I5 דור 9 עם 8 ראם ב800 מסך ב200

                                          @דגש-2
                                          תחשוב ממש טוב לפני שתיגע במחשבי מיני.

                                          המחיר אולי אחלה, אבל הקירור שלהם לא משהו.
                                          מה שמשפיע על הביצועים-לא בתיאוריה, בשטח.

                                          ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר