באג | צריבת רום - מחיצות system.img וvendor.img נכשל
-
@רפי-סאם למה בכלל גיבת? לצרוב את אותו מערכת הפעלה שיש לך עכשיו? לא הבנתי..
לגבי השגיאה משהו בגיבוי לא הלך טוב ובדברים כאלה לא מתייעצים עם AI רק כאן בפורום לא חסר מדריכים כי הAI לא יודע את הדגם שלך ספיציפיתהוא אומר לך בכללי מה לעשות ולפעמים זב בדיוק הפוך..@הרב-של-השכונה גיביתי בשביל הרוט
זה היה הנס שלי.... -
@הרב-של-השכונה גיביתי בשביל הרוט
זה היה הנס שלי....@רפי-סאם הצלחת לעשות רוט בתכלס או שמשהו התקע לכן צרבת את הגיבוי?
תעלה רגע את השם הנגן הזה אולי למישהו יש קושחה בשבילו.. -
@רפי-סאם הצלחת לעשות רוט בתכלס או שמשהו התקע לכן צרבת את הגיבוי?
תעלה רגע את השם הנגן הזה אולי למישהו יש קושחה בשבילו..@הרב-של-השכונה SOYES S23 PRO
-
@רפי-סאם הצלחת לעשות רוט בתכלס או שמשהו התקע לכן צרבת את הגיבוי?
תעלה רגע את השם הנגן הזה אולי למישהו יש קושחה בשבילו..@הרב-של-השכונה הצלחתי אבל אחרי הרוט ניסיתי להחליף תמונת פתיח של ההדלקה....
-
@הרב-של-השכונה SOYES S23 PRO
@רפי-סאם לא התכוונתי לשם של הנגן פיזית כי את זה כתוב למעלה תפתח נושא ותשאל מישהו אם יש למישהו גרסה בישבילו..
-
@רפי-סאם לא התכוונתי לשם של הנגן פיזית כי את זה כתוב למעלה תפתח נושא ותשאל מישהו אם יש למישהו גרסה בישבילו..
של הנגן פיזית כי את זה כתוב למעלה תפתח נושא ותשאל מישהו אם יש למישהו גרסה בישבילו..
https://mitmachim.top/topic/98315/בקשה-באג-קושחה-למכשיר-soyes-s23-pro
-
של הנגן פיזית כי את זה כתוב למעלה תפתח נושא ותשאל מישהו אם יש למישהו גרסה בישבילו..
https://mitmachim.top/topic/98315/בקשה-באג-קושחה-למכשיר-soyes-s23-pro
@רפי-סאם תשנה קטגוריה וזה לא "באג" אלא בקשה..
ותכתוב יותר מפורט למישהו יש גרסה כלשיהא ל....... -
ר רפי סאם התייחס לנושא זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות