בקשת מידע | תרגום אפליקציות עם תמונות
-
בכוונה.
למה?

@צול-גאה תראה. זה מספיק?

-
@צול-גאה תראה. זה מספיק?

@מחנה-ידידים מה הבעיה ?
עדיף שזה יהיה באנגלית ואז הם יזיקו בלי להבין מה הם מזיקים? -
@רוטב-שום אחרי שראיתי את האפליקציה, וש @איש-מסוכן הורחק, החלטתי לתרגם בעצמי
הנה האפליקציה הרוב מתורגם!
https://send.magicode.me/send-file/file/0bf****0fa1924799965c0dc8d6929a23e4356cb5bc7/view
עריכת : @צול-גאה החלפתי את הקישור להוריד כוכביות
@מחנה-ידידים

את כל הריבועים האלו הצלחת לתרגם? -
@מחנה-ידידים

את כל הריבועים האלו הצלחת לתרגם? -
-
כן או לא?
@רוטב-שום לא אמורים לתרגם אותם. זה מונחים שכדאי לך ללמוד
-
@רוטב-שום לא אמורים לתרגם אותם. זה מונחים שכדאי לך ללמוד
@מחנה-ידידים מי שלא מבין אותםם גם בעברית לא יבין

-
@רוטב-שום לא אמורים לתרגם אותם. זה מונחים שכדאי לך ללמוד
@מחנה-ידידים תודה על כל הערות "המחכימות"
לתרגם את האפליקציה אני גם יודע
אבל אני שואל אם בכלל יש דרך לתרגם את הריבועים האלה -
@מחנה-ידידים תודה על כל הערות "המחכימות"
לתרגם את האפליקציה אני גם יודע
אבל אני שואל אם בכלל יש דרך לתרגם את הריבועים האלה@רוטב-שום כן בהחלט
-
@רוטב-שום כן בהחלט
-
@רוטב-שום קלוד, אפליקציה/ אתר, אוטומטי, אונליין
אבל זה לא כ"כ קל כמו שאתם חושבים
מחנה-ידידים כתב:
קלוד, אפליקציה/ אתר, אוטומטי, אונליין
אבל זה לא כ"כ קל כמו שאתם חושבים
הנה
-
מחנה-ידידים כתב:
קלוד, אפליקציה/ אתר, אוטומטי, אונליין
אבל זה לא כ"כ קל כמו שאתם חושבים
הנה
אפשר גם לעבור על עשרות אלפי שורות.
ולמצוא. ולתרגם -
מחנה-ידידים כתב:
קלוד, אפליקציה/ אתר, אוטומטי, אונליין
אבל זה לא כ"כ קל כמו שאתם חושבים
הנה
-
@רוטב-שום הקטע שאין לזה כ"כ מונחים בעברית.
נניח Grid view זה תצוגת רשימה בעיקרון, אבל בעולם הפיתוח זה אחר... -
@רוטב-שום הקטע שאין לזה כ"כ מונחים בעברית.
נניח Grid view זה תצוגת רשימה בעיקרון, אבל בעולם הפיתוח זה אחר...@מחנה-ידידים אז אין לי דרך ללמוד את זה לעולם?!
-
@מחנה-ידידים אז אין לי דרך ללמוד את זה לעולם?!
@רוטב-שום

ללמוד אנגלית זה א'.
אחר כך להבין דרך הידיים
-
אני לא ממליץ לתרגם בגלל שלרוב שבונים אפליקציות זה עם עזרת ai ולכן לפעמים הוא אומר לך בדיוק מה לעשות באנגלית ואז לא תדע מה הוא רוצה
@אלוף-תימן כוונתך "אני לא ממליץ לתרגם את החלקים הללו".
-
אני לא ממליץ לתרגם בגלל שלרוב שבונים אפליקציות זה עם עזרת ai ולכן לפעמים הוא אומר לך בדיוק מה לעשות באנגלית ואז לא תדע מה הוא רוצה
@אלוף-תימן סתם תפסתי את האפליקציה הזאת כדוגמא
-
@אלוף-תימן סתם תפסתי את האפליקציה הזאת כדוגמא
@רוטב-שום רוב האפליקציות זה קל
כמו שתרגמת עד עכשיו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
