שאלה | אימות דו שלבי בגייטאב
-
@YAHBDK אפשר גם authenticator או מפתח גישה.
-
@YAHBDK יש תוסף לכרום שנקרא authenticator
ויש גם תוכנה לווינדוס פה תרד קצת למטה שם בעמוד.
-
@YAHBDK יש תוסף לכרום שנקרא authenticator
ויש גם תוכנה לווינדוס פה תרד קצת למטה שם בעמוד.
-
לפני כמה דקות קבלתי הודעה מגייטאב שיש לי עוד 24 ימים להפעיל אימות דו שלבי לכניסה לגייטאב ולא ...
הבעיה היא שהאימות שהם מציעים זה או סריקה או SMS ואין לי את שתיהם
מה עושים
? -
@cfopuser
תודה אבל התוסף הזה לא עובד!
️ויש גם תוכנה לווינדוס פה תרד קצת למטה שם בעמוד.
חסום בנטפרי!
למישהו יש פתרון שעובד?
-
-
@י.-פל.
תודה אבל לא הבנתי כלום
התקנתי את התוכנה ואת התוסף
ו....?
ולמה אי אפשר לצלם?
כמובן אל תכלול את הסיסמה שלך או מקסימום תחליף זמנית רק בשביל הצילום -
-
@ע-ה-דכו-ע @י.-פל.
איך אני ממשיך מכאן?

@YAHBDK
אני מבין שזו פעם ראשונה - אז צור (create) דאטהבייס.
לאחר מכן צור ערך חדש, הזן שם משתמש וסיסמא (אין צורך להזין אתר - אא״כ אתה מתקין גם את ההרחבה לדפדפן), ושומר.
לאחר מכן צור אימות דו-שלבי בגיטהאב, בחר באפשרות האפליקציה, לך לשורה שיצרת, רחף על topo - לחץ על יצירה, הדבק את המפתח שגיטהאב נתן לך, העתק את המפתח שהתוכנה נותנת - והדבק בגיטהב - וזהו.
מכאן ואילך, כשתרצה להכנס ותידרש לאימות דו שלבי, עמוד על השורה, ריחוף על topo - העתק topo, וזהו!
אגב, אפשר גם עם:
https://app.keeweb.info/
זה לא אתר, הוא יורד לך לגמרי לדפדפן, ואחרי טעינה ראשונה עובד גם אופלייין. מדי פעם הוא יכתוב לך שהוא לא הצליח לפתוח את רשימת הסיסמאות, פשוט תבחר את הקובץ מחדש.
לא המלצתי עליו מתחילה, כי יש בו משהו מוזר - הוא לא מוצא לי את כל הסיסמאות, לא ברור לי בדיוק....
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
