דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. סקר | סקר - מי שלא עובד לו "אברהם העברי - V2.0" או "הקריין - V1.0"

סקר | סקר - מי שלא עובד לו "אברהם העברי - V2.0" או "הקריין - V1.0"

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
19 פוסטים 7 כותבים 240 צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • CSS 0C CSS 0

    @DANIEL-4 יכול להיות ם מאד שמי שכבר יש לו פייתון מותקן על המחשב זה עושה לו בעיות.

    D מנותק
    D מנותק
    DANIEL 4
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #10

    @CSS-0 אצלי לא מותקן ויש בעיות מצד הפייתון רק בפרו
    או שהרגיל התקין לי?
    מחקתי אותו לפני שהפעלתי את הפרו

    ויש"כ גדול!!!!!!

    CSS 0C תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • D DANIEL 4

      @CSS-0 אצלי לא מותקן ויש בעיות מצד הפייתון רק בפרו
      או שהרגיל התקין לי?
      מחקתי אותו לפני שהפעלתי את הפרו

      ויש"כ גדול!!!!!!

      CSS 0C מחובר
      CSS 0C מחובר
      CSS 0
      מדריכים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #11

      @DANIEL-4 כתב בסקר | סקר - מי שלא עובד לו "אברהם העברי - V2.0" או "הקריין - V1.0":

      אצלי לא מותקן ויש בעיות מצד הפייתון רק בפרו

      לא מותקן פייתון והפייתון עושה בעיות ???

      או שהרגיל התקין לי?

      את הפייתון? התוכנה שלי לא מתקינה...

      מחקתי אותו לפני שהפעלתי את הפרו

      את הפייתון?

      ויש"כ גדול!!!!!!

      ⭐

      https://iosii123212-hub.github.io/ani/

      D דאבלד 2 תגובות תגובה אחרונה
      1
      • CSS 0C CSS 0

        @DANIEL-4 כתב בסקר | סקר - מי שלא עובד לו "אברהם העברי - V2.0" או "הקריין - V1.0":

        אצלי לא מותקן ויש בעיות מצד הפייתון רק בפרו

        לא מותקן פייתון והפייתון עושה בעיות ???

        או שהרגיל התקין לי?

        את הפייתון? התוכנה שלי לא מתקינה...

        מחקתי אותו לפני שהפעלתי את הפרו

        את הפייתון?

        ויש"כ גדול!!!!!!

        ⭐

        D מנותק
        D מנותק
        DANIEL 4
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #12

        @CSS-0 כתב בסקר | סקר - מי שלא עובד לו "אברהם העברי - V2.0" או "הקריין - V1.0":

        את הפייתון?

        את הרגיל
        אני צריך משהו מדוייק יותר לשימושים שלי..

        CSS 0C תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • D DANIEL 4

          @CSS-0 כתב בסקר | סקר - מי שלא עובד לו "אברהם העברי - V2.0" או "הקריין - V1.0":

          את הפייתון?

          את הרגיל
          אני צריך משהו מדוייק יותר לשימושים שלי..

          CSS 0C מחובר
          CSS 0C מחובר
          CSS 0
          מדריכים
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #13

          @DANIEL-4 כתב בסקר | סקר - מי שלא עובד לו "אברהם העברי - V2.0" או "הקריין - V1.0":

          את הרגיל
          אני צריך משהו מדוייק יותר לשימושים שלי..

          מה רגיל?

          https://iosii123212-hub.github.io/ani/

          D תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • י ישראל אמיתי

            @CSS-0
            אכן, אצלי פייתון מותקן על המחשב

            י מנותק
            י מנותק
            ישראל אמיתי
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #14

            כתב בסקר | סקר - מי שלא עובד לו "אברהם העברי - V2.0" או "הקריין - V1.0":

            @CSS-0
            אכן, אצלי פייתון מותקן על המחשב

            לא עובד גם אחרי הסרת פייתון/מחשב דומה ללא פייתון כלל

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • CSS 0C CSS 0

              @DANIEL-4 כתב בסקר | סקר - מי שלא עובד לו "אברהם העברי - V2.0" או "הקריין - V1.0":

              את הרגיל
              אני צריך משהו מדוייק יותר לשימושים שלי..

              מה רגיל?

              D מנותק
              D מנותק
              DANIEL 4
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #15

              @CSS-0 הגירסא הבסיסית סורי על אי הפירוט..

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • CSS 0C CSS 0

                טוב יש חלק משתמשים שהתוכנות של "הקריין / אברהם העברי, עובדות וחלק לא עובד, אני חייב לברר למה ומה משותף לכן להצבעה בסקר כמי שלא עובד לו זה אך ורק על מי שניסה לחלץ כבר עם וויננרור!
                לבחור את כל האפשרויות האופציניליות!

                ל מנותק
                ל מנותק
                לשכת הרב
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #16

                @CSS-0 אין אופציה בסקר לכאלה שעובד להם?...
                עובד מצוין
                בגירסה הבסיסית אין את שמואל יעקב וכו'?

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • CSS 0C CSS 0

                  @מיורקה @י.-פל. מה איתכם קשור אליכם?

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  מיורקה
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #17

                  @CSS-0
                  אצלי יש פייתון ולא עובד

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • H מנותק
                    H מנותק
                    HGEC HARTK
                    כתב נערך לאחרונה על ידי HGEC HARTK
                    #18

                    @CSS-0
                    לי מותקן פייתון, חילצתי עם ווינראור.

                    "אברהם העברי" כותב לי "שגיאה קריטית: קובץ המודל חסר או פגום!"
                    אברהם העברי.png
                    יצויין כי כשהעתקתי את הקבצים למחשב עם אינטרנט, הכל עבד כראוי.

                    "הקריין" כותב לי הודעת תקלה
                    הקריין.png

                    מה הסיבה לזה?

                    עריכה:
                    בדקתי עכשיו, וכשהעתקתי את קבצי "הקריין" לדיסק אונקי והפעלתי משם, תוכנת "הקריין" פעלה כראוי.
                    וכשהפעלתי באותו מחשב את הקבצים מהכונן הראשי, היתה את הודעת השגיאה הנ"ל.
                    האם מישהו יודע סיבה לזה?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • CSS 0C CSS 0

                      @DANIEL-4 כתב בסקר | סקר - מי שלא עובד לו "אברהם העברי - V2.0" או "הקריין - V1.0":

                      אצלי לא מותקן ויש בעיות מצד הפייתון רק בפרו

                      לא מותקן פייתון והפייתון עושה בעיות ???

                      או שהרגיל התקין לי?

                      את הפייתון? התוכנה שלי לא מתקינה...

                      מחקתי אותו לפני שהפעלתי את הפרו

                      את הפייתון?

                      ויש"כ גדול!!!!!!

                      ⭐

                      דאבלד מנותק
                      דאבלד מנותק
                      דאבל
                      כתב נערך לאחרונה על ידי דאבל
                      #19

                      @CSS-0 צילום מסך 2026-06-26 021007.png
                      רק עכשיו אני בודק את זה לראשונה... מה זה אומר? אני לא רואה שמישהו העלה כזו שגיאה...

                      arcivaty@gmail.com

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר