דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. מערכות IVR - ימות המשיח
  4. שיתוף | למה לאחרונה יש כ"כ הרבה פרסומות בימות המשיח? - עדכון המחיר להסרת פרסומות בחשאי...

שיתוף | למה לאחרונה יש כ"כ הרבה פרסומות בימות המשיח? - עדכון המחיר להסרת פרסומות בחשאי...

מתוזמן נעוץ נעול הועבר מערכות IVR - ימות המשיח
85 פוסטים 25 כותבים 1.4k צפיות 20 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • צול גאהצ צול גאה

    @3157686 כתב בשיתוף | למה לאחרונה יש כ"כ הרבה פרסומות בימות המשיח? - עדכון המחיר להסרת פרסומות בחשאי...:

    כי הם היחידים שבשוק ואין להם שום תחרות...

    יש אחרים אתה מוזמן לעבור אליהם
    אישית אני נשאר אצלם כי זה עדיין יותר קל ויותר זול מלהחזיק שרת בשביל API אנושי

    31576863 מחובר
    31576863 מחובר
    3157686
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #74

    @צול-גאה כתב בשיתוף | למה לאחרונה יש כ"כ הרבה פרסומות בימות המשיח? - עדכון המחיר להסרת פרסומות בחשאי...:

    יש אחרים אתה מוזמן לעבור אליהם

    נכון שיש אחרים
    אבל תחלס' הם היום שולטים בשוק...
    ועם זה אין לי הרבה מה לעשות

    צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • 31576863 3157686

      @צול-גאה כתב בשיתוף | למה לאחרונה יש כ"כ הרבה פרסומות בימות המשיח? - עדכון המחיר להסרת פרסומות בחשאי...:

      יש אחרים אתה מוזמן לעבור אליהם

      נכון שיש אחרים
      אבל תחלס' הם היום שולטים בשוק...
      ועם זה אין לי הרבה מה לעשות

      צול גאהצ מנותק
      צול גאהצ מנותק
      צול גאה
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #75

      @3157686 הם שולטים לא רק כי הם קנו את הציבור בעבר אלא גם כי עד היום אין לאף אחד את היכוות שלהם
      ובמתחרים השירות לא כזה יותר טוב
      {לא רוצה להיכנס לשמות אבל אני מדבר מניסיון עגום}

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ע מנותק
        ע מנותק
        עידו300
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #76

        בגדול אין לי בעיה עם השירות שלהם, לא יודע אם מה אתם נתקלתם...

        צול גאהצ 31576863 2 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • ע עידו300

          בגדול אין לי בעיה עם השירות שלהם, לא יודע אם מה אתם נתקלתם...

          צול גאהצ מנותק
          צול גאהצ מנותק
          צול גאה
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #77

          @עידו300 אני לא דיברתי על ימות אלא על המתחרים
          ולא רוצה לדבר

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ע עידו300

            בגדול אין לי בעיה עם השירות שלהם, לא יודע אם מה אתם נתקלתם...

            31576863 מחובר
            31576863 מחובר
            3157686
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #78

            @עידו300 כתב בשיתוף | למה לאחרונה יש כ"כ הרבה פרסומות בימות המשיח? - עדכון המחיר להסרת פרסומות בחשאי...:

            בגדול אין לי בעיה עם השירות שלהם, לא יודע אם מה אתם נתקלתם...

            לא דיברו פה רק על השרות...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • י מנותק
              י מנותק
              ישראל 1111
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #79

              ובכלל הם הורידו את הזמן שמהפעם האחורנה שהתקשרת שישמיעו לך עוד פרסומת

              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • י ישראל 1111

                ובכלל הם הורידו את הזמן שמהפעם האחורנה שהתקשרת שישמיעו לך עוד פרסומת

                ש מנותק
                ש מנותק
                שקיעות בלימוד
                כתב נערך לאחרונה על ידי שקיעות בלימוד
                #80

                חברים, רק עכשיו אני רואה את זה וקשה לי לעבור על כל ההודעות.
                מה יצא תכלס בסוף? לקוח פרטי זה 30 שקל ומוסד זה 350?

                לי יש מערכות של מוסדות וכרגע זה 9.9 לחודש לכל קו אולי יהיה שינוי בזמן הקרוב???

                ע 31576863 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • ש שקיעות בלימוד

                  חברים, רק עכשיו אני רואה את זה וקשה לי לעבור על כל ההודעות.
                  מה יצא תכלס בסוף? לקוח פרטי זה 30 שקל ומוסד זה 350?

                  לי יש מערכות של מוסדות וכרגע זה 9.9 לחודש לכל קו אולי יהיה שינוי בזמן הקרוב???

                  ע מנותק
                  ע מנותק
                  עידו300
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #81

                  @שקיעות-בלימוד סביר להניח שיהיו
                  פעם הבאה שתחדש זה כבר לא יהיה 9.9...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ש שקיעות בלימוד

                    חברים, רק עכשיו אני רואה את זה וקשה לי לעבור על כל ההודעות.
                    מה יצא תכלס בסוף? לקוח פרטי זה 30 שקל ומוסד זה 350?

                    לי יש מערכות של מוסדות וכרגע זה 9.9 לחודש לכל קו אולי יהיה שינוי בזמן הקרוב???

                    31576863 מחובר
                    31576863 מחובר
                    3157686
                    כתב נערך לאחרונה על ידי 3157686
                    #82

                    @שקיעות-בלימוד כתב:

                    מה יצא תכלס בסוף? לקוח פרטי זה 30 שקל ומוסד זה 350?

                    לפי מה שאמרו פה ככה זה הולך להיות

                    @שקיעות-בלימוד כתב:

                    לי יש מערכות של מוסדות וכרגע זה 9.9 לחודש לכל קו אולי יהיה שינוי בזמן הקרוב???

                    כן, ואל תצפה שמישהו יודיע לך... זה פשוט יום אחד זה יפסיק...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    🙏
                    3
                    • a.y.f.A מנותק
                      a.y.f.A מנותק
                      a.y.f.
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #83

                      אני כיום מפתח פרוייקטים ומנהל מספר מערכות IVR אבל לא בימות המשיח.
                      יש חברה בשם טכנוליין שאני מכיר אישית את המפתח ואת המקצועיות שלו. ואין שם פרסומות.
                      אפשר לפנות אליהם:
                      cs@tlivr.com

                      העיקר להיות בשמחה תמיד

                      K תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • a.y.f.A a.y.f.

                        אני כיום מפתח פרוייקטים ומנהל מספר מערכות IVR אבל לא בימות המשיח.
                        יש חברה בשם טכנוליין שאני מכיר אישית את המפתח ואת המקצועיות שלו. ואין שם פרסומות.
                        אפשר לפנות אליהם:
                        cs@tlivr.com

                        K מנותק
                        K מנותק
                        K.O.G
                        מדריכים
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #84

                        @a.y.f. רק תציין שהם רוצים 15 שקל לחודש עבור קו ללא פרסומות אין לדעת בדיוק מה הפלטפורמה כוללת

                        י תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • K K.O.G

                          @a.y.f. רק תציין שהם רוצים 15 שקל לחודש עבור קו ללא פרסומות אין לדעת בדיוק מה הפלטפורמה כוללת

                          י מנותק
                          י מנותק
                          יוסף הכהן
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #85

                          @K.O.G כתב:

                          @a.y.f. רק תציין שהם רוצים 15 שקל לחודש עבור קו ללא פרסומות אין לדעת בדיוק מה הפלטפורמה כוללת

                          זה עדיין יותר זול מימות

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1

                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                          הרשמה התחברות

                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • חוקי הפורום
                          • פופולרי
                          • לא נפתר
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • צור קשר