מדריך | הסתרת אפליקציות מהמסך בית בכמה פעולות פשוטות
-
@חייא-שיאומי מה הבעיה פשוט למחוק במניפסט את ה launcher?
לא צריך רוט ולא כלום. -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
עכשיו בדקתי בישבילך מחילה אבל השיטה של
@נחלס-דון משביתה את האפליקציה ולא מסתירה ככה שאי אפשר לפתוח בקיצור לא בישבילך @מטען-נייד שאתה רוצה שהאפליקיה כן תפעל...
אם אתה רוצה את השיטה שלי ואין לך רוט אתה יכול ליצרוב רוט אצל מי שיודע פה בפורום כנל @דביר-אבודרהם1 אז אם מישהו מצא שתפו אחד את השני... -
@חייא-שיאומי זה הודעה שאני מקבל כשאני מנסה לפתוח את APK מאסטר

מה זה אומר?מה זה אומר?
שאתה צריך גרסה אחרת של MT.
-
עכשיו בדקתי בישבילך מחילה אבל השיטה של
@נחלס-דון משביתה את האפליקציה ולא מסתירה ככה שאי אפשר לפתוח בקיצור לא בישבילך @מטען-נייד שאתה רוצה שהאפליקיה כן תפעל...
אם אתה רוצה את השיטה שלי ואין לך רוט אתה יכול ליצרוב רוט אצל מי שיודע פה בפורום כנל @דביר-אבודרהם1 אז אם מישהו מצא שתפו אחד את השני...@חייא-שיאומי
יש פה בפורום כמה שרשורים על זה...
זה מאוד פשוט... -
@חייא-שיאומי
יש פה בפורום כמה שרשורים על זה...
זה מאוד פשוט...@3157686 מה מאד פשוט? לא הבנתי, להסתיר דרך הלאונצר?
הסתרתי וזה מסתיר את האפליקציה אבל אי אפשר להכנס דרך אופציות אחרות -
עכשיו בדקתי בישבילך מחילה אבל השיטה של
@נחלס-דון משביתה את האפליקציה ולא מסתירה ככה שאי אפשר לפתוח בקיצור לא בישבילך @מטען-נייד שאתה רוצה שהאפליקיה כן תפעל...
אם אתה רוצה את השיטה שלי ואין לך רוט אתה יכול ליצרוב רוט אצל מי שיודע פה בפורום כנל @דביר-אבודרהם1 אז אם מישהו מצא שתפו אחד את השני... -
משביתה את האפליקציה ולא מסתירה ככה
היא לא משביתה היא פשוט מוציאה את ההגדרה של האקיטבי הראשי, יש שיטות איך לפתוח כמו ע"י משגר פעילויות או אפליקציה יעודית או קישור מאפליקציה אחרת וכו' ובמקרים מסוימים אפילו דרך ההגדרות
@נחלס-דון נוו אז זה עוד יותר לא נוח...
בקיצור אני לא ממליץ אבל למי שאין רוט זה מה יש... -
@נחלס-דון נוו אז זה עוד יותר לא נוח...
בקיצור אני לא ממליץ אבל למי שאין רוט זה מה יש...@חייא-שיאומי זה מומלץ מאוד למי שרוצה הסתרה חזקה שרק מומחים יוכלו להפעיל אותה,
לפי השיטה שלך אפשר בקלות לפתוח כל אפליקציה דרך ההגדרות או דרך מנהל קבצים -
@חייא-שיאומי זה מומלץ מאוד למי שרוצה הסתרה חזקה שרק מומחים יוכלו להפעיל אותה,
לפי השיטה שלך אפשר בקלות לפתוח כל אפליקציה דרך ההגדרות או דרך מנהל קבצים@נחלס-דון השיטה שלי זה לא להחביא!
אלא שיהיה מסך ביית יותר נוח!
ולפי השיטה השנייה זה לא יעיל...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות