מדריך | הסתרת אפליקציות מהמסך בית בכמה פעולות פשוטות
-
טוב אז מכיוון שאצלי כל האפליציות מוסתרות ממסך הבית ואני משתמש עם האירגונית של @אגסי וראיתי שזה ממש נוח החלטתי לעשות מדריך קצר על איך להסתיר את האפליקציה בקלות...
אוקי אז שימו לב יש 2 אופציות להסתרה
1: וזה מה שנעשה להסתיר מהמסך בית את האפליקציה אך היא עדיין תפעל כרגיל
2: אנחנו לא נלמד את זה אבל זה מקפיא את האפליקציה ופותח רק פעולות מועטות שלה...
אוקי אז ככה קודם כל אקדים ואומר שצריך גישת שורש למכשיר המכונה באנגלית root
שלב א' מורידים APK Master Editor 2.5.0 (bin.mt.pro).ap ומתקינים
שלב ב' מורידים את המגלה שם החבילה של @זונדל האלוף.ap ומתקינים
שלב ג' נכנסים לאפליקצית העורך, בצד ימין יש לנו את תיקית השורש כבר פתוחה,
נכנסים system ואז privapp ואז classichom.apk ואז פתח קבצים ואז res ואז xml ואז להכנס לקובץ שיש שם לבחור באפשרות הראשונה וללכת לתחילת שורה כל שהיא ואז תוסיפו שורה אחת ריקה או כמה שורות ריקות תלוי כמה אפליקציות אתם רוצים להסתיר...שלב ד' ניכנסים למגלה שמות החבילה שהורדתם ושם בהגדרות יש כמה אפשרויות אם אתם רוצים להכניס את האפליקציה לכלים בחרו בכלים ואם אתם רוצים רק להסתיר ולראות את האפליקציות דרך הארגונית בחרו בהסתרה בלבד לאחמ"כ צאו מההגדרות ותראו רשימה של האפליקציות שלכם אם אתם רוצים להסתיר אפליקציה מסוימת פשוט לחצו עליה פעמיים ואז תיראו משפט כזה "hide"
שלב ה' כנסו בחזרה לעורך ולחצו בעזרת העכבר לחיצה ארוכה על מקום השורה הריקה יופיע לכם אופצית הדבק הדביקו
שלב ו' ואחרון כנסו ל שלוש נקודות שמופיעות בצד ימין למעלה לחצו על complit ואז על ID2name ואז ליחצו על ok ואז לחצו על חזור ואז על save ואז ok וזה!!! גמרתם לגמרי לחצו על ניתוק ותיראו שהאפליקציה תוסתר מהמסך בית
עוד דבר חשוב
שימו לב שלכל אפליקציה יש באמצע השורה מספר (נראה ככה: "app:position="337),
שהוא קובע את מיקום האפליקציה ברשימה.כך שאתם יכולים לסדר כאוות נפשכם את התפריט הראשי (הראשון מימין זה 1 וכו')
וכן את הכלים ושאר העניינים.נ"ב אין אחריות על נזקים תהיו זהירים זה לא משחק!
נ"ב אפשר גם כמה אפליקציות ביחד להסתיר...
תהנו...
@חייא-שיאומי זה הודעה שאני מקבל כשאני מנסה לפתוח את APK מאסטר

מה זה אומר? -
@חייא-שיאומי זה הודעה שאני מקבל כשאני מנסה לפתוח את APK מאסטר

מה זה אומר?@מטען-נייד שאין לך רוט
-
@מטען-נייד שאין לך רוט
@חייא-שיאומי יש דרך להסתיר יישומים בכל זאת?
-
@חייא-שיאומי יש דרך להסתיר יישומים בכל זאת?
@מטען-נייד כן אבל אחד אחד כמו בשיטה של נחלס דן תראה למעלה
-
@חייא-שיאומי מה הבעיה פשוט למחוק במניפסט את ה launcher?
לא צריך רוט ולא כלום. -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
עכשיו בדקתי בישבילך מחילה אבל השיטה של
@נחלס-דון משביתה את האפליקציה ולא מסתירה ככה שאי אפשר לפתוח בקיצור לא בישבילך @מטען-נייד שאתה רוצה שהאפליקיה כן תפעל...
אם אתה רוצה את השיטה שלי ואין לך רוט אתה יכול ליצרוב רוט אצל מי שיודע פה בפורום כנל @דביר-אבודרהם1 אז אם מישהו מצא שתפו אחד את השני... -
@חייא-שיאומי זה הודעה שאני מקבל כשאני מנסה לפתוח את APK מאסטר

מה זה אומר?מה זה אומר?
שאתה צריך גרסה אחרת של MT.
-
עכשיו בדקתי בישבילך מחילה אבל השיטה של
@נחלס-דון משביתה את האפליקציה ולא מסתירה ככה שאי אפשר לפתוח בקיצור לא בישבילך @מטען-נייד שאתה רוצה שהאפליקיה כן תפעל...
אם אתה רוצה את השיטה שלי ואין לך רוט אתה יכול ליצרוב רוט אצל מי שיודע פה בפורום כנל @דביר-אבודרהם1 אז אם מישהו מצא שתפו אחד את השני...@חייא-שיאומי
יש פה בפורום כמה שרשורים על זה...
זה מאוד פשוט... -
@חייא-שיאומי
יש פה בפורום כמה שרשורים על זה...
זה מאוד פשוט...@3157686 מה מאד פשוט? לא הבנתי, להסתיר דרך הלאונצר?
הסתרתי וזה מסתיר את האפליקציה אבל אי אפשר להכנס דרך אופציות אחרות -
עכשיו בדקתי בישבילך מחילה אבל השיטה של
@נחלס-דון משביתה את האפליקציה ולא מסתירה ככה שאי אפשר לפתוח בקיצור לא בישבילך @מטען-נייד שאתה רוצה שהאפליקיה כן תפעל...
אם אתה רוצה את השיטה שלי ואין לך רוט אתה יכול ליצרוב רוט אצל מי שיודע פה בפורום כנל @דביר-אבודרהם1 אז אם מישהו מצא שתפו אחד את השני... -
משביתה את האפליקציה ולא מסתירה ככה
היא לא משביתה היא פשוט מוציאה את ההגדרה של האקיטבי הראשי, יש שיטות איך לפתוח כמו ע"י משגר פעילויות או אפליקציה יעודית או קישור מאפליקציה אחרת וכו' ובמקרים מסוימים אפילו דרך ההגדרות
@נחלס-דון נוו אז זה עוד יותר לא נוח...
בקיצור אני לא ממליץ אבל למי שאין רוט זה מה יש... -
@נחלס-דון נוו אז זה עוד יותר לא נוח...
בקיצור אני לא ממליץ אבל למי שאין רוט זה מה יש...@חייא-שיאומי זה מומלץ מאוד למי שרוצה הסתרה חזקה שרק מומחים יוכלו להפעיל אותה,
לפי השיטה שלך אפשר בקלות לפתוח כל אפליקציה דרך ההגדרות או דרך מנהל קבצים -
@חייא-שיאומי זה מומלץ מאוד למי שרוצה הסתרה חזקה שרק מומחים יוכלו להפעיל אותה,
לפי השיטה שלך אפשר בקלות לפתוח כל אפליקציה דרך ההגדרות או דרך מנהל קבצים@נחלס-דון השיטה שלי זה לא להחביא!
אלא שיהיה מסך ביית יותר נוח!
ולפי השיטה השנייה זה לא יעיל... -
@חייא-שיאומי
יש משהו הרבה יותר נוח במה ש @נחלס-דון כתב משום שלמי שאין רוט זה מאוד טוב
מצד שני אין אפשרות לשנות אפליקציות מערכת...יש משהו הרבה יותר נוח במה ש @נחלס-דון כתב משום שלמי שאין רוט זה מאוד טוב
מצד שני אין אפשרות לשנות אפליקציות מערכת...בפירוש אפשר!
במקום לערוך בMT אפליקציה לא מותקנת כמו ש @נחלס-דון כתב ואז להתקין אפשר להכנס לאפליקציות המותקנות ולערוך שם!
אתה נכנס בMT לתקיה של האפליקציות (אפליקציות מערכת ב System/app ואפליקציות משתמש ב Data/App)
שם אתה פותח את האפליקציה המבוקשת ועורך כנ"ל.
כתבתי על זה כבר כאן (בספוילר) -
יש משהו הרבה יותר נוח במה ש @נחלס-דון כתב משום שלמי שאין רוט זה מאוד טוב
מצד שני אין אפשרות לשנות אפליקציות מערכת...בפירוש אפשר!
במקום לערוך בMT אפליקציה לא מותקנת כמו ש @נחלס-דון כתב ואז להתקין אפשר להכנס לאפליקציות המותקנות ולערוך שם!
אתה נכנס בMT לתקיה של האפליקציות (אפליקציות מערכת ב System/app ואפליקציות משתמש ב Data/App)
שם אתה פותח את האפליקציה המבוקשת ועורך כנ"ל.
כתבתי על זה כבר כאן (בספוילר) -
אני מנסה להבין שוב ושוב ולא מצליח להבין...
יש אפשרות ללא רוט להסתיר אפליקציות ממסך הבית ולשנות את סדר הופעתן?@מטען-נייד לשים מסך בית אחר
-
@מטען-נייד לשים מסך בית אחר
-
אני מנסה להבין שוב ושוב ולא מצליח להבין...
יש אפשרות ללא רוט להסתיר אפליקציות ממסך הבית ולשנות את סדר הופעתן?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות