דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. הפורום למפתחים
  4. עזרה | אשמח לעזרתכם בבדיקת אפליקציה חדשה שפיתחתי

עזרה | אשמח לעזרתכם בבדיקת אפליקציה חדשה שפיתחתי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר הפורום למפתחים
8 פוסטים 3 כותבים 135 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • S מנותק
    S מנותק
    ssshmuel
    כתב נערך לאחרונה על ידי ssshmuel
    #1

    היי חברים,

    אני עובד על אפליקציה חדשה ללימוד אנגלית וזקוק לעזרה קטנה כדי להשלים את דרישות הבדיקה של גוגל.

    גוגל מחייבת אותי להריץ בדיקה של 12 משתמשים במשך 14 ימים רצופים. לכן, אני מרכז רשימה של אנשים שמוכנים להתחייב להשאיר את האפליקציה מותקנת ולפתוח אותה מדי פעם במהלך השבועיים הקרובים.

    אם יש לכם זמן ואתם מוכנים לעזור לי עם זה, אשמח מאוד אם תגיבו כאן או תשלחו לי הודעה פרטית.

    ברגע שאאסוף מספיק משתמשים, אשלח לכם את הקישור הישיר להצטרפות לתוכנית הבדיקה אני אשלח לכם את הקישור האישי לגוגל פליי

    המון תודה לכל מי שמוכן להקדיש זמן ולעזור לי לעבור את השלב הזה!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • S מנותק
      S מנותק
      ssshmuel
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      מה קורה חברים
      חסרים לי עוד כמה משתמשים כדי להגיע למכסה של ה12 שגוגל דורשת. אם יש כאן עוד מפתחים או חברי פורום שמוכנים להקדיש כמה דקות ולהשאיר את האפליקציה מותקנת למשך השבועיים הקרובים (כדי שאוכל להעביר את הגזירה של גוגל), אשמח מאוד אם תשלחו לי הודעה בפרטי

      C תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • S ssshmuel

        מה קורה חברים
        חסרים לי עוד כמה משתמשים כדי להגיע למכסה של ה12 שגוגל דורשת. אם יש כאן עוד מפתחים או חברי פורום שמוכנים להקדיש כמה דקות ולהשאיר את האפליקציה מותקנת למשך השבועיים הקרובים (כדי שאוכל להעביר את הגזירה של גוגל), אשמח מאוד אם תשלחו לי הודעה בפרטי

        C מנותק
        C מנותק
        Code programmer
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @ssshmuel
        אני אשמח רק אין לי גישה להתכתבות בצאט פרטי
        בתקווה ש @שמואל יאשר לי בקרוב
        שים לב שצריך שיהיה 20 למשך שבועיים ברציפות לכולם ביחד
        מה שכן אני גם מפתח ואשמח לעזור לך ותעזור לי
        אני פיתחתי עכשיו אפליקציה של שמירת סטטוסים בגלריה
        ניתן להירשם כבדוק מפה ואצור אתכם קשר
        @ssshmuel תירשם גם אתה והירשם לך כבודק

        שימו לב כל הנירשמים שלא להסיר על לקבל עידכון שזה עבר
        תודה מראש

        Y S 2 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • C Code programmer

          @ssshmuel
          אני אשמח רק אין לי גישה להתכתבות בצאט פרטי
          בתקווה ש @שמואל יאשר לי בקרוב
          שים לב שצריך שיהיה 20 למשך שבועיים ברציפות לכולם ביחד
          מה שכן אני גם מפתח ואשמח לעזור לך ותעזור לי
          אני פיתחתי עכשיו אפליקציה של שמירת סטטוסים בגלריה
          ניתן להירשם כבדוק מפה ואצור אתכם קשר
          @ssshmuel תירשם גם אתה והירשם לך כבודק

          שימו לב כל הנירשמים שלא להסיר על לקבל עידכון שזה עבר
          תודה מראש

          Y מנותק
          Y מנותק
          YAHBDK
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @Code-programmer כתב:

          בתקווה ש @שמואל יאשר לי בקרוב

          ברוך הבא לפורום!
          זה לא הולך ששמואל מאשר או לא מאשר חדר צאט הכל כאן הולך לפי כמות הקרדיטים שיש למשתמש
          למשל חדר צאט מתחיל מ50 לייקים וכו'

          וסתם כך לא חושב ששווה לתייג את שמואל לפני שאתה בודק בצורה נכונה את הדברים
          וחוץ מזה חייבים וסתם כך זה טוב לעבור על חוקי הפורום ודאי לאחד חדש

          C תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • Y YAHBDK

            @Code-programmer כתב:

            בתקווה ש @שמואל יאשר לי בקרוב

            ברוך הבא לפורום!
            זה לא הולך ששמואל מאשר או לא מאשר חדר צאט הכל כאן הולך לפי כמות הקרדיטים שיש למשתמש
            למשל חדר צאט מתחיל מ50 לייקים וכו'

            וסתם כך לא חושב ששווה לתייג את שמואל לפני שאתה בודק בצורה נכונה את הדברים
            וחוץ מזה חייבים וסתם כך זה טוב לעבור על חוקי הפורום ודאי לאחד חדש

            C מנותק
            C מנותק
            Code programmer
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @YAHBDK אה
            אוקיי תודה

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            🙏
            1
            • C Code programmer

              @ssshmuel
              אני אשמח רק אין לי גישה להתכתבות בצאט פרטי
              בתקווה ש @שמואל יאשר לי בקרוב
              שים לב שצריך שיהיה 20 למשך שבועיים ברציפות לכולם ביחד
              מה שכן אני גם מפתח ואשמח לעזור לך ותעזור לי
              אני פיתחתי עכשיו אפליקציה של שמירת סטטוסים בגלריה
              ניתן להירשם כבדוק מפה ואצור אתכם קשר
              @ssshmuel תירשם גם אתה והירשם לך כבודק

              שימו לב כל הנירשמים שלא להסיר על לקבל עידכון שזה עבר
              תודה מראש

              S מנותק
              S מנותק
              ssshmuel
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @Code-programmer בכיף אני נרשמתי לשלך אשמך אם תכתוב לי את המייל שלך על מנת שאני אוכל להוסיף אותך לבודקים שלי

              C תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • S ssshmuel

                @Code-programmer בכיף אני נרשמתי לשלך אשמך אם תכתוב לי את המייל שלך על מנת שאני אוכל להוסיף אותך לבודקים שלי

                C מנותק
                C מנותק
                Code programmer
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @ssshmuel שלחתי לך מייל

                S תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • C Code programmer

                  @ssshmuel שלחתי לך מייל

                  S מנותק
                  S מנותק
                  ssshmuel
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @Code-programmer אגב הצעת יעול לאפליקציה שלך כשאתה מאשר לו גישה לקבצים במכשיר הוא מבקש ממך לבחור בתיקייה חדשה תעשה שהוא ידע ליצטר אוטמטית תיקייה חדשה ורק לאשר לו לשמור שם
                  בהצלחה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0

                  שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                  נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                  בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                  הרשמה התחברות

                  • התחברות

                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                  • פוסט ראשון
                    פוסט אחרון
                  0
                  • חוקי הפורום
                  • פופולרי
                  • לא נפתר
                  • משתמשים
                  • חיפוש גוגל בפורום
                  • צור קשר