דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. כללי - עזרה הדדית
  3. בירור | מגדילי טווח בחיבור קווי – משנים סיסמה אוטומטית ומפנים לעמוד הראוטר?

בירור | מגדילי טווח בחיבור קווי – משנים סיסמה אוטומטית ומפנים לעמוד הראוטר?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר כללי - עזרה הדדית
3 פוסטים 3 כותבים 44 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ש מחובר
    ש מחובר
    שקיעות בלימוד
    כתב נערך לאחרונה על ידי שקיעות בלימוד
    #1

    שלום לכולם. שמתי לב שמאז שעברתי לאינטרנט סיבים, מגדילי הטווח שלי (שמחוברים כולם בחיבור קווי ולא ב-Wi-Fi)
    מגדירים לעצמם אוטומטית את אותה הסיסמה ואותו שם הרשת כמו של הראוטר הראשי.
    בעבר, לפני הסיבים, לכל מגדיל היה שם וסיסמה משלו.
    בנוסף, כשאני מנסה להיכנס לכתובת ה-IP של הגדרות מגדיל הטווח, המערכת זורקת אותי ישירות לעמוד ההגדרות של הראוטר הראשי.
    האם זה המצב התקין בסיבים?
    ואם כן אייך אפשר לנתק את הסנכרון הזה ולהפוך אותם לנקודות גישה (Access Points) עצמאיות?
    אשמח לעזרת המומחים כאן,
    תודה מראש!

    מ C 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • ש שקיעות בלימוד סימן נושא זה כשאלה
    • ש שקיעות בלימוד

      שלום לכולם. שמתי לב שמאז שעברתי לאינטרנט סיבים, מגדילי הטווח שלי (שמחוברים כולם בחיבור קווי ולא ב-Wi-Fi)
      מגדירים לעצמם אוטומטית את אותה הסיסמה ואותו שם הרשת כמו של הראוטר הראשי.
      בעבר, לפני הסיבים, לכל מגדיל היה שם וסיסמה משלו.
      בנוסף, כשאני מנסה להיכנס לכתובת ה-IP של הגדרות מגדיל הטווח, המערכת זורקת אותי ישירות לעמוד ההגדרות של הראוטר הראשי.
      האם זה המצב התקין בסיבים?
      ואם כן אייך אפשר לנתק את הסנכרון הזה ולהפוך אותם לנקודות גישה (Access Points) עצמאיות?
      אשמח לעזרת המומחים כאן,
      תודה מראש!

      מ מנותק
      מ מנותק
      מה אתה טוען
      כתב נערך לאחרונה על ידי מה אתה טוען
      #2

      @שקיעות-בלימוד
      גם כשאתה מנתק את החיבור השם זהה לראוטר המקורי ?
      או רק כשזה מחובר ?

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ש שקיעות בלימוד

        שלום לכולם. שמתי לב שמאז שעברתי לאינטרנט סיבים, מגדילי הטווח שלי (שמחוברים כולם בחיבור קווי ולא ב-Wi-Fi)
        מגדירים לעצמם אוטומטית את אותה הסיסמה ואותו שם הרשת כמו של הראוטר הראשי.
        בעבר, לפני הסיבים, לכל מגדיל היה שם וסיסמה משלו.
        בנוסף, כשאני מנסה להיכנס לכתובת ה-IP של הגדרות מגדיל הטווח, המערכת זורקת אותי ישירות לעמוד ההגדרות של הראוטר הראשי.
        האם זה המצב התקין בסיבים?
        ואם כן אייך אפשר לנתק את הסנכרון הזה ולהפוך אותם לנקודות גישה (Access Points) עצמאיות?
        אשמח לעזרת המומחים כאן,
        תודה מראש!

        C מחובר
        C מחובר
        chaim8
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @שקיעות-בלימוד לא קשור לסיבים, זה הראוטר שהחלפת שתומך בMESH

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0

        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

        הרשמה התחברות

        • התחברות

        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
        • פוסט ראשון
          פוסט אחרון
        0
        • חוקי הפורום
        • פופולרי
        • לא נפתר
        • משתמשים
        • חיפוש גוגל בפורום
        • צור קשר