שיתוף | יש לך את הפלאפון החדש f16 ? אשמח שתגיב פה חוות דעת
-
יש לך את הפלאפון החדש של First Phone ?
אשמח שתגיב פה חוות דעת
בהמשך אתן גם אני יותר פרטים
הבנתי ממישהו שהיה לו אותו לבדיקה מהחברה כבר כמה חודשים והוא טוען שהוא מהיר בהרבה משאר הפלאפונים
הוא כבר הגיע לחנויות -
יש לך את הפלאפון החדש של First Phone ?
אשמח שתגיב פה חוות דעת
בהמשך אתן גם אני יותר פרטים
הבנתי ממישהו שהיה לו אותו לבדיקה מהחברה כבר כמה חודשים והוא טוען שהוא מהיר בהרבה משאר הפלאפונים
הוא כבר הגיע לחנויות@אהרון-שלום איך קורים לטלפון?
-
יש לך את הפלאפון החדש של First Phone ?
אשמח שתגיב פה חוות דעת
בהמשך אתן גם אני יותר פרטים
הבנתי ממישהו שהיה לו אותו לבדיקה מהחברה כבר כמה חודשים והוא טוען שהוא מהיר בהרבה משאר הפלאפונים
הוא כבר הגיע לחנויות@אהרון-שלום על איזה טלפון מדובר
-
ראיתי את הטלפון בחנות קוראים לו F16 מגיע בשני צבעים אפור ולבן
נראה מבחוץ פלסטיקה טובה לא כ"כ הספקתי לעבור עליו ממש
אצל מי שראיתי אצלו זה היה כבר חודשיים בניסוי הוא טוען שהבטריה שלו מחזיקה יומיים (כמובן תלוי בשימוש)
מחיר שלו באזור 420 -
ראיתי את הטלפון בחנות קוראים לו F16 מגיע בשני צבעים אפור ולבן
נראה מבחוץ פלסטיקה טובה לא כ"כ הספקתי לעבור עליו ממש
אצל מי שראיתי אצלו זה היה כבר חודשיים בניסוי הוא טוען שהבטריה שלו מחזיקה יומיים (כמובן תלוי בשימוש)
מחיר שלו באזור 420@אהרון-שלום כתב בשיתוף | יש לך את הפלאפון החדש של First Phone ? אשמח שתגיב פה חוות דעת:
F16
שם יפה מצאו להם... אני לא הייתי מתפשר על פחות מ F22 או F35...
-
אני קניתי את הפלאפון בחיימקה
תכלס זה עולה אצלו באתר 420
לוח שנה סדר שבתות גרוע וכן בזמנים אין לו הדלקת נרות
בלוטוס תקין
א"א להעתיק בפלאפון כלום חוץ מאנשי קשר (גם לא תזכירים ואין גיבוי שזה בונוס בקיוליקס)
מקשים נראה לי לבינתים שזה הכי איכותי מכל הפלאפונים שהיו לי
הנגן קצת איטי אבל עדיף מהרבה פלאפונים אחרים
חיסרון נוסף שא"א לדעת כמה בטריה נשאר רק משוער (אבל יש לו בטריה ארוכה מאוד)
הלוח שנה והמשימות מסונכרנים
במהלך שיחה בלחיצה ימינה או שמאלה ידלק הקלטה
זה מה שאני זוכר
לדעתי אם אתה רוצה מקשים טובים וזהו, זה המכשיר ככה אני חושב אחרי שבוע המכשיר מרגיש איכותי.
אם אתה רוצה יותר מעודכן אמרו לי בחנות שיצא גרסה אם כל הבאגים בעוד כמה חודשים אז עדיף לחכות
(אגב בפלאפון הם כותבים לאפה אפשר לשלוח הערות כדי שיוכלו לטפל בזה)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות