המלצה | סקירה | מכשיר חצי חדש חדש! QM01
-
@נוחעם-fm תכלס שווה את זה?? או שעדיין הf21 pro עדיף?? כי אני בדיוק לקראת סגירה איתם על דוגמית..
-
@מרדכי-שט. שתי סימים. אין כרטיס זיכרון.
-
@מרדכי-שט. לא
-
מה קורה מישהו רוצה להצטרף איתי להזמנה ולחסוך 45 דולר של משלוח?
הוא מוכן לשלוח רק 2 יחידות כל מי שדיבר איתי אני לא אוחז.
מי שרוצה שישלח לי עכשיו צ'אט שהוא רוצה לסגור.
מחיר לכל השואלים סה"כ 394.98 שקלים. -
מה עם זהטקסט קישור זה של חברת qin..
-
ר רוצהלדעת התייחס לנושא זה
-
מה קורה מישהו רוצה להצטרף איתי להזמנה ולחסוך 45 דולר של משלוח?
הוא מוכן לשלוח רק 2 יחידות כל מי שדיבר איתי אני לא אוחז.
מי שרוצה שישלח לי עכשיו צ'אט שהוא רוצה לסגור.
מחיר לכל השואלים סה"כ 394.98 שקלים.@ר-יעקב-עייפים הייתי שמח להזמין.
אבל אני מפחד שאסתבך עם הכשרה שלו. אני רוצה אותו כשר לגמרי עם התקנות -
מה עם זהטקסט קישור זה של חברת qin..
-
@ר-יעקב-עייפים הייתי שמח להזמין.
אבל אני מפחד שאסתבך עם הכשרה שלו. אני רוצה אותו כשר לגמרי עם התקנות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

