המלצה | תוסף צבע שחור למחשב
-
@123-דג-מלוח פשוט תרענן את הדף והקובץ ירד אוטומטית
@טופ-שבמתמחים צודק .
רק שיציין את זה בפוסט. לכן כתבתי את זה.@dudua99 שלחתי לך מייל מאאוטלוק, אם אתה לא רואה תבדוק בספאם, ובשמחה אמחוק את הפוסטים (כולל זה) כדי להשאיר נושא נקי
@י.-פל. שינוי צליל היה גם בגרסה הראשונה להורדה מפה, בתקוה שהפעם זה יכנס גם לגוגל.
-
@טופ-שבמתמחים צודק .
רק שיציין את זה בפוסט. לכן כתבתי את זה.@dudua99 שלחתי לך מייל מאאוטלוק, אם אתה לא רואה תבדוק בספאם, ובשמחה אמחוק את הפוסטים (כולל זה) כדי להשאיר נושא נקי
@י.-פל. שינוי צליל היה גם בגרסה הראשונה להורדה מפה, בתקוה שהפעם זה יכנס גם לגוגל.
@123-דג-מלוח כתב בהמלצה | תוסף צבע שחור למחשב:
שינוי צליל היה גם בגרסה הראשונה להורדה מפה
יפה!
אז למה @לאצי טען שאין בכלל?
לא ברור לי... -
@123-דג-מלוח כתב בהמלצה | תוסף צבע שחור למחשב:
שינוי צליל היה גם בגרסה הראשונה להורדה מפה
יפה!
אז למה @לאצי טען שאין בכלל?
לא ברור לי...@י.-פל. כתב בהמלצה | תוסף צבע שחור למחשב:
אז למה @לאצי טען שאין בכלל?
כי הוא התקין מהחנות של גוגל ושם אי אפשר.
ובוא@dudua99 כתב בהמלצה | תוסף צבע שחור למחשב:
לא להאריך את השרשור שישאר רלוונטי
-
@י.-פל.
בגרסה של החנות אין אפשרות לשנות את הצליל -
@י.-פל.
בגרסה של החנות אין אפשרות לשנות את הצליל@טופ-שבמתמחים בגרסה הקרובה שתעלה לחנות יהיה אפשרות בע"ה לעשות גם את זה
-
@הדובדבן-שבקצפת גרסה 2 בע"ה מחכים לאישור בחנות התוספים של גוגל
גרסת פיתוח 2 להורדה מכאן -
@הדובדבן-שבקצפת גרסה 2 בע"ה מחכים לאישור בחנות התוספים של גוגל
גרסת פיתוח 2 להורדה מכאןאיפה אני נכנס להגדרות?
-
@י.ר.ק
תודה, לא התעדכן אצלי.
הייתי צריך ללחוץ ידנית על עדכון.
למי שלא יודע - נכנסים לדף התוספים, מגדירים מצב מפתח, ואז יש לחצן לעדכון. -
ש שניאור שמח התייחס לנושא זה
-
התוסף לא שלי אלא של @dudua99 אבל כיון שהוא שקוע עמוק בשרשור הזה פתחתי נושא חדש
https://chromewebstore.google.com/detail/ljlndgfocdeikcecfmgemaffpmdihijjניתן גם להתקין אותו מקומית עם הקבצים הבאים
https://mitmachim.top/post/1172915שימו לב הלייקים מגיע לו הוא הקים את כל הנושא אני רק פתחתי נושא בשביל שזה לא יאבד
אז על מנת לתת לייק על התוסף כנס לפוסט המקורי
https://mitmachim.top/post/1172915@הדובדבן-שבקצפת
מותר לך גם לקבל לייקים רק על השיתוף -
נ נפתלי צבי יהודה התייחס לנושא זה
-
פייק. האתר הושבת על ידי מפעיליו משיקולים שלהם. אין קשר לשב"כ.
https://mitmachim.top/post/1177855 -
@YAHBDK מה כן?
אתה יודע מידיעה או מהשערה?
איך הם יכולים לחסום? אתה חושב שהם השתגעו כדי לחסום את זה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
