דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. הסבר | תגובות למדריך על האבטחת מידע

הסבר | תגובות למדריך על האבטחת מידע

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
37 פוסטים 10 כותבים 684 צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ח חייא שיאומי

    @לנציצ הכל טוב ויפה חוץ מזה שהפכת את השם שלי מתנא קדוש
    למחבל!!

    ל מנותק
    ל מנותק
    לנציצ
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #9

    @חייא-שיאומי סליחה תוצאות של 2 בלילה ונסיונות להקלדה הכי מהירה שיש

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • מ מנותק
      מ מנותק
      מזכירותי
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #10

      זה בהחלט מעניין ונשמח לקבל ממך עוד תוכן, רק קצת יותר סדר
      כאילו, תעשה נניח בצורה של שו"ת, כי עכשיו לא ברור לאיפה אנחנו חותרים ואיפה אוחזים
      וגם בקטע של הניסוח חייב להשתפר
      וכמו ש@10110000 אמר אולי תעשה הדגמה על אתר ספיציפי

      ל תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ מזכירותי

        זה בהחלט מעניין ונשמח לקבל ממך עוד תוכן, רק קצת יותר סדר
        כאילו, תעשה נניח בצורה של שו"ת, כי עכשיו לא ברור לאיפה אנחנו חותרים ואיפה אוחזים
        וגם בקטע של הניסוח חייב להשתפר
        וכמו ש@10110000 אמר אולי תעשה הדגמה על אתר ספיציפי

        ל מנותק
        ל מנותק
        לנציצ
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #11

        @מזכירותי אז קצת הסבר
        התחתלתי מהתקנת הכלי המרכזי
        נתתתי מפת פריצה כדי שאני יוכל להסביר מה זה כל שלב ושלב
        ועכשיו בעזרת השם נעבור לדברים הבאים
        ובהחלט רציתי כבר פריצה ראשונית כדי לרתק את כולם
        אבל נטפרי עוד לא הצליחו לעבוד ולדאוג שתעודת האבטחה תיהיה תקינה
        הם כבר כתבו ממש מוזר

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ל לנציצ

          @מזכירותי אז קצת הסבר
          התחתלתי מהתקנת הכלי המרכזי
          נתתתי מפת פריצה כדי שאני יוכל להסביר מה זה כל שלב ושלב
          ועכשיו בעזרת השם נעבור לדברים הבאים
          ובהחלט רציתי כבר פריצה ראשונית כדי לרתק את כולם
          אבל נטפרי עוד לא הצליחו לעבוד ולדאוג שתעודת האבטחה תיהיה תקינה
          הם כבר כתבו ממש מוזר

          מ מנותק
          מ מנותק
          מזכירותי
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #12

          @לנציצ תתקין קאלי אמיתי, ישר על המחשב, מה זה שאתה על ווינדוס עם מכונה וירטואלית.... 🙂

          ל תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ מזכירותי

            @לנציצ תתקין קאלי אמיתי, ישר על המחשב, מה זה שאתה על ווינדוס עם מכונה וירטואלית.... 🙂

            ל מנותק
            ל מנותק
            לנציצ
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #13

            @מזכירותי קודם כל
            אני לא היחיד שמשתמש בבית במחשב הזה ואני צריך אותו נגיש בשביל השאר
            2 גם אם הייתי מתקין ישירות על המחשב הייתה לי את התקלה הזאת

            101100001 תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ל לנציצ

              @מזכירותי קודם כל
              אני לא היחיד שמשתמש בבית במחשב הזה ואני צריך אותו נגיש בשביל השאר
              2 גם אם הייתי מתקין ישירות על המחשב הייתה לי את התקלה הזאת

              101100001 מנותק
              101100001 מנותק
              10110000
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #14

              @לנציצ לא חייבים קרלי באמת, יכול להיות שwsl יותר נח לאנשים, הוא עובד בנטפרי?

              ל תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • 101100001 10110000

                @לנציצ לא חייבים קרלי באמת, יכול להיות שwsl יותר נח לאנשים, הוא עובד בנטפרי?

                ל מנותק
                ל מנותק
                לנציצ
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #15

                קצת לאתגר את מי שרוצה
                נסו לפתור את התרגילים כאן
                וחברה זה מיועד לבל הגבוה
                אם אצם לא מקצוענים אל תנסו
                חראם על הזמן שלכם
                (למשתמשי נטפרי פתחתי את האש, בהנאה)
                https://pwnable.co.il/index.php
                שם משתמש והסיסמה ברירת המחדל הם אדמין ואדמין

                101100001 ה 2 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • הישבשר המלומדה מנותק
                  הישבשר המלומדה מנותק
                  הישבשר המלומד
                  מדריכים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #16

                  לא מכיר את הנושא לעומק רק אומר שעם זה wsl זה יותר נח (וגם להרבה חברה יש כבר מותקן על המחשב כי זה גם משמש לצורך בניית גרסאות כשרות לפירוק SUPER וכו')
                  ככה שפחות יבהלו להתקין ולעבוד איתו. בהצלחה מחכה למדריך התכני.

                  ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

                    לא מכיר את הנושא לעומק רק אומר שעם זה wsl זה יותר נח (וגם להרבה חברה יש כבר מותקן על המחשב כי זה גם משמש לצורך בניית גרסאות כשרות לפירוק SUPER וכו')
                    ככה שפחות יבהלו להתקין ולעבוד איתו. בהצלחה מחכה למדריך התכני.

                    ל מנותק
                    ל מנותק
                    לנציצ
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #17

                    @הישבשר-המלומד נכון ולא נכון
                    נכון כי בתכלס רוב העסק מול קאלי הוא בטרמינל
                    לא נכון כי כשאתה מסביר אתה צריך מעבר לטרמינל
                    ביחוד עם הקמת האתרים על המחשבים ראיתי שזה לא יושב הכי טוב שיש

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ל לנציצ

                      קצת לאתגר את מי שרוצה
                      נסו לפתור את התרגילים כאן
                      וחברה זה מיועד לבל הגבוה
                      אם אצם לא מקצוענים אל תנסו
                      חראם על הזמן שלכם
                      (למשתמשי נטפרי פתחתי את האש, בהנאה)
                      https://pwnable.co.il/index.php
                      שם משתמש והסיסמה ברירת המחדל הם אדמין ואדמין

                      101100001 מנותק
                      101100001 מנותק
                      10110000
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #18

                      @לנציצ כן זה pwn, זה מאוד קשה, אבל לדעתי לא הכי קשור לסוג של הדברים שאתה בא ללמד פה....
                      למי שמעוניין ללמוד את זה כדי להצליח, ממליץ בסדרת סרטונים
                      של live overflow ביוטיוב על binary exploitation

                      ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • 101100001 10110000

                        @לנציצ כן זה pwn, זה מאוד קשה, אבל לדעתי לא הכי קשור לסוג של הדברים שאתה בא ללמד פה....
                        למי שמעוניין ללמוד את זה כדי להצליח, ממליץ בסדרת סרטונים
                        של live overflow ביוטיוב על binary exploitation

                        ל מנותק
                        ל מנותק
                        לנציצ
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #19

                        @10110000 קצת קשור
                        כי זה חלק מפריצות והאתגרים שיש
                        זה להכניס לפורט משהו מאוד מאוד ספציפי ופה לומדים את זה
                        ועוד משהו לא הכרתי את ששלחת אני יעבור על זה
                        (ואגב אני לא באמת מבין גדול מידי בדברים האלה, באתי לעורר מודעות כדי שגם יחזירו תשובות ויחייבו אותי ללמוד יותר ויותר

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • א מנותק
                          א מנותק
                          אהרון שלום
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #20

                          @לנציצ
                          מדריך יפה מאוד מאוד שימושי למתחילים

                          ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ל לנציצ התייחס לנושא זה
                          • ל לנציצ התייחס לנושא זה
                          • א אהרון שלום

                            @לנציצ
                            מדריך יפה מאוד מאוד שימושי למתחילים

                            ל מנותק
                            ל מנותק
                            לנציצ
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #21

                            @אהרון-שלום כתב בהסבר | תגובות למדריך על האבטחת מידע:

                            מדריך יפה מאוד מאוד שימושי למתחילים

                            תודה על המילים
                            אבל כשעברתי על מה שכתוב הגעתי למסקנה שאין סיכוי שמתחיל הצליח את זה מבלי לשאול כלום
                            ככה שלכאורה אין מתחילים שמחפשים את התחום
                            אז רק המקוצענים אבל אני גם אם מקצוענים לא יכול להתחיל בלי רקע ככה שיש קצת מזל שהתחלתי מהתחלה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            3
                            • ל לנציצ התייחס לנושא זה
                            • ל לנציצ התייחס לנושא זה
                            • ל לנציצ התייחס לנושא זה
                            • ל לנציצ

                              קצת לאתגר את מי שרוצה
                              נסו לפתור את התרגילים כאן
                              וחברה זה מיועד לבל הגבוה
                              אם אצם לא מקצוענים אל תנסו
                              חראם על הזמן שלכם
                              (למשתמשי נטפרי פתחתי את האש, בהנאה)
                              https://pwnable.co.il/index.php
                              שם משתמש והסיסמה ברירת המחדל הם אדמין ואדמין

                              ה מנותק
                              ה מנותק
                              הסקרן
                              כתב נערך לאחרונה על ידי הסקרן
                              #22

                              @לנציצ כתב בהסבר | תגובות למדריך על האבטחת מידע:

                              (למשתמשי נטפרי פתחתי את האש, בהנאה)

                              רק שים לב שאצלי נטפרי עדיין מחזיר 418 על פורט 9006, אז כנראה צריך פתיחה נוספת
                              זה נראה כאילו פתוח, אבל ברגע ששולחים קלט מקבלים 418.
                              כנראה צריך פתיחה נוספת לשירות עצמו, לא רק לפורט.

                              ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ה הסקרן

                                @לנציצ כתב בהסבר | תגובות למדריך על האבטחת מידע:

                                (למשתמשי נטפרי פתחתי את האש, בהנאה)

                                רק שים לב שאצלי נטפרי עדיין מחזיר 418 על פורט 9006, אז כנראה צריך פתיחה נוספת
                                זה נראה כאילו פתוח, אבל ברגע ששולחים קלט מקבלים 418.
                                כנראה צריך פתיחה נוספת לשירות עצמו, לא רק לפורט.

                                ל מנותק
                                ל מנותק
                                לנציצ
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #23

                                @הסקרן בטוח??
                                אני מריץ ולא קיבלתי כזאת תשובה
                                לא שהצלחתי כבר לפתור את האתגר אבל 418 לא קיים

                                ל ה 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • ל לנציצ

                                  @הסקרן בטוח??
                                  אני מריץ ולא קיבלתי כזאת תשובה
                                  לא שהצלחתי כבר לפתור את האתגר אבל 418 לא קיים

                                  ל מנותק
                                  ל מנותק
                                  לנציצ
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #24

                                  ואגב יש את השאר הקבצים
                                  הורדתי הכל
                                  כאן
                                  להסיר דולרים

                                  ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ל לנציצ

                                    @הסקרן בטוח??
                                    אני מריץ ולא קיבלתי כזאת תשובה
                                    לא שהצלחתי כבר לפתור את האתגר אבל 418 לא קיים

                                    ה מנותק
                                    ה מנותק
                                    הסקרן
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #25

                                    @לנציצ 08cfccab-c366-4985-b3c9-0144459f97fe-image.png

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ל לנציצ

                                      ואגב יש את השאר הקבצים
                                      הורדתי הכל
                                      כאן
                                      להסיר דולרים

                                      ה מנותק
                                      ה מנותק
                                      הסקרן
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #26

                                      @לנציצ תאשר גישה לדרייב
                                      הזיפ באמת פתוח וגם הפורט עצמו פתוח אבל לא ניתן לתקשר איתו

                                      ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ה הסקרן

                                        @לנציצ תאשר גישה לדרייב
                                        הזיפ באמת פתוח וגם הפורט עצמו פתוח אבל לא ניתן לתקשר איתו

                                        ל מנותק
                                        ל מנותק
                                        לנציצ
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #27

                                        @הסקרן אישרתי גישה
                                        בגדול בהסבר כתוב ככה
                                        אם אתה מתחיל ב0 (בהקסה) התוכנית נעצרת מיד

                                        ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ל לנציצ

                                          @הסקרן אישרתי גישה
                                          בגדול בהסבר כתוב ככה
                                          אם אתה מתחיל ב0 (בהקסה) התוכנית נעצרת מיד

                                          ה מנותק
                                          ה מנותק
                                          הסקרן
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי הסקרן
                                          #28

                                          @לנציצ כתב בהסבר | תגובות למדריך על האבטחת מידע:

                                          בגדול בהסבר כתוב ככה
                                          אם אתה מתחיל ב0 (בהקסה) התוכנית נעצרת מיד

                                          איפה ראית את זה?

                                          ניסיתי שוב ואני רואה שה־TLS ל־pwnable.co.il:9006 עולה בהצלחה, אבל כששולחים קלט לשירות מתקבל HTTP/1.1 418 Error in NetFree
                                          במקום תגובה מהאתגר.
                                          כלומר נראה שהפורט פתוח, אבל התעבורה לשירות עצמו עדיין נחסמת.

                                          @לנציצ כתב בהסבר | תגובות למדריך על האבטחת מידע:

                                          אישרתי גישה

                                          תודה רבה, אבל אין לי מה לעשות עם הקבצים האלו אם הפורטים חסומים, צריך לבקש מנטפרי שיפתחו הכל

                                          ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר