דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. בניית ופיתוח אפליקציות
  4. תוצרת הבנייה
  5. שיתוף | לאונצ'ר תומך מקשים שיצרתי!

שיתוף | לאונצ'ר תומך מקשים שיצרתי!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תוצרת הבנייה
151 פוסטים 14 כותבים 2.9k צפיות 14 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ח מנותק
    ח מנותק
    חייא שיאומי
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #39

    Screenshot_2026-06-03-15-38-27.png Screenshot_2026-06-03-15-38-19.png

    מחנה ידידיםמ יאיר דניאלי 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • ח חייא שיאומי

      Screenshot_2026-06-03-15-38-27.png Screenshot_2026-06-03-15-38-19.png

      מחנה ידידיםמ מנותק
      מחנה ידידיםמ מנותק
      מחנה ידידים
      כתב נערך לאחרונה על ידי מחנה ידידים
      #40

      @יאיר-דניאל הכותרת זה משהו במכשיר.
      @מישהו12 איך בלאנצ'ר שלך אין כותרת?

      ושאר הדברים בעז"ה

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • יאיר דניאלי יאיר דניאל

        @מחנה-ידידים אחפור מעט יותר ואעלה בהמשך בל"נ.

        עריכה:

        • להעיף את הכותרת של שם הלאונצ'ר הוא תופס מקום יקר
        • להגדיל את התאריך
        • להוסיף גם תאריך עברי
        • תאריך לועזי אולי עדיף בפורמט כזה: 01/04/2026
          לטעמי יותר נוח ושימושי.
        • לא חושב שצריך את כפתור הטפטים במסך הבית - אני יודע שזה קצת מוזר, אבל אם תעשה שיהיה לזה מסף הגדרות - וזה יוצג בין כלל האפליקציות המותקנות = בשונה מכל לאונצ'ר רגיל שלא מוצג אף פעם כאפליקצייה מותקנת.
          ושם יוכלו לבחור:
          א. האם להשבית את מסך הבית המקורי, בשביל שהלאונצ'ר שלך יהיה ברירת מחדל (דורש רוט נראה לי).
          ב. לבחור מה יוצג במסך הבית - אילו כפתורים
          ג. להחליף טפט
          ד. לבחור תאריך עברי/לועזי/שניהם
          ה. תתפרע עם עוד אפשריות - השמיים הם הגבול.
        ח מנותק
        ח מנותק
        חייא שיאומי
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #41

        @יאיר-דניאל כתב בשיתוף | לאונצ'ר תומך מקשים שיצרתי!:

        א. האם להשבית את מסך הבית המקורי, בשביל שהלאונצ'ר שלך יהיה ברירת מחדל

        לא צריך אפשר בדרך הזאתמחשבון 1.3.7 (com.ids.smartcalculator).apk

        יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ח חייא שיאומי

          Screenshot_2026-06-03-15-38-27.png Screenshot_2026-06-03-15-38-19.png

          יאיר דניאלי מנותק
          יאיר דניאלי מנותק
          יאיר דניאל
          כתב נערך לאחרונה על ידי יאיר דניאל
          #42

          @חייא-שיאומי אצלי לא מופיע שורת הסטטוס העליונה.
          עריכה - כעת מופיע לי.
          אבל אין לי גישה לשם - כי הלחצן תחתון תפוס - אז אין לי גישה להודעה נגיד שיש לי או כל דבר דומה. (אין לי הודעות - כוונתי לתזכורת לוח שנה וכדו')
          אגב, מה זה אייקון החיפוש שיש לך שם - איזו אפליקצייה זו?
          ואל תשכח להטעין את המכשיר = לא כדאי כך לשחוק את הבטריה, היא נהרסת מהר יותר כך.

          yyrdnyl11@gmail.com

          ח 3 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • ח חייא שיאומי

            @יאיר-דניאל כתב בשיתוף | לאונצ'ר תומך מקשים שיצרתי!:

            א. האם להשבית את מסך הבית המקורי, בשביל שהלאונצ'ר שלך יהיה ברירת מחדל

            לא צריך אפשר בדרך הזאתמחשבון 1.3.7 (com.ids.smartcalculator).apk

            יאיר דניאלי מנותק
            יאיר דניאלי מנותק
            יאיר דניאל
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #43

            @חייא-שיאומי ?
            מה העניין עוד אפליקצייה - שיאפשר את זה בהגדרות שם. הרבה יותר חכם

            yyrdnyl11@gmail.com

            ח תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • יאיר דניאלי יאיר דניאל

              @חייא-שיאומי אצלי לא מופיע שורת הסטטוס העליונה.
              עריכה - כעת מופיע לי.
              אבל אין לי גישה לשם - כי הלחצן תחתון תפוס - אז אין לי גישה להודעה נגיד שיש לי או כל דבר דומה. (אין לי הודעות - כוונתי לתזכורת לוח שנה וכדו')
              אגב, מה זה אייקון החיפוש שיש לך שם - איזו אפליקצייה זו?
              ואל תשכח להטעין את המכשיר = לא כדאי כך לשחוק את הבטריה, היא נהרסת מהר יותר כך.

              ח מנותק
              ח מנותק
              חייא שיאומי
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #44

              @יאיר-דניאל כתב בשיתוף | לאונצ'ר תומך מקשים שיצרתי!:

              ואל תשכח להטעין את המכשיר = לא כדאי כך לשחוק את הבטריה, היא נהרסת מהר יותר כך.

              😁 😁 😁
              הוא בדיוק מאיים עליי ב15 שניות

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • יאיר דניאלי מנותק
                יאיר דניאלי מנותק
                יאיר דניאל
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #45

                @מחנה-ידידים
                טעות שלי לגבי הלחצן מועדפים - לא אחזתי שצריך ללחוץ עליו לחיצה ארוכה, חשבתי שצריך ללחוץ על אפליקצייה - כי כשלוחצים על אפליקצייה ארוך - עולה הודעה באנגלית (אפרופו אנגלית, שנה את הכל לעברית, יהודים אנחנו...).
                כעת הוא עובד לי טוב - אבל הלחצן טפטים עדיין מקריס את האפליקצייה

                yyrdnyl11@gmail.com

                מחנה ידידיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                  @מחנה-ידידים
                  טעות שלי לגבי הלחצן מועדפים - לא אחזתי שצריך ללחוץ עליו לחיצה ארוכה, חשבתי שצריך ללחוץ על אפליקצייה - כי כשלוחצים על אפליקצייה ארוך - עולה הודעה באנגלית (אפרופו אנגלית, שנה את הכל לעברית, יהודים אנחנו...).
                  כעת הוא עובד לי טוב - אבל הלחצן טפטים עדיין מקריס את האפליקצייה

                  מחנה ידידיםמ מנותק
                  מחנה ידידיםמ מנותק
                  מחנה ידידים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #46

                  @יאיר-דניאל הרעיון לגבי המסף הגדרות הוא פצצה!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                    @חייא-שיאומי אצלי לא מופיע שורת הסטטוס העליונה.
                    עריכה - כעת מופיע לי.
                    אבל אין לי גישה לשם - כי הלחצן תחתון תפוס - אז אין לי גישה להודעה נגיד שיש לי או כל דבר דומה. (אין לי הודעות - כוונתי לתזכורת לוח שנה וכדו')
                    אגב, מה זה אייקון החיפוש שיש לך שם - איזו אפליקצייה זו?
                    ואל תשכח להטעין את המכשיר = לא כדאי כך לשחוק את הבטריה, היא נהרסת מהר יותר כך.

                    ח מנותק
                    ח מנותק
                    חייא שיאומי
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #47

                    @יאיר-דניאל כתב בשיתוף | לאונצ'ר תומך מקשים שיצרתי!:

                    אבל אין לי גישה לשם - כי הלחצן תחתון תפוס -

                    תלחץ על הלחצן אפשרויות ארוך

                    מחנה ידידיםמ יאיר דניאלי 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • ח חייא שיאומי

                      @יאיר-דניאל כתב בשיתוף | לאונצ'ר תומך מקשים שיצרתי!:

                      אבל אין לי גישה לשם - כי הלחצן תחתון תפוס -

                      תלחץ על הלחצן אפשרויות ארוך

                      מחנה ידידיםמ מנותק
                      מחנה ידידיםמ מנותק
                      מחנה ידידים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #48

                      @חייא-שיאומי כתב בשיתוף | לאונצ'ר תומך מקשים שיצרתי!:

                      תלחץ על הלחצן אפשרויות ארוך

                      זה פותח את הסטטוס בר??

                      ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מחנה ידידיםמ מחנה ידידים

                        @חייא-שיאומי כתב בשיתוף | לאונצ'ר תומך מקשים שיצרתי!:

                        תלחץ על הלחצן אפשרויות ארוך

                        זה פותח את הסטטוס בר??

                        ח מנותק
                        ח מנותק
                        חייא שיאומי
                        כתב נערך לאחרונה על ידי חייא שיאומי
                        #49

                        @מחנה-ידידים כן כל אפליקציה שתומכת במקשים זה התוצאה!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                          @חייא-שיאומי ?
                          מה העניין עוד אפליקצייה - שיאפשר את זה בהגדרות שם. הרבה יותר חכם

                          ח מנותק
                          ח מנותק
                          חייא שיאומי
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #50

                          @יאיר-דניאל נגמרו לו הטוקנים...

                          יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                            @חייא-שיאומי אצלי לא מופיע שורת הסטטוס העליונה.
                            עריכה - כעת מופיע לי.
                            אבל אין לי גישה לשם - כי הלחצן תחתון תפוס - אז אין לי גישה להודעה נגיד שיש לי או כל דבר דומה. (אין לי הודעות - כוונתי לתזכורת לוח שנה וכדו')
                            אגב, מה זה אייקון החיפוש שיש לך שם - איזו אפליקצייה זו?
                            ואל תשכח להטעין את המכשיר = לא כדאי כך לשחוק את הבטריה, היא נהרסת מהר יותר כך.

                            ח מנותק
                            ח מנותק
                            חייא שיאומי
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #51

                            @יאיר-דניאל כתב בשיתוף | לאונצ'ר תומך מקשים שיצרתי!:

                            אגב, מה זה אייקון החיפוש שיש לך שם - איזו

                            https://mitmachim.top/post/1163469

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ח חייא שיאומי

                              @יאיר-דניאל כתב בשיתוף | לאונצ'ר תומך מקשים שיצרתי!:

                              אבל אין לי גישה לשם - כי הלחצן תחתון תפוס -

                              תלחץ על הלחצן אפשרויות ארוך

                              יאיר דניאלי מנותק
                              יאיר דניאלי מנותק
                              יאיר דניאל
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #52

                              @חייא-שיאומי צודק
                              שכחתי שזה פותח את זה.
                              אם כך זה לא כזה דרמטי, אפשר להשאיר את זה כך.

                              אגב, אתה לא יודע כמה הידיעה הזו חשובה, פעם השבתתי את מסך הבית ומחקתי את מסך הבית של @AASS (אגב, ממש יפה, אבל אין שם קיצורי מקשים לחיוג כך שהסרתי את זה) ונשארתי מחוץ לבית, יותר נכון בלי מסך הבית - רק עם שורת הסטטוס... הדרך היחידה לפתרון חוץ מצריבה, היא משליחת אפליקציית מסך הבית בבלוטוס = מעבר לשם ע"י לחיצה ארוכה והתקנה שלו

                              yyrdnyl11@gmail.com

                              ח A 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • ח חייא שיאומי

                                @יאיר-דניאל נגמרו לו הטוקנים...

                                יאיר דניאלי מנותק
                                יאיר דניאלי מנותק
                                יאיר דניאל
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #53

                                @חייא-שיאומי כתב בשיתוף | לאונצ'ר תומך מקשים שיצרתי!:

                                נגמרו לו הטוקנים...

                                בכל מקרה כבר נגמרו לו, זו רשימת אפשרויות למחר...

                                yyrdnyl11@gmail.com

                                מחנה ידידיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                                  @חייא-שיאומי צודק
                                  שכחתי שזה פותח את זה.
                                  אם כך זה לא כזה דרמטי, אפשר להשאיר את זה כך.

                                  אגב, אתה לא יודע כמה הידיעה הזו חשובה, פעם השבתתי את מסך הבית ומחקתי את מסך הבית של @AASS (אגב, ממש יפה, אבל אין שם קיצורי מקשים לחיוג כך שהסרתי את זה) ונשארתי מחוץ לבית, יותר נכון בלי מסך הבית - רק עם שורת הסטטוס... הדרך היחידה לפתרון חוץ מצריבה, היא משליחת אפליקציית מסך הבית בבלוטוס = מעבר לשם ע"י לחיצה ארוכה והתקנה שלו

                                  ח מנותק
                                  ח מנותק
                                  חייא שיאומי
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #54

                                  @יאיר-דניאל זה לא הדרך היחידה אפשר ללחוץ סולמית ארוך ולהכנס לקבצים ומשם להתקין זה גם קרה לי וזה מה שעשיתי

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                                    @חייא-שיאומי כתב בשיתוף | לאונצ'ר תומך מקשים שיצרתי!:

                                    נגמרו לו הטוקנים...

                                    בכל מקרה כבר נגמרו לו, זו רשימת אפשרויות למחר...

                                    מחנה ידידיםמ מנותק
                                    מחנה ידידיםמ מנותק
                                    מחנה ידידים
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #55

                                    @יאיר-דניאל @חייא-שיאומי פתחתי עוד חשבון. מה הכי חשוב כרגע?

                                    מחנה ידידיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מחנה ידידיםמ מחנה ידידים

                                      @יאיר-דניאל @חייא-שיאומי פתחתי עוד חשבון. מה הכי חשוב כרגע?

                                      מחנה ידידיםמ מנותק
                                      מחנה ידידיםמ מנותק
                                      מחנה ידידים
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי מחנה ידידים
                                      #56

                                      היי ידידים 😄

                                      גרסה חדשה! תאריך עברי, הגדלתי את השעון.
                                      Screenshot_20260603-181116.png

                                      עודכן בפוסט הראשי

                                      M תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מחנה ידידיםמ מחנה ידידים

                                        היי ידידים 😄

                                        גרסה חדשה! תאריך עברי, הגדלתי את השעון.
                                        Screenshot_20260603-181116.png

                                        עודכן בפוסט הראשי

                                        M מנותק
                                        M מנותק
                                        motiz22
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #57

                                        @מחנה-ידידים 1000047713.jpg ככה זה נראה בשיואמי מקשים (הגרסה החדשה),🤔

                                        מחנה ידידיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • M motiz22

                                          @מחנה-ידידים 1000047713.jpg ככה זה נראה בשיואמי מקשים (הגרסה החדשה),🤔

                                          מחנה ידידיםמ מנותק
                                          מחנה ידידיםמ מנותק
                                          מחנה ידידים
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #58

                                          @motiz22 אין לך קלוד? זה חסום לך?

                                          M תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר