שיתוף | לאונצ'ר תומך מקשים שיצרתי!
-
@יאיר-דניאל השיאומי מקשים הזה... אני אבדוק. גמרתי את הטוקנים ב5 חשבונות
@מחנה-ידידים אגב, ממליץ לאפשר קיצורי דרך לשעון ושות' באיזו שהיא דרך, כיון שכפתורי הניווט תפוסים כרגע ע"י האפשרות לעבור מכפתור לכפתור במסך
-
@מחנה-ידידים אגב, ממליץ לאפשר קיצורי דרך לשעון ושות' באיזו שהיא דרך, כיון שכפתורי הניווט תפוסים כרגע ע"י האפשרות לעבור מכפתור לכפתור במסך
@יאיר-דניאל בגרסה הבאה אמור להיות סרגל קיצורים מעל החייגן והטפטים וזה.
-
@מחנה-ידידים אגב, ממליץ לאפשר קיצורי דרך לשעון ושות' באיזו שהיא דרך, כיון שכפתורי הניווט תפוסים כרגע ע"י האפשרות לעבור מכפתור לכפתור במסך
@יאיר-דניאל יש לך עוד הצעות לשיפור?
-
@יאיר-דניאל יש לך עוד הצעות לשיפור?
@מחנה-ידידים אחפור מעט יותר ואעלה בהמשך בל"נ.
עריכה:
- להעיף את הכותרת של שם הלאונצ'ר הוא תופס מקום יקר
- להגדיל את התאריך
- להוסיף גם תאריך עברי
- תאריך לועזי אולי עדיף בפורמט כזה: 01/04/2026
לטעמי יותר נוח ושימושי. - לא חושב שצריך את כפתור הטפטים במסך הבית - אני יודע שזה קצת מוזר, אבל אם תעשה שיהיה לזה מסף הגדרות - וזה יוצג בין כלל האפליקציות המותקנות = בשונה מכל לאונצ'ר רגיל שלא מוצג אף פעם כאפליקצייה מותקנת.
ושם יוכלו לבחור:
א. האם להשבית את מסך הבית המקורי, בשביל שהלאונצ'ר שלך יהיה ברירת מחדל (דורש רוט נראה לי).
ב. לבחור מה יוצג במסך הבית - אילו כפתורים
ג. להחליף טפט
ד. לבחור תאריך עברי/לועזי/שניהם
ה. תתפרע עם עוד אפשריות - השמיים הם הגבול.
-
@מחנה-ידידים אחפור מעט יותר ואעלה בהמשך בל"נ.
עריכה:
- להעיף את הכותרת של שם הלאונצ'ר הוא תופס מקום יקר
- להגדיל את התאריך
- להוסיף גם תאריך עברי
- תאריך לועזי אולי עדיף בפורמט כזה: 01/04/2026
לטעמי יותר נוח ושימושי. - לא חושב שצריך את כפתור הטפטים במסך הבית - אני יודע שזה קצת מוזר, אבל אם תעשה שיהיה לזה מסף הגדרות - וזה יוצג בין כלל האפליקציות המותקנות = בשונה מכל לאונצ'ר רגיל שלא מוצג אף פעם כאפליקצייה מותקנת.
ושם יוכלו לבחור:
א. האם להשבית את מסך הבית המקורי, בשביל שהלאונצ'ר שלך יהיה ברירת מחדל (דורש רוט נראה לי).
ב. לבחור מה יוצג במסך הבית - אילו כפתורים
ג. להחליף טפט
ד. לבחור תאריך עברי/לועזי/שניהם
ה. תתפרע עם עוד אפשריות - השמיים הם הגבול.
@יאיר-דניאל יש לי את הבעיות שלך גם
אבל הגודל אהבתי אבל מעצבן שרואים ישומי מערכת!
-
@יאיר-דניאל יש לי את הבעיות שלך גם
אבל הגודל אהבתי אבל מעצבן שרואים ישומי מערכת!
@חייא-שיאומי יש משהו.
אולי אפשר להתייעץ עם @אגסי איך הוא עשה את זה באירגונית - כלומר איך מסננים בין אפלקיציות מערכת לאפליקציות משתמש -
@מחנה-ידידים אחפור מעט יותר ואעלה בהמשך בל"נ.
עריכה:
- להעיף את הכותרת של שם הלאונצ'ר הוא תופס מקום יקר
- להגדיל את התאריך
- להוסיף גם תאריך עברי
- תאריך לועזי אולי עדיף בפורמט כזה: 01/04/2026
לטעמי יותר נוח ושימושי. - לא חושב שצריך את כפתור הטפטים במסך הבית - אני יודע שזה קצת מוזר, אבל אם תעשה שיהיה לזה מסף הגדרות - וזה יוצג בין כלל האפליקציות המותקנות = בשונה מכל לאונצ'ר רגיל שלא מוצג אף פעם כאפליקצייה מותקנת.
ושם יוכלו לבחור:
א. האם להשבית את מסך הבית המקורי, בשביל שהלאונצ'ר שלך יהיה ברירת מחדל (דורש רוט נראה לי).
ב. לבחור מה יוצג במסך הבית - אילו כפתורים
ג. להחליף טפט
ד. לבחור תאריך עברי/לועזי/שניהם
ה. תתפרע עם עוד אפשריות - השמיים הם הגבול.
@יאיר-דניאל תן צילום מסך. איך זה אצלך
-
@יאיר-דניאל תן צילום מסך. איך זה אצלך
@מחנה-ידידים איך נראה המסך הבית? או איך נראים האפליקציות?
-
@מחנה-ידידים איך נראה המסך הבית? או איך נראים האפליקציות?
@יאיר-דניאל גם וגם
-

-
@יאיר-דניאל הכותרת זה משהו במכשיר.
@מישהו12 איך בלאנצ'ר שלך אין כותרת?ושאר הדברים בעז"ה
-
@מחנה-ידידים אחפור מעט יותר ואעלה בהמשך בל"נ.
עריכה:
- להעיף את הכותרת של שם הלאונצ'ר הוא תופס מקום יקר
- להגדיל את התאריך
- להוסיף גם תאריך עברי
- תאריך לועזי אולי עדיף בפורמט כזה: 01/04/2026
לטעמי יותר נוח ושימושי. - לא חושב שצריך את כפתור הטפטים במסך הבית - אני יודע שזה קצת מוזר, אבל אם תעשה שיהיה לזה מסף הגדרות - וזה יוצג בין כלל האפליקציות המותקנות = בשונה מכל לאונצ'ר רגיל שלא מוצג אף פעם כאפליקצייה מותקנת.
ושם יוכלו לבחור:
א. האם להשבית את מסך הבית המקורי, בשביל שהלאונצ'ר שלך יהיה ברירת מחדל (דורש רוט נראה לי).
ב. לבחור מה יוצג במסך הבית - אילו כפתורים
ג. להחליף טפט
ד. לבחור תאריך עברי/לועזי/שניהם
ה. תתפרע עם עוד אפשריות - השמיים הם הגבול.
@יאיר-דניאל כתב בשיתוף | לאונצ'ר תומך מקשים שיצרתי!:
א. האם להשבית את מסך הבית המקורי, בשביל שהלאונצ'ר שלך יהיה ברירת מחדל
לא צריך אפשר בדרך הזאתמחשבון 1.3.7 (com.ids.smartcalculator).apk
-
@חייא-שיאומי
אצלי לא מופיע שורת הסטטוס העליונה.
עריכה - כעת מופיע לי.
אבל אין לי גישה לשם - כי הלחצן תחתון תפוס - אז אין לי גישה להודעה נגיד שיש לי או כל דבר דומה. (אין לי הודעות - כוונתי לתזכורת לוח שנה וכדו')
אגב, מה זה אייקון החיפוש שיש לך שם - איזו אפליקצייה זו?
ואל תשכח להטעין את המכשיר = לא כדאי כך לשחוק את הבטריה, היא נהרסת מהר יותר כך. -
@יאיר-דניאל כתב בשיתוף | לאונצ'ר תומך מקשים שיצרתי!:
א. האם להשבית את מסך הבית המקורי, בשביל שהלאונצ'ר שלך יהיה ברירת מחדל
לא צריך אפשר בדרך הזאתמחשבון 1.3.7 (com.ids.smartcalculator).apk
@חייא-שיאומי ?
מה העניין עוד אפליקצייה - שיאפשר את זה בהגדרות שם. הרבה יותר חכם -
@חייא-שיאומי
אצלי לא מופיע שורת הסטטוס העליונה.
עריכה - כעת מופיע לי.
אבל אין לי גישה לשם - כי הלחצן תחתון תפוס - אז אין לי גישה להודעה נגיד שיש לי או כל דבר דומה. (אין לי הודעות - כוונתי לתזכורת לוח שנה וכדו')
אגב, מה זה אייקון החיפוש שיש לך שם - איזו אפליקצייה זו?
ואל תשכח להטעין את המכשיר = לא כדאי כך לשחוק את הבטריה, היא נהרסת מהר יותר כך.@יאיר-דניאל כתב בשיתוף | לאונצ'ר תומך מקשים שיצרתי!:
ואל תשכח להטעין את המכשיר = לא כדאי כך לשחוק את הבטריה, היא נהרסת מהר יותר כך.

הוא בדיוק מאיים עליי ב15 שניות -
@מחנה-ידידים
טעות שלי לגבי הלחצן מועדפים - לא אחזתי שצריך ללחוץ עליו לחיצה ארוכה, חשבתי שצריך ללחוץ על אפליקצייה - כי כשלוחצים על אפליקצייה ארוך - עולה הודעה באנגלית (אפרופו אנגלית, שנה את הכל לעברית, יהודים אנחנו...).
כעת הוא עובד לי טוב - אבל הלחצן טפטים עדיין מקריס את האפליקצייה -
@מחנה-ידידים
טעות שלי לגבי הלחצן מועדפים - לא אחזתי שצריך ללחוץ עליו לחיצה ארוכה, חשבתי שצריך ללחוץ על אפליקצייה - כי כשלוחצים על אפליקצייה ארוך - עולה הודעה באנגלית (אפרופו אנגלית, שנה את הכל לעברית, יהודים אנחנו...).
כעת הוא עובד לי טוב - אבל הלחצן טפטים עדיין מקריס את האפליקצייה@יאיר-דניאל הרעיון לגבי המסף הגדרות הוא פצצה!
-
@חייא-שיאומי
אצלי לא מופיע שורת הסטטוס העליונה.
עריכה - כעת מופיע לי.
אבל אין לי גישה לשם - כי הלחצן תחתון תפוס - אז אין לי גישה להודעה נגיד שיש לי או כל דבר דומה. (אין לי הודעות - כוונתי לתזכורת לוח שנה וכדו')
אגב, מה זה אייקון החיפוש שיש לך שם - איזו אפליקצייה זו?
ואל תשכח להטעין את המכשיר = לא כדאי כך לשחוק את הבטריה, היא נהרסת מהר יותר כך.@יאיר-דניאל כתב בשיתוף | לאונצ'ר תומך מקשים שיצרתי!:
אבל אין לי גישה לשם - כי הלחצן תחתון תפוס -
תלחץ על הלחצן אפשרויות ארוך
-
@יאיר-דניאל כתב בשיתוף | לאונצ'ר תומך מקשים שיצרתי!:
אבל אין לי גישה לשם - כי הלחצן תחתון תפוס -
תלחץ על הלחצן אפשרויות ארוך
@חייא-שיאומי כתב בשיתוף | לאונצ'ר תומך מקשים שיצרתי!:
תלחץ על הלחצן אפשרויות ארוך
זה פותח את הסטטוס בר??
-
@חייא-שיאומי כתב בשיתוף | לאונצ'ר תומך מקשים שיצרתי!:
תלחץ על הלחצן אפשרויות ארוך
זה פותח את הסטטוס בר??
@מחנה-ידידים כן כל אפליקציה שתומכת במקשים זה התוצאה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות