דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. צריבת root
  5. שאלה | ביצוע רוט לנגן M36 פלוס ע"י מכשירוט

שאלה | ביצוע רוט לנגן M36 פלוס ע"י מכשירוט

מתוזמן נעוץ נעול הועבר צריבת root
7 פוסטים 6 כותבים 162 צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ש מחובר
    ש מחובר
    שמואל השמן
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    קראתי את ההוראות לביצוע רוט עם מכשירוט וכתוב שצריך קובץ BOOT.IMG כדי לעשות רוט אבל אפשר להשיג אותו רק עם רוט...
    אשמח שמישהו יסביר לי איך בדיוק עושים רוט לפני זה ואז מה בדיוק השלבים שצריך לעשות למישהו שלא ממש מבין בזה.
    וגם אשמח אם מישהו יסביר לי מה הדרך הכי פשוטה לחסום כשיש רוט האם רק מסירים את האפליקציות שלא רוצים או שצריך לעשות עוד משהו?
    תודה רבה!

    הערשלהה אלוף תימןא ר ה ה 6 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • ש שמואל השמן

      קראתי את ההוראות לביצוע רוט עם מכשירוט וכתוב שצריך קובץ BOOT.IMG כדי לעשות רוט אבל אפשר להשיג אותו רק עם רוט...
      אשמח שמישהו יסביר לי איך בדיוק עושים רוט לפני זה ואז מה בדיוק השלבים שצריך לעשות למישהו שלא ממש מבין בזה.
      וגם אשמח אם מישהו יסביר לי מה הדרך הכי פשוטה לחסום כשיש רוט האם רק מסירים את האפליקציות שלא רוצים או שצריך לעשות עוד משהו?
      תודה רבה!

      הערשלהה מנותק
      הערשלהה מנותק
      הערשלה
      מדריכים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ש שמואל השמן

        קראתי את ההוראות לביצוע רוט עם מכשירוט וכתוב שצריך קובץ BOOT.IMG כדי לעשות רוט אבל אפשר להשיג אותו רק עם רוט...
        אשמח שמישהו יסביר לי איך בדיוק עושים רוט לפני זה ואז מה בדיוק השלבים שצריך לעשות למישהו שלא ממש מבין בזה.
        וגם אשמח אם מישהו יסביר לי מה הדרך הכי פשוטה לחסום כשיש רוט האם רק מסירים את האפליקציות שלא רוצים או שצריך לעשות עוד משהו?
        תודה רבה!

        אלוף תימןא מחובר
        אלוף תימןא מחובר
        אלוף תימן
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @שמואל-השמן יש לך פה גירסה כשרה

        https://mitmachim.top/post/1074900

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ש שמואל השמן

          קראתי את ההוראות לביצוע רוט עם מכשירוט וכתוב שצריך קובץ BOOT.IMG כדי לעשות רוט אבל אפשר להשיג אותו רק עם רוט...
          אשמח שמישהו יסביר לי איך בדיוק עושים רוט לפני זה ואז מה בדיוק השלבים שצריך לעשות למישהו שלא ממש מבין בזה.
          וגם אשמח אם מישהו יסביר לי מה הדרך הכי פשוטה לחסום כשיש רוט האם רק מסירים את האפליקציות שלא רוצים או שצריך לעשות עוד משהו?
          תודה רבה!

          הערשלהה מנותק
          הערשלהה מנותק
          הערשלה
          מדריכים
          כתב נערך לאחרונה על ידי הערשלה
          #4

          @שמואל-השמן כתב בשאלה | ביצוע רוט לנגן M36 פלוס ע"י מכשירוט:

          מה הדרך הכי פשוטה לחסום כשיש רוט האם רק מסירים את האפליקציות שלא רוצים או שצריך לעשות עוד משהו

          מה המטרה? יש אפליקציות חסימה כאן בפורום שבשבילן לא צריך רוט.
          קיידרואיד
          אייבלוק
          אם יש לך עניין מיוחד להסיר אפליקציות מערכת - בשביל זה צריך קוט

          על אף שראיתי כאן שיש אפשרות גם בלי רוט. לא ניסיתי...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ש שמואל השמן

            קראתי את ההוראות לביצוע רוט עם מכשירוט וכתוב שצריך קובץ BOOT.IMG כדי לעשות רוט אבל אפשר להשיג אותו רק עם רוט...
            אשמח שמישהו יסביר לי איך בדיוק עושים רוט לפני זה ואז מה בדיוק השלבים שצריך לעשות למישהו שלא ממש מבין בזה.
            וגם אשמח אם מישהו יסביר לי מה הדרך הכי פשוטה לחסום כשיש רוט האם רק מסירים את האפליקציות שלא רוצים או שצריך לעשות עוד משהו?
            תודה רבה!

            ר מנותק
            ר מנותק
            ר יעקב עייפים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @שמואל-השמן כתב בשאלה | ביצוע רוט לנגן M36 פלוס ע"י מכשירוט:

            קראתי את ההוראות לביצוע רוט עם מכשירוט וכתוב שצריך קובץ BOOT.IMG כדי לעשות רוט אבל אפשר להשיג אותו רק עם רוט...
            אשמח שמישהו יסביר לי איך בדיוק עושים רוט לפני זה ואז מה בדיוק השלבים שצריך לעשות למישהו שלא ממש מבין בזה.
            וגם אשמח אם מישהו יסביר לי מה הדרך הכי פשוטה לחסום כשיש רוט האם רק מסירים את האפליקציות שלא רוצים או שצריך לעשות עוד משהו?
            תודה רבה!

            מה בדיוק אתה צריך ולמה לא טובה לך הגירסה שהביא אלוף תימן?

            @הערשלה כתב בשאלה | ביצוע רוט לנגן M36 פלוס ע"י מכשירוט:

            מה המטרה? יש אפליקציות חסימה כאן בפורום שבשבילן לא צריך רוט.
            קיידרואיד
            אייבלוק
            אם יש לך עניין מיוחד להסיר אפליקציות מערכת - בשביל זה צריך קוט

            האפליקציות ההם הן לא חסימה ברמה הכי גבוהה. אא"כ תשתמש באפליקציה של בניית גירסאות רק שאז יש רוט ושוב חוזרת הבעיה בחסימה.
            לכן תמיד עדיפה גירסה, או עריכת גירסה עם רוט בעצמך.

            @הערשלה כתב בשאלה | ביצוע רוט לנגן M36 פלוס ע"י מכשירוט:

            על אף שראיתי כאן שיש אפשרות גם בלי רוט. לא ניסיתי...

            אפשרי עם פקודות adb שנמצאות שם בתוכנה אבל שוב זה לא באמת חסימה זה סתם בדיחה.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ש שמואל השמן

              קראתי את ההוראות לביצוע רוט עם מכשירוט וכתוב שצריך קובץ BOOT.IMG כדי לעשות רוט אבל אפשר להשיג אותו רק עם רוט...
              אשמח שמישהו יסביר לי איך בדיוק עושים רוט לפני זה ואז מה בדיוק השלבים שצריך לעשות למישהו שלא ממש מבין בזה.
              וגם אשמח אם מישהו יסביר לי מה הדרך הכי פשוטה לחסום כשיש רוט האם רק מסירים את האפליקציות שלא רוצים או שצריך לעשות עוד משהו?
              תודה רבה!

              ה מנותק
              ה מנותק
              המתכנת התותח
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @שמואל-השמן צריך לשאוב גרסה יש מדריך בפורום וגם תוכנה של @שלמה-רביב
              בכללי כדאי להזהר לצרוב את הבוט שמתאים לגרסה המדוייקת ולא המכשיר יכנס לבריק.
              למה אתה רוצה לעשות רוט?
              כדאי להכשיר עם צריבת גרסה כבר.
              בכ"א אני יכול לעשות לך רוט בתשלום אם אתה מעוניין.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ש שמואל השמן

                קראתי את ההוראות לביצוע רוט עם מכשירוט וכתוב שצריך קובץ BOOT.IMG כדי לעשות רוט אבל אפשר להשיג אותו רק עם רוט...
                אשמח שמישהו יסביר לי איך בדיוק עושים רוט לפני זה ואז מה בדיוק השלבים שצריך לעשות למישהו שלא ממש מבין בזה.
                וגם אשמח אם מישהו יסביר לי מה הדרך הכי פשוטה לחסום כשיש רוט האם רק מסירים את האפליקציות שלא רוצים או שצריך לעשות עוד משהו?
                תודה רבה!

                ה מנותק
                ה מנותק
                הרב של השכונה
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @שמואל-השמן
                א. אתה צריך לשאוב את הבוט מהנגן שלך
                ב. להתקין אותו במגיסק
                ג. להעלות את הקובץ שיצר לך מגיסק למכשירוט
                ד. זהו🙃

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0

                שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                הרשמה התחברות

                • התחברות

                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                • פוסט ראשון
                  פוסט אחרון
                0
                • חוקי הפורום
                • פופולרי
                • לא נפתר
                • משתמשים
                • חיפוש גוגל בפורום
                • צור קשר