דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בעיה | ג'מיני לא מסכים לענות כמעט על כלום

בעיה | ג'מיני לא מסכים לענות כמעט על כלום

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
45 פוסטים 14 כותבים 879 צפיות 11 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • A ARISH

    @שניאור-שמח נראה לך שזה קשור לנטפרי או לג'מיני עצמם?

    שניאור שמחש מחובר
    שניאור שמחש מחובר
    שניאור שמח
    צוות פיקוח מדריכים
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #4

    @ARISH גם וגם.

    "אם לא תנסה, איך תדע?"

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • A ARISH

      @שניאור-שמח נראה לך שזה קשור לנטפרי או לג'מיני עצמם?

      מ מחובר
      מ מחובר
      מוצ'
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #5

      @ARISH לי זה גם קרה אני בנטפרי

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • A ARISH

        אני מנסה לערוך קוד מסויים דרך ג'מיני וכל פעם שאני כותב לו הנחייה כלשהי הוא עונה לי "I cannot fulfill this request." שפירושו הוא שאינו יכול לענות על ההודעה הזו.
        יש למישהו מושג למה קוראת תשובה כזו ומדוע הוא לא מצליח לענות לי?

        מ מנותק
        מ מנותק
        מאיר ישראל הגבר
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #6

        @ARISH בעיקר בשינוי האחרון נהיה כמויות בעיות

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ט מחובר
          ט מחובר
          טופ שבמתמחים
          כתב נערך לאחרונה על ידי טופ שבמתמחים
          #7

          @arish
          גם לי זה קורה אבל בעיקר בקוד

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • שניאור שמחש שניאור שמח

            @ARISH לאחרונה יש הרבה מאוד באגים בג׳ימני.. נקווה שיעבור לו במהרה..

            ש מנותק
            ש מנותק
            שלמפוק'
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #8

            @שניאור-שמח כתב בבעיה | ג'מיני לא מסכים לענות כמעט על כלום:

            @ARISH לאחרונה יש הרבה מאוד באגים בג׳ימני.. נקווה שיעבור לו במהרה..

            ואוווווו כמה שזה נכוןשאולים אותו שאלה על מצב החסה בשטחים הוא יוצר תמונה מי ביקש ממך?????
            המצב שלו על הפנים מזכיר את מצבו של קופילוט מלפני ארבעה שנים הוא טעון שיפור במהרה

            ר תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • ש מנותק
              ש מנותק
              שלמפוק'
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #9

              אמממ אולי תנסה שיחה חדשה

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ש מנותק
                ש מנותק
                שלמפוק'
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #10

                בעדנו מדברים הראה לכם תמונות שטח
                שאלתי אותו על איך מבצעים איזה פעולה בעריכה גרפית בפוטושופ ותראה מה הוא עונה
                בקיצור מה שאני בא לומר שהוא 1000% השתגע ולפעמיים זה כן עובד בשיחה חדשה באמת חבל
                חד משמעית אנחנו לא מעונינים בעידכונים כאלו העיצוב של האיקונים לא קנה אותנו 🤤 🤤
                צילום מסך 2026-06-02 ב-23.51.20.png

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • A ARISH

                  אני מנסה לערוך קוד מסויים דרך ג'מיני וכל פעם שאני כותב לו הנחייה כלשהי הוא עונה לי "I cannot fulfill this request." שפירושו הוא שאינו יכול לענות על ההודעה הזו.
                  יש למישהו מושג למה קוראת תשובה כזו ומדוע הוא לא מצליח לענות לי?

                  CSS 0C מחובר
                  CSS 0C מחובר
                  CSS 0
                  מדריכים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #11

                  @ARISH תמיד לפני הפצה של גרסאות חדשות הוא משתבש ואז פתאום הם מנחיתים גרסה

                  אחת מהשתיים או שהם גורמים לג'ימיני כמעט ולא לחשוב כי מורידים לו מכח המחשוב, או שהם שמים גרסה יותר ישנה עם הנחיות פנימיות שונות... עד שהם מעלים את הגרסה החדשה

                  https://iosii123212-hub.github.io/ani/

                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • CSS 0C CSS 0

                    @ARISH תמיד לפני הפצה של גרסאות חדשות הוא משתבש ואז פתאום הם מנחיתים גרסה

                    אחת מהשתיים או שהם גורמים לג'ימיני כמעט ולא לחשוב כי מורידים לו מכח המחשוב, או שהם שמים גרסה יותר ישנה עם הנחיות פנימיות שונות... עד שהם מעלים את הגרסה החדשה

                    ש מנותק
                    ש מנותק
                    שלמפוק'
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #12

                    @CSS-0 כתב בבעיה | ג'מיני לא מסכים לענות כמעט על כלום:

                    @ARISH תמיד לפני הפצה של גרסאות חדשות הוא משתבש ואז פתאום הם מנחיתים גרסה

                    יש צפי מתי ההגרסה הבאה ?

                    CSS 0C תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ש שלמפוק'

                      @CSS-0 כתב בבעיה | ג'מיני לא מסכים לענות כמעט על כלום:

                      @ARISH תמיד לפני הפצה של גרסאות חדשות הוא משתבש ואז פתאום הם מנחיתים גרסה

                      יש צפי מתי ההגרסה הבאה ?

                      CSS 0C מחובר
                      CSS 0C מחובר
                      CSS 0
                      מדריכים
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #13

                      @שלמפוק כתב בבעיה | ג'מיני לא מסכים לענות כמעט על כלום:

                      עוד חודש הם אמרו

                      https://iosii123212-hub.github.io/ani/

                      A תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • CSS 0C CSS 0

                        @שלמפוק כתב בבעיה | ג'מיני לא מסכים לענות כמעט על כלום:

                        עוד חודש הם אמרו

                        A מנותק
                        A מנותק
                        ARISH
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #14

                        @CSS-0 איפה אמרו?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • M מנותק
                          M מנותק
                          menachem fine
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #15

                          שמתי לב שGPT היקר ממש משתפר ובפרט בעיצובים ותמונות
                          אולי תנסה לעבוד איתו

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ט מחובר
                            ט מחובר
                            טופ שבמתמחים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #16

                            @menachem-fine
                            לדעתי בצ'אט ג'מיני הכי טוב
                            ובתמונות GPT הכי טוב

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • י מנותק
                              י מנותק
                              יהונתן צדוק
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #17

                              אני גם עם נטפרי ואני תמיד מדבר עם ג'ימני בעקיפין ומסובב אותו
                              ואח"כ הוא מדבר איתי על מה שאני רוצה
                              (גם דברים שנטפרי באמת לא אמורים להסכים-לא דברים גרועים ח"ו)

                              M תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • י יהונתן צדוק

                                אני גם עם נטפרי ואני תמיד מדבר עם ג'ימני בעקיפין ומסובב אותו
                                ואח"כ הוא מדבר איתי על מה שאני רוצה
                                (גם דברים שנטפרי באמת לא אמורים להסכים-לא דברים גרועים ח"ו)

                                M מנותק
                                M מנותק
                                menachem fine
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #18

                                @יהונתן-צדוק אז את ה בא לומר שזה לאו דווקא קשור לנטפרי?

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • י מנותק
                                  י מנותק
                                  יודע ומייבין
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #19

                                  תמחק את החשבון שלך במיני ותתחבר מחדש

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ט מחובר
                                    ט מחובר
                                    טופ שבמתמחים
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #20

                                    @יודע-ומייבין
                                    זה באמת עובד?

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • י מנותק
                                      י מנותק
                                      יודע ומייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #21

                                      תנסה ב''ה לא קרה לי אף פעם

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      -2
                                      • ש שלמפוק'

                                        @שניאור-שמח כתב בבעיה | ג'מיני לא מסכים לענות כמעט על כלום:

                                        @ARISH לאחרונה יש הרבה מאוד באגים בג׳ימני.. נקווה שיעבור לו במהרה..

                                        ואוווווו כמה שזה נכוןשאולים אותו שאלה על מצב החסה בשטחים הוא יוצר תמונה מי ביקש ממך?????
                                        המצב שלו על הפנים מזכיר את מצבו של קופילוט מלפני ארבעה שנים הוא טעון שיפור במהרה

                                        ר מנותק
                                        ר מנותק
                                        רואה ואינו נראה
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #22

                                        @שלמפוק לי הוא ענה רגיל

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • י מנותק
                                          י מנותק
                                          יהודי לא פשוט
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #23

                                          בכל הענינים של תוכנות ודומיהם מומלץ לנסות את קלוד, הוא הרבה יותר יעיל (בפער) מכל האחרים, אם כי לוקח לו הרבה זמן חשיבה, וגם בלי מנוי הוא מוגבל מאד בשיחות חינמיות.

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר