בירור | סים אמריקאי בפלאפון בארץ
-
אני רוצה לקנות סים אמריקאי של T MOBILE (אם יש חברה יותר מומלצת וזולה אדרבה ואדרבה אשמח לשמוע) ולהשתמש בו בארץ, יש להם תוכנית עם נדידה בארץ חיוב לפי דקה.
איזה פלאפון הכי פשוט וזול אני יכול לקנות שיתאים לו לשימוש בארץ- שיחות וSMS ללא אינטרנט?תודה רבה!
@aiib את ה navi c1
-
@aiib את ה navi c1
@מחנה-ידידים אני צריך את זה רק בשביל לקבל SMS מהבנק או שיחות מהבנק.
אני צריך את הכי פשוט וזול... -
זה יעבוד לי בארץ?
TCL Flip 2
Compatible LTE Bands B2 (1900 MHz), B4 (2100 MHz), B5 (850 MHz), B12 (700 MHz), B66 (1700/2100 MHz), B71 (600 MHz)
@מישהו12 עשית לו רום כשר, נכון? יש לך מידע על זה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות