בקשת מידע | שינוי גרסה למדינה אחרת
-
אני רוצה לעדכן את הטלפון שלי(A73-6BXX) ל OneOI 8.5 אבל לא יצא גרסה לישראל, אם אני יתקין ידנית דרך אודין גרסה של מדינה אחרת (בחדשות ראיתי שיצא למלזיה) יש דברים שאולי לא יעבודו לי? או יש משהו אחר שכדאי לי לדעת?
-
אני רוצה לעדכן את הטלפון שלי(A73-6BXX) ל OneOI 8.5 אבל לא יצא גרסה לישראל, אם אני יתקין ידנית דרך אודין גרסה של מדינה אחרת (בחדשות ראיתי שיצא למלזיה) יש דברים שאולי לא יעבודו לי? או יש משהו אחר שכדאי לי לדעת?
מקפיץ
-
אני רוצה לעדכן את הטלפון שלי(A73-6BXX) ל OneOI 8.5 אבל לא יצא גרסה לישראל, אם אני יתקין ידנית דרך אודין גרסה של מדינה אחרת (בחדשות ראיתי שיצא למלזיה) יש דברים שאולי לא יעבודו לי? או יש משהו אחר שכדאי לי לדעת?
@RearmostPant23 ממליץ לחפש באינטרנט כי אנשים פה פחות מכירים את התחום הזה, לאיזה מטרה אתה רוצה לשנות?
יכול להיות שלא יהיה הקלטת שיחות, יותר מזה, לא מכיר -
אני רוצה לעדכן את הטלפון שלי(A73-6BXX) ל OneOI 8.5 אבל לא יצא גרסה לישראל, אם אני יתקין ידנית דרך אודין גרסה של מדינה אחרת (בחדשות ראיתי שיצא למלזיה) יש דברים שאולי לא יעבודו לי? או יש משהו אחר שכדאי לי לדעת?
@RearmostPant23
לי היה מכשיר עם גירסה סעודית,
אותו דבר כמו הגירסה הישראלית,
יש מדינות שאסור להקליט שיחות, וכמו שכתב @10110000
ולכן זה לא קיים בגירסה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות