דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בקשת מידע | בקשת עזרה בחסימת מכשיר לגמ"ח וויז

בקשת מידע | בקשת עזרה בחסימת מכשיר לגמ"ח וויז

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
11 פוסטים 5 כותבים 115 צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יאיר דניאלי מנותק
    יאיר דניאלי מנותק
    יאיר דניאל
    כתב נערך לאחרונה על ידי יוסי מחשבים
    #1

    יש לי מכשיר שקיבלתי = שיאומי רדמי (דגם NOTE 13)
    ואני רוצה להכשיר אותו ולמסור אותו לגמח וויז - שאלתי ובקשתי היא, האם אפשר להכשיר אותו, וא"כ איך, כי זכור לי שכתבו לגבי קיידאוריד שבשיאומי יש דגמים שקשה/א"א להכשיר אותם.

    מה עדיף/מומלץ יותר = קיידאוריד או איי בלוק?
    בנוסף, אשמח להמלצה אילו אפליקציות לאפשר במכשיר חוץ מוויז ופנגו - אילו אפליקציות משמשות לנהיגה + אפליקצייה למוזיקה כשרה.

    @שניאור-שמח
    @משהקפלן
    @שאול-208

    סליחה אם הפרעתי למישהו בתיוג.

    yyrdnyl11@gmail.com

    א ע 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • יאיר דניאלי מנותק
      יאיר דניאלי מנותק
      יאיר דניאל
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #11

      תכל'ס = לא מורכב בכלל להכשיר שיאומי, לפחות הדגם הזה.
      פשוט בשביל להפעיל ניפוי באגים במכשירי שיאומי - צריך לאשר עוד תת הגדרה בשם אבטחה - ובשביל להפעיל אפשרות זו, חייבים חשבון שיאומי, וחייבים סים במכשיר.
      אפילו סים נטפרי נקלט, מנסיון.

      פשוט יצרתי חשבון שיאומי, הפעלתי אפשרויות אבטחה תחת ניפוי באגים, התנתקתי מהחשבון והתקנתי אייבלוק.

      yyrdnyl11@gmail.com

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • יאיר דניאלי יאיר דניאל

        יש לי מכשיר שקיבלתי = שיאומי רדמי (דגם NOTE 13)
        ואני רוצה להכשיר אותו ולמסור אותו לגמח וויז - שאלתי ובקשתי היא, האם אפשר להכשיר אותו, וא"כ איך, כי זכור לי שכתבו לגבי קיידאוריד שבשיאומי יש דגמים שקשה/א"א להכשיר אותם.

        מה עדיף/מומלץ יותר = קיידאוריד או איי בלוק?
        בנוסף, אשמח להמלצה אילו אפליקציות לאפשר במכשיר חוץ מוויז ופנגו - אילו אפליקציות משמשות לנהיגה + אפליקצייה למוזיקה כשרה.

        @שניאור-שמח
        @משהקפלן
        @שאול-208

        סליחה אם הפרעתי למישהו בתיוג.

        א מנותק
        א מנותק
        אליעזר לוי
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #2

        @יאיר-דניאל מישהו פה עשה מדריך להתקנה גם בשיאומי ועובד חלק!
        תחפש...

        שניאור שמחש תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • א אליעזר לוי

          @יאיר-דניאל מישהו פה עשה מדריך להתקנה גם בשיאומי ועובד חלק!
          תחפש...

          שניאור שמחש מנותק
          שניאור שמחש מנותק
          שניאור שמח
          צוות פיקוח מדריכים
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #3

          @אליעזר-לוי כתב ב\בקשת מידע | בקשת עזרה בחסימת מכשיר לגמ"ח וויז:

          @יאיר-דניאל מישהו פה עשה מדריך להתקנה גם בשיאומי ועובד חלק!
          תחפש...

          כאן
          https://kdroi.blogspot.com/2023/11/blog-post.html?m=1

          "אם לא תנסה, איך תדע?"

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • יאיר דניאלי מנותק
            יאיר דניאלי מנותק
            יאיר דניאל
            כתב נערך לאחרונה על ידי יאיר דניאל
            #4

            נתקעתי על ההתחלה - בשיאומי נוט צריך לאפשר בניפוי באגים, גם ניפוי באגים הגדרות אבטחה, מה שמחייב סים במכשיר שמקבל SMS ורשת. רשת יש לי, אבל סים עם SMS אין לי.
            מקווה שאסתדר איכשהו.

            בכל מקרה אני רוצה להתקין אייבלוק בכדי לאפשר עוד כמה אפליקציות חניה וכדו'.
            כך שהמדריך הנ"ל לא עוזר לי, ומה שכן נוגע לי שם - כבר ידעתי לבד.

            תודה בכ"א.
            מקווה שאסתדר עם האתר להתקנה אוטומטית של אייבלוק

            yyrdnyl11@gmail.com

            צבי דורש ציוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • יאיר דניאלי יאיר דניאל

              נתקעתי על ההתחלה - בשיאומי נוט צריך לאפשר בניפוי באגים, גם ניפוי באגים הגדרות אבטחה, מה שמחייב סים במכשיר שמקבל SMS ורשת. רשת יש לי, אבל סים עם SMS אין לי.
              מקווה שאסתדר איכשהו.

              בכל מקרה אני רוצה להתקין אייבלוק בכדי לאפשר עוד כמה אפליקציות חניה וכדו'.
              כך שהמדריך הנ"ל לא עוזר לי, ומה שכן נוגע לי שם - כבר ידעתי לבד.

              תודה בכ"א.
              מקווה שאסתדר עם האתר להתקנה אוטומטית של אייבלוק

              צבי דורש ציוןצ מחובר
              צבי דורש ציוןצ מחובר
              צבי דורש ציון
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #5

              @יאיר-דניאל תנסה על ידי איפוס המכשיר וברקוד

              יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • צבי דורש ציוןצ צבי דורש ציון

                @יאיר-דניאל תנסה על ידי איפוס המכשיר וברקוד

                יאיר דניאלי מנותק
                יאיר דניאלי מנותק
                יאיר דניאל
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #6

                @צבי-דורש-ציון איזה ברקוד? להתקנת אייבלוק? זה לא יעזור כי אני אמור לאפשר לפני כן במכשיר הגדרות אבטחה באפשרויות מפתחים.
                לא מצאתי עדיין מישהו שיביא לי סים ל5 דקות.

                yyrdnyl11@gmail.com

                צבי דורש ציוןצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                  @צבי-דורש-ציון איזה ברקוד? להתקנת אייבלוק? זה לא יעזור כי אני אמור לאפשר לפני כן במכשיר הגדרות אבטחה באפשרויות מפתחים.
                  לא מצאתי עדיין מישהו שיביא לי סים ל5 דקות.

                  צבי דורש ציוןצ מחובר
                  צבי דורש ציוןצ מחובר
                  צבי דורש ציון
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #7

                  @יאיר-דניאל אני חושב שפעם מישהו הציע לי עם זה ועבד לי, לא בטוח שזה היה ממש אותו סיפור... https://mitmachim.top/post/905995

                  יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • צבי דורש ציוןצ צבי דורש ציון

                    @יאיר-דניאל אני חושב שפעם מישהו הציע לי עם זה ועבד לי, לא בטוח שזה היה ממש אותו סיפור... https://mitmachim.top/post/905995

                    יאיר דניאלי מנותק
                    יאיר דניאלי מנותק
                    יאיר דניאל
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #8

                    @צבי-דורש-ציון אנסה לבדוק את זה.
                    תודה רבה!

                    yyrdnyl11@gmail.com

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                      יש לי מכשיר שקיבלתי = שיאומי רדמי (דגם NOTE 13)
                      ואני רוצה להכשיר אותו ולמסור אותו לגמח וויז - שאלתי ובקשתי היא, האם אפשר להכשיר אותו, וא"כ איך, כי זכור לי שכתבו לגבי קיידאוריד שבשיאומי יש דגמים שקשה/א"א להכשיר אותם.

                      מה עדיף/מומלץ יותר = קיידאוריד או איי בלוק?
                      בנוסף, אשמח להמלצה אילו אפליקציות לאפשר במכשיר חוץ מוויז ופנגו - אילו אפליקציות משמשות לנהיגה + אפליקצייה למוזיקה כשרה.

                      @שניאור-שמח
                      @משהקפלן
                      @שאול-208

                      סליחה אם הפרעתי למישהו בתיוג.

                      ע מנותק
                      ע מנותק
                      עזיז
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #9

                      @יאיר-דניאל
                      איך עשית מצב קיוסק למכשיר (בחינם?)

                      יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ע עזיז

                        @יאיר-דניאל
                        איך עשית מצב קיוסק למכשיר (בחינם?)

                        יאיר דניאלי מנותק
                        יאיר דניאלי מנותק
                        יאיר דניאל
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #10

                        @עזיז מה הבעיה?
                        יש לך באייבלוק מצב קיוסק

                        yyrdnyl11@gmail.com

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • יאיר דניאלי מנותק
                          יאיר דניאלי מנותק
                          יאיר דניאל
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #11

                          תכל'ס = לא מורכב בכלל להכשיר שיאומי, לפחות הדגם הזה.
                          פשוט בשביל להפעיל ניפוי באגים במכשירי שיאומי - צריך לאשר עוד תת הגדרה בשם אבטחה - ובשביל להפעיל אפשרות זו, חייבים חשבון שיאומי, וחייבים סים במכשיר.
                          אפילו סים נטפרי נקלט, מנסיון.

                          פשוט יצרתי חשבון שיאומי, הפעלתי אפשרויות אבטחה תחת ניפוי באגים, התנתקתי מהחשבון והתקנתי אייבלוק.

                          yyrdnyl11@gmail.com

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • יאיר דניאלי יאיר דניאל סימן נושא זה כשאלה
                          • יאיר דניאלי יאיר דניאל סימן נושא זה כנפתר
                          • יאיר דניאלי יאיר דניאל סימן נושא זה כנפתר

                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                          הרשמה התחברות

                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • חוקי הפורום
                          • פופולרי
                          • לא נפתר
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • צור קשר