בקשה | תרגום מסך ללא צורך באינטרנט
-
@אלוף-תימן סתם שאלה בכללי מה זה עושה אם אני מתקין רוט
-
@אלוף-תימן סתם שאלה בכללי מה זה עושה אם אני מתקין רוט
-
@אלוף-תימן אבל למה רוט נועד
-
@אלוף-תימן אבל למה רוט נועד
-
@אלוף-תימן זה יכול לעזור לי בעוד דברים?
כי ראיתי שזה חתיכת סיפור להתקין רוט -
@אלוף-תימן זה יכול לעזור לי בעוד דברים?
כי ראיתי שזה חתיכת סיפור להתקין רוט -
@רוטב-שום אני לא ממליץ לך לעשות רוט
תקפוץ לירושלים תעשה גירסה תשים לב שפותחים שם את החנות ב2 סוגרים ב8@אלוף-תימן תודה על כל העזרה וסליחה על החוסר הבנה
-
@אלוף-תימן תודה על כל העזרה וסליחה על החוסר הבנה
-
@רוטב-שום עכשיו אני נזכר שהגירסה הישנה אמורה לעבוד לך
https://mitmachim.top/post/1030633@אלוף-תימן בסוף הסתדרתי עם הגרסה החדשה בקלות
פשוט עשיתי השבתה לסייר F התקנתי את הקבצים ואז החזרתי אותו -
@רוטב-שום עכשיו אני נזכר שהגירסה הישנה אמורה לעבוד לך
https://mitmachim.top/post/1030633@אלוף-תימן הגרסה הישנה זה קובץ שהתפרסם לציבור
-
@אלוף-תימן בסוף הסתדרתי עם הגרסה החדשה בקלות
פשוט עשיתי השבתה לסייר F התקנתי את הקבצים ואז החזרתי אותו -
@אלוף-תימן אבל השתמשתי בגרסה שהבאת פה בהתחלה (לא הישנה)
והיא האחרונה לא? -
@איש-הפלא זה ממש קל אתה אמור בהתחלה לחלץ את הקובץ להתקין את האפליקציה שהיא אמורה להעתיק את הנתונים בשביל שזה יעבוד אופליין אתה מתקין את האפליקציה ואז בוחר את התיקייה האפליקציה מעתיקה את הנתונים בסיום העתקה אתה אמור להתקין את האפליקציה של התרגום וזהו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות