בקשה | תרגום מסך ללא צורך באינטרנט
-
@אלוף-תימן למחוק אותו דרך איפה
-
@אלוף-תימן למחוק אותו דרך איפה
-
@אלוף-תימן יש לי אופציה של הסרה
לא הסרת התקנה -
@אלוף-תימן יש לי אופציה של הסרה
לא הסרת התקנה -
@רוטב-שום היה איזה בעיה בגירסה שם הם התקינו את המנהל קבצים כאפליקציית מערכת ולכן זה דפק את האפליקציה קבצים של הגירסה
אבל הם סידרו את זה בגירסה האחרונה אם זה חשוב לך תלך עליהם בשביל לאמת שהם צרבו לך את הגירסה האחרונה תראה אם אפשר למחוק את המנהל קבצים פלוס אם אפשר אז התרגום מסך אמור לעבוד -
@אלוף-תימן זה נקרא סייר פלוס?
זה לא סייר F ? -
@אלוף-תימן זה נקרא סייר פלוס?
זה לא סייר F ? -
@אלוף-תימן סתם שאלה בכללי מה זה עושה אם אני מתקין רוט
-
@אלוף-תימן סתם שאלה בכללי מה זה עושה אם אני מתקין רוט
-
@אלוף-תימן אבל למה רוט נועד
-
@אלוף-תימן אבל למה רוט נועד
-
@אלוף-תימן זה יכול לעזור לי בעוד דברים?
כי ראיתי שזה חתיכת סיפור להתקין רוט -
@אלוף-תימן זה יכול לעזור לי בעוד דברים?
כי ראיתי שזה חתיכת סיפור להתקין רוט -
@רוטב-שום אני לא ממליץ לך לעשות רוט
תקפוץ לירושלים תעשה גירסה תשים לב שפותחים שם את החנות ב2 סוגרים ב8@אלוף-תימן תודה על כל העזרה וסליחה על החוסר הבנה
-
@אלוף-תימן תודה על כל העזרה וסליחה על החוסר הבנה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

א. מנהל קבצים פלוס זה הכחול?