בקשה | תרגום מסך ללא צורך באינטרנט
-
האם יש אפליקציה שמתרגמת את המסך ללא צורך בצילום מסך?
(וללא צורך להעתיק את הכתב)
וללא צורך בחיבור לאינטרנט@איש-הפלא יש אבל יש גם חיפוש בפורום לא ככה?
אני רואה שאתה חדש אבל לא פותחים על כל דבר נושא. -
@איש-הפלא יש אבל יש גם חיפוש בפורום לא ככה?
אני רואה שאתה חדש אבל לא פותחים על כל דבר נושא.@שמואל-הסיני תודה על הערה
תכלס ניסתי להתקין את זה ואני מסתבך עם הקבצים
https://mitmachim.top/topic/17546/תרגום-מסך-המחשב-און-ליין-דרך-צילום-מסך/12 -
האם יש אפליקציה שמתרגמת את המסך ללא צורך בצילום מסך?
(וללא צורך להעתיק את הכתב)
וללא צורך בחיבור לאינטרנט -
@אלוף-תימן אין לי רוט
-
@אלוף-תימן אין לי רוט
-
@איש-הפלא אם זה לטלפון לא צריך רוט
https://mitmachim.top/post/1144294@אלוף-תימן מכשיר m36
לא הבנתי מה צריך להתקין חוץ מהאפליקציה שהוא מביא שמה -
@אלוף-תימן אני התקנתי את המעתיק נתונים
וכשאני לוחץ על בחר תיקיה להעתקה זה נסגר -
@אלוף-תימן אני התקנתי את המעתיק נתונים
וכשאני לוחץ על בחר תיקיה להעתקה זה נסגר -
@אלוף-תימן יש לי את המנגן פרו שלוש
לפי מה שידוע לי זה M36 -
@אלוף-תימן יש לי את המנגן פרו שלוש
לפי מה שידוע לי זה M36 -
@אלוף-תימן כמה שבועות
-
@אלוף-תימן כמה שבועות
-
@אלוף-תימן לא הבנתי את השאלה
-
@אלוף-תימן לא הבנתי את השאלה
-
@אלוף-תימן למחוק אותו דרך איפה
-
@אלוף-תימן למחוק אותו דרך איפה
-
@אלוף-תימן יש לי אופציה של הסרה
לא הסרת התקנה -
@אלוף-תימן יש לי אופציה של הסרה
לא הסרת התקנה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
