בקשה | אפליקצית שלט למזגן
-
@מחנה-ידידים שיתוף של מה?
@אלוף-תימן שיתוף האפליקציה.
וכניסה לחשבון..
-
@אלוף-תימן שיתוף האפליקציה.
וכניסה לחשבון..
@מחנה-ידידים לא כל כך הבנתי מה אתה רוצה
-
@מחנה-ידידים לא כל כך הבנתי מה אתה רוצה
@אלוף-תימן אפליקציה פשוטה ממש.
זה מה שאני מחפש. -
@אלוף-תימן אפליקציה פשוטה ממש.
זה מה שאני מחפש. -
@אלוף-תימן זה אותה אפליקציה!
-
@אלוף-תימן זה אותה אפליקציה!
@מחנה-ידידים אצלי זה עובד חלק בלי שום חשבון וללא אינטרנט
-
@מחנה-ידידים אצלי זה עובד חלק בלי שום חשבון וללא אינטרנט
@אלוף-תימן ודאי שעובד, אבל אני מחפש בלי כל האופציות האלו.
-
@אלוף-תימן ודאי שעובד, אבל אני מחפש בלי כל האופציות האלו.
@מחנה-ידידים אני לא מכיר עוד שלטים אפשר אולי לערוך את האפליקציה אבל לי אין כרגע כוח
-
@מחנה-ידידים אני לא מכיר עוד שלטים אפשר אולי לערוך את האפליקציה אבל לי אין כרגע כוח
-
@רוטב-שום מה הקשר לנושא?
-
מחפש אפליקציית שלט למזגן הכי פשוטה שיש.
ללא אינטרנט כלל. משהו כמו השלט למזגן במכשירי שיאומי, ושעובד עם המזגנים בארץ.@מחנה-ידידים אין לבקש העלאה של אפליקציות
-
@אלוף-תימן ואין שם?
-
@אלוף-תימן ואין שם?
-
@מחנה-ידידים אני לא מכיר עוד שלטים אפשר אולי לערוך את האפליקציה אבל לי אין כרגע כוח
@אלוף-תימן כתב בבקשה | אפליקצית שלט למזגן:
אני לא מכיר עוד שלטים
יש את שלט מי
הוא הרבה יותר נוח אגב, לדעתי בכ"א ממה שדיברתם - הוא גם נמצא בקישור שם:
https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1752484979979-שלט-mi-אינפרה-אדום.apואין בו שיתוף וכו', אבל הוא גם שלט לטלוויזיה - כך ששוב אולי זה מפריע לך - @מחנה-ידידים
-
מחפש אפליקציית שלט למזגן הכי פשוטה שיש.
ללא אינטרנט כלל. משהו כמו השלט למזגן במכשירי שיאומי, ושעובד עם המזגנים בארץ.@מחנה-ידידים ZAZA הכי טוב
-
@מחנה-ידידים ZAZA הכי טוב
-
-
מחפש אפליקציית שלט למזגן הכי פשוטה שיש.
ללא אינטרנט כלל. משהו כמו השלט למזגן במכשירי שיאומי, ושעובד עם המזגנים בארץ.@מחנה-ידידים כתב בבקשה | אפליקצית שלט למזגן:
משהו כמו השלט למזגן במכשירי שיאומי,
אם תצליח לערוך
אולי על ידי קלוד כמש"כ במקום אחר
את אפליקציית השלט של שיאומי f21 פרו שתעבוד על כל מכשיר אני חושב שזה יענה על הדרישות שלך (ללא אופציה לשיתוף וכו')
אם תעשה פרויקט כזה אשמח שתשתף
יעזור גם לשאר המשתמשיםהנה הקובץ
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
?