שאלה | איזה מערכת הפעלה מומלצת למחשב ישן יחסית עם 4 גיגה ראם?
-
אני צריך להתקיןם וווינדוס על לנובו טיקפאד עם 4 גיגה ראם
איזה וונדוס לא יכביד על המערכת? (אני גם לא בטוח שיש שם SSD)@kingyos
האם מערכת הפעלה שהמלצת עליה, תתאים לי?
https://mitmachim.top/topic/97418/להורדה-windows-x-lite-optimum-11-26h1-v2-מערכת-הפעלה-11-26h1-אקסטרה-לייטאו עדיף משהו אחר?
אולי ווינדוס LTSC ? - אם כן אשמח לקישור הורדה - לא מצאתי....(אגב לגבי האופטימום, הוא רק מצב כהה? או יש גם מצב רגיל?)
תודה רבה!
-
אני צריך להתקיןם וווינדוס על לנובו טיקפאד עם 4 גיגה ראם
איזה וונדוס לא יכביד על המערכת? (אני גם לא בטוח שיש שם SSD)@kingyos
האם מערכת הפעלה שהמלצת עליה, תתאים לי?
https://mitmachim.top/topic/97418/להורדה-windows-x-lite-optimum-11-26h1-v2-מערכת-הפעלה-11-26h1-אקסטרה-לייטאו עדיף משהו אחר?
אולי ווינדוס LTSC ? - אם כן אשמח לקישור הורדה - לא מצאתי....(אגב לגבי האופטימום, הוא רק מצב כהה? או יש גם מצב רגיל?)
תודה רבה!
@נקודת-מחשבה אמורה להתאים לך ויש אפשרות לעשות מצב לא כהה.
אבל אם אתה חושש יש לך מערכות ווינדוס 10 גם קלות מאוד באנידקס שלי, עיי"ש. -
@נקודת-מחשבה אמורה להתאים לך ויש אפשרות לעשות מצב לא כהה.
אבל אם אתה חושש יש לך מערכות ווינדוס 10 גם קלות מאוד באנידקס שלי, עיי"ש. -
@נקודת-מחשבה כתב בשאלה | איזה מערכת הפעלה מומלצת למחשב ישן יחסית עם 4 גיגה ראם?:
אגב, מה החששות? גניבת מידע וכדו?
לא!
אני מדבר על מערכת שתעבוד לך חלק ללא תקיעות ועל זה החששאשמח לקישור לווינדוס 10 קל
-
@נקודת-מחשבה כתב בשאלה | איזה מערכת הפעלה מומלצת למחשב ישן יחסית עם 4 גיגה ראם?:
אגב, מה החששות? גניבת מידע וכדו?
לא!
אני מדבר על מערכת שתעבוד לך חלק ללא תקיעות ועל זה החששאשמח לקישור לווינדוס 10 קל
@KINGYOS אה אוקיי
תודה רבה
אלך על זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות