עזרה | לא מצליח להפעיל WSA אימולטור
-
התקנתי במחשב את הקובץ WSA_2407.40000.4.0_x64_Release-Nightly-with-KernelSU-v1.0.3-GApps-13.0-NoAmazon שהורדתי מXDE והחנות גוגל או הגדרות גוגל נפתחים אך מיד נסגרים כאילו האנדרואיד קורס
הגדרות הוירטוליזציה מוגדרות לדעתי , מישהו יודע מה הסיבה שזה קורס כך וגם ההגדרות של WSA במערכת חסרות פריטים




-
התקנתי במחשב את הקובץ WSA_2407.40000.4.0_x64_Release-Nightly-with-KernelSU-v1.0.3-GApps-13.0-NoAmazon שהורדתי מXDE והחנות גוגל או הגדרות גוגל נפתחים אך מיד נסגרים כאילו האנדרואיד קורס
הגדרות הוירטוליזציה מוגדרות לדעתי , מישהו יודע מה הסיבה שזה קורס כך וגם ההגדרות של WSA במערכת חסרות פריטים




@HEB1000 למה אותו נושא פעמיים!
זו עבירה על חוקי הפורום!https://mitmachim.top/topic/97540/בעיה-לא-מצליח-לפתוח-wsa-בוינדוס-11
-
@HEB1000 למה אותו נושא פעמיים!
זו עבירה על חוקי הפורום!https://mitmachim.top/topic/97540/בעיה-לא-מצליח-לפתוח-wsa-בוינדוס-11
-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
