דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. המלצה | התראת צבע שחור למחשב

המלצה | התראת צבע שחור למחשב

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
614 פוסטים 88 כותבים 32.2k צפיות 80 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

    @ישראל-כהן-6 איזה אתר בדיוק ישלח את זה? אין פה עוד אתר חיצוני אתה חייב להגיע לתוספ או לבוט גוגל מה שאמרו לעייל.

    י מנותק
    י מנותק
    ישראל כהן 6
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #60

    @הישבשר-המלומד
    להקים אתר שבו ירשמו לקבלת התראות בכרום
    וסיימנו
    תביא לי API ו15 דקות זה מוכן

    הישבשר המלומדה תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • י ישראל כהן 6

      @יודע-ספר
      כדי שיחסם בנטפרי?!

      י מנותק
      י מנותק
      יודע ספר
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #61

      @ישראל-כהן-6 נו, זה לא הבעיה, מאמין שאפשר להגיע להבנות מולם

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • י ישראל כהן 6

        @הישבשר-המלומד
        להקים אתר שבו ירשמו לקבלת התראות בכרום
        וסיימנו
        תביא לי API ו15 דקות זה מוכן

        הישבשר המלומדה מנותק
        הישבשר המלומדה מנותק
        הישבשר המלומד
        מדריכים
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #62

        @ישראל-כהן-6 כנל בתוספ שמוריד מחנות תוספים. (לי אין כרגע API בכל מקרה)

        י תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • D dudua99

          שלום רב
          כעת אני רואה את השרשור הזה
          למערכת החוטפים הגיעו יש API יוצא בלבד עריכה Webhook[מטעמי אבטחה] ז"א שכל פעם שיש התראה הם יכולים לשלוח את מיקום ההתראה וכן את ההקלטה של ההתראה למי שיגדירו לו שליחה
          אני באופן אישי מנסה לנצל את זה כרגע בשביל לשלוח התראות דרך המייל [עדיין לא תוסף לכרום זה מידי ענק עליי]
          אם יש מישהו שרוצה תוסף לכרום אני מוכן לעזור לו בכל הנושא על ידי שאני יחבר אליו גם שישלח אליו ההקלטה ומיקום [עיר או אזור ההתראה] בכל פעם שיוצא

          D מנותק
          D מנותק
          dudua99
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #63

          הרעיון הוא ששולחים מייל ל 028008080@החוטפים-הגיעו.ישראל
          זה מצרף אוטומטית לרשימת תפוצה
          כשיש התראה הוא שולח מייל שלום כרגע מחסום \ החוטפים הגיעו ב ...[את העיר או אזור מי שיודע איך זה עובד המערכת שם] לשמיעת המיקום ההתראה המלאה יש להאזין להקלטה המצורפת קישור לדרייב שיהיה פתוח גם בנטפרי
          וכן אני כל פעם ישלח את זה ל AI לתמלול [יהיה שליחה נוספת מייד אחרי זה יהיה מחולק ל 2 כי המהירות קריטית] וכן שינסה לשלוח מיקום עם קישור למפות גוגל וכן מיקום בוויז כמובן עם הדגשה שזה מיקום משוער מתוך AI ויש לבדוק פיזית את ההקלטה לפני שיוצאים שהמיקום באמת נכון

          הישבשר המלומדה י. פל.י ל 3 תגובות תגובה אחרונה
          1
          • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

            @ישראל-כהן-6 כנל בתוספ שמוריד מחנות תוספים. (לי אין כרגע API בכל מקרה)

            י מנותק
            י מנותק
            ישראל כהן 6
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #64

            @הישבשר-המלומד
            אבל לבנות תוסף קצת יותר מסובך
            לי בכל אופן

            הישבשר המלומדה תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • י ישראל כהן 6

              @הישבשר-המלומד
              אבל לבנות תוסף קצת יותר מסובך
              לי בכל אופן

              הישבשר המלומדה מנותק
              הישבשר המלומדה מנותק
              הישבשר המלומד
              מדריכים
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #65

              @ישראל-כהן-6 לי לא

              י תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • D dudua99

                הרעיון הוא ששולחים מייל ל 028008080@החוטפים-הגיעו.ישראל
                זה מצרף אוטומטית לרשימת תפוצה
                כשיש התראה הוא שולח מייל שלום כרגע מחסום \ החוטפים הגיעו ב ...[את העיר או אזור מי שיודע איך זה עובד המערכת שם] לשמיעת המיקום ההתראה המלאה יש להאזין להקלטה המצורפת קישור לדרייב שיהיה פתוח גם בנטפרי
                וכן אני כל פעם ישלח את זה ל AI לתמלול [יהיה שליחה נוספת מייד אחרי זה יהיה מחולק ל 2 כי המהירות קריטית] וכן שינסה לשלוח מיקום עם קישור למפות גוגל וכן מיקום בוויז כמובן עם הדגשה שזה מיקום משוער מתוך AI ויש לבדוק פיזית את ההקלטה לפני שיוצאים שהמיקום באמת נכון

                הישבשר המלומדה מנותק
                הישבשר המלומדה מנותק
                הישבשר המלומד
                מדריכים
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #66
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

                  @ישראל-כהן-6 לי לא

                  י מנותק
                  י מנותק
                  ישראל כהן 6
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #67

                  @הישבשר-המלומד כתב בהמלצה | התראת צבע שחור למחשב:

                  לי לא

                  אם ככה מצוין
                  עלה והצלח
                  כולנו מאחוריך
                  ואם תצטרך עזרה
                  כולנו בשמחה לעזרתך

                  הישבשר המלומדה תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • י ישראל כהן 6

                    @הישבשר-המלומד כתב בהמלצה | התראת צבע שחור למחשב:

                    לי לא

                    אם ככה מצוין
                    עלה והצלח
                    כולנו מאחוריך
                    ואם תצטרך עזרה
                    כולנו בשמחה לעזרתך

                    הישבשר המלומדה מנותק
                    הישבשר המלומדה מנותק
                    הישבשר המלומד
                    מדריכים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #68

                    @ישראל-כהן-6 אני מחכה למשהו שיתן את הAPI (הוא מתכתב איתי במייל מחכה לו)

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • D dudua99

                      הרעיון הוא ששולחים מייל ל 028008080@החוטפים-הגיעו.ישראל
                      זה מצרף אוטומטית לרשימת תפוצה
                      כשיש התראה הוא שולח מייל שלום כרגע מחסום \ החוטפים הגיעו ב ...[את העיר או אזור מי שיודע איך זה עובד המערכת שם] לשמיעת המיקום ההתראה המלאה יש להאזין להקלטה המצורפת קישור לדרייב שיהיה פתוח גם בנטפרי
                      וכן אני כל פעם ישלח את זה ל AI לתמלול [יהיה שליחה נוספת מייד אחרי זה יהיה מחולק ל 2 כי המהירות קריטית] וכן שינסה לשלוח מיקום עם קישור למפות גוגל וכן מיקום בוויז כמובן עם הדגשה שזה מיקום משוער מתוך AI ויש לבדוק פיזית את ההקלטה לפני שיוצאים שהמיקום באמת נכון

                      י. פל.י מנותק
                      י. פל.י מנותק
                      י. פל.
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #69

                      @dudua99 כתב בהמלצה | התראת צבע שחור למחשב:

                      הרעיון הוא ששולחים מייל ל 028008080@החוטפים-הגיעו.ישראל
                      זה מצרף אוטומטית לרשימת תפוצה

                      שלחתי מייל, קיבלתי "הכתובת לא נמצאה..."

                      גאה להיות חלק:
                      otzaria.org

                      D תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • י. פל.י י. פל.

                        @dudua99 כתב בהמלצה | התראת צבע שחור למחשב:

                        הרעיון הוא ששולחים מייל ל 028008080@החוטפים-הגיעו.ישראל
                        זה מצרף אוטומטית לרשימת תפוצה

                        שלחתי מייל, קיבלתי "הכתובת לא נמצאה..."

                        D מנותק
                        D מנותק
                        dudua99
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #70

                        @י.-פל. זה עדיין לא קיים בהמשך

                        צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • D dudua99

                          @י.-פל. זה עדיין לא קיים בהמשך

                          צול גאהצ מנותק
                          צול גאהצ מנותק
                          צול גאה
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #71

                          @dudua99 אז אני רץ לתפוס לך את הכתובת 😊

                          D תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • צול גאהצ צול גאה

                            @dudua99 אז אני רץ לתפוס לך את הכתובת 😊

                            D מנותק
                            D מנותק
                            dudua99
                            כתב נערך לאחרונה על ידי dudua99
                            #72

                            @צול-גאה זה כבר רשום אך לא פעיל עדיין אני עובד כרגע על הבנייה של השליחת מיילים על מייל של התכנות שלי ורק אחרי שזה פעיל זה יעבור ל 028008080@החוטפים-הגיעו.ישראל [כמובן בעברית מלאה כי פונים לחרדים]

                            יאיר דניאלי D יום חדש מתחילי 3 תגובות תגובה אחרונה
                            2
                            • D dudua99

                              @צול-גאה זה כבר רשום אך לא פעיל עדיין אני עובד כרגע על הבנייה של השליחת מיילים על מייל של התכנות שלי ורק אחרי שזה פעיל זה יעבור ל 028008080@החוטפים-הגיעו.ישראל [כמובן בעברית מלאה כי פונים לחרדים]

                              יאיר דניאלי מנותק
                              יאיר דניאלי מנותק
                              יאיר דניאל
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #73

                              @dudua99 לא הבנתי, עם קדוש, או צבע שחור?

                              י. פל.י D 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                                @dudua99 לא הבנתי, עם קדוש, או צבע שחור?

                                י. פל.י מנותק
                                י. פל.י מנותק
                                י. פל.
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #74

                                @יאיר-דניאל כתב בהמלצה | התראת צבע שחור למחשב:

                                לא הבנתי, עם קדוש, או צבע שחור?

                                הוא כתב לעיל:

                                @dudua99 כתב בהמלצה | התראת צבע שחור למחשב:

                                שולח מייל שלום כרגע מחסום \ החוטפים הגיעו ב ...

                                החוטפים הגיעו...

                                גאה להיות חלק:
                                otzaria.org

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                                  @dudua99 לא הבנתי, עם קדוש, או צבע שחור?

                                  D מנותק
                                  D מנותק
                                  dudua99
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי dudua99
                                  #75

                                  @יאיר-דניאל סליחה טעות שלי בכתובת תיקנתי תודה על הערת תשומת ליבי לדבר זה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

                                    @ישראל-כהן-6 איזה אתר בדיוק ישלח את זה? אין פה עוד אתר חיצוני אתה חייב להגיע לתוספ או לבוט גוגל מה שאמרו לעייל.

                                    D מנותק
                                    D מנותק
                                    DANIEL 4
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #76

                                    @הישבשר-המלומד אם זה הנושא יכול להיות שיש לי איך לעזור...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • D dudua99

                                      @צול-גאה זה כבר רשום אך לא פעיל עדיין אני עובד כרגע על הבנייה של השליחת מיילים על מייל של התכנות שלי ורק אחרי שזה פעיל זה יעבור ל 028008080@החוטפים-הגיעו.ישראל [כמובן בעברית מלאה כי פונים לחרדים]

                                      D מנותק
                                      D מנותק
                                      DANIEL 4
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #77

                                      @dudua99 כתב בהמלצה | התראת צבע שחור למחשב:

                                      @צול-גאה זה כבר רשום אך לא פעיל עדיין אני עובד כרגע על הבנייה של השליחת מיילים על מייל של התכנות שלי ורק אחרי שזה פעיל זה יעבור ל 028008080@החוטפים-הגיעו.ישראל [כמובן בעברית מלאה כי פונים לחרדים]

                                      תאחז שדומיינ'ס ברשמים הישראלים מאוד חשופים ומאוד בקלות יכולים לדעת מי אתה [לא מדבר ברמת בנ"א פשוט שזה קצת מורכב אבל גם לא למות, אלא ברמת הכלבים הכחולים וחבריהם] כך שאם אתה חושש מהם עדיף לך דומיין קל כמו
                                      AB613.COM שראיתי ארגון שהתחיל לאחרונה להשתמש בו..

                                      D תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • D DANIEL 4

                                        @dudua99 כתב בהמלצה | התראת צבע שחור למחשב:

                                        @צול-גאה זה כבר רשום אך לא פעיל עדיין אני עובד כרגע על הבנייה של השליחת מיילים על מייל של התכנות שלי ורק אחרי שזה פעיל זה יעבור ל 028008080@החוטפים-הגיעו.ישראל [כמובן בעברית מלאה כי פונים לחרדים]

                                        תאחז שדומיינ'ס ברשמים הישראלים מאוד חשופים ומאוד בקלות יכולים לדעת מי אתה [לא מדבר ברמת בנ"א פשוט שזה קצת מורכב אבל גם לא למות, אלא ברמת הכלבים הכחולים וחבריהם] כך שאם אתה חושש מהם עדיף לך דומיין קל כמו
                                        AB613.COM שראיתי ארגון שהתחיל לאחרונה להשתמש בו..

                                        D מנותק
                                        D מנותק
                                        dudua99
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #78

                                        @DANIEL-4 העניין שלי הוא בעברית אני קצת חושש אמנם שישביתו אותו כשינסו להשבית את המערכות אך זה עדיף לי כי כך כשהלקוח שבונה את זה ישאלו אותו הוא לא צריך להתחיל לאיית

                                        D תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • D dudua99

                                          @DANIEL-4 העניין שלי הוא בעברית אני קצת חושש אמנם שישביתו אותו כשינסו להשבית את המערכות אך זה עדיף לי כי כך כשהלקוח שבונה את זה ישאלו אותו הוא לא צריך להתחיל לאיית

                                          D מנותק
                                          D מנותק
                                          DANIEL 4
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #79

                                          @dudua99 השאלה אם לא עדיף מהבחינה הזו
                                          אתר מוכר/שנמצא בקלות בגוגל
                                          או דומיין קל וקליט
                                          בע"ה אוכל לעזור בנידון

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר