שיתוף | שיתוף-תוסף לתמלול דיבור לטקסט
-
שלום בעקבות מה שראיתי באשכול זה https://mitmachim.top/topic/97468/שיתוף-תוסף-וסקריפט-לתמלול-דיבור-לטקסט-בכל-אתר-ללא-api
של ידדנו @אברהם-גלסר, רציתי להגיד תודה לכל מי שמכין תוכנות על ידי בינה מלאכותית, אבל רציתי לפרסם שיש תוסף נפלא זה, עובד מצויין, כל שפה שאתם רוצים, לא צריכים api, לא צריך שום דבר, הכל עובד על בסיס הדפדפן של גוגל ועובד בכל אתר
הנה הקישור
https://chromewebstore.google.com/detail/voice-in-speech-to-text-d/pjnefijmagpdjfhhkpljicbbpicelgko -
M menajemmendel התייחס לנושא זה
-
שלום בעקבות מה שראיתי באשכול זה https://mitmachim.top/topic/97468/שיתוף-תוסף-וסקריפט-לתמלול-דיבור-לטקסט-בכל-אתר-ללא-api
של ידדנו @אברהם-גלסר, רציתי להגיד תודה לכל מי שמכין תוכנות על ידי בינה מלאכותית, אבל רציתי לפרסם שיש תוסף נפלא זה, עובד מצויין, כל שפה שאתם רוצים, לא צריכים api, לא צריך שום דבר, הכל עובד על בסיס הדפדפן של גוגל ועובד בכל אתר
הנה הקישור
https://chromewebstore.google.com/detail/voice-in-speech-to-text-d/pjnefijmagpdjfhhkpljicbbpicelgko@menajemmendel
כתבתי לו את זה, די בתחילת השרשור... הוא טען ששלו יותר נח. -
M menajemmendel התייחס לנושא זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות