באג | תזמון שליחה מאוחרת בצאט גוגל מופיע הפוך
-
@אברהם-mch זה כבר הרבה זמן ככה..
מה לעשות.. הישראלים (דוברי עברית) תמיד נדפקים..
זה כנראה עוד באג שקשור לRTL.. -
@אברהם-mch זה כבר הרבה זמן ככה..
מה לעשות.. הישראלים (דוברי עברית) תמיד נדפקים..
זה כנראה עוד באג שקשור לRTL.. -
@המלאך כתב בבאג | תזמון שליחה מאוחרת בצאט גוגל מופיע הפוך:
תלמדו אנגלית.
פיתרון יעיל ואלגנטי.
ככה אתה מוותר לגוגל? זה הפתרון שלך?
בכל זאת אתה מוזמן ללמד אותי.. -
@המלאך כתב בבאג | תזמון שליחה מאוחרת בצאט גוגל מופיע הפוך:
תלמדו אנגלית.
פיתרון יעיל ואלגנטי.
ככה אתה מוותר לגוגל? זה הפתרון שלך?
בכל זאת אתה מוזמן ללמד אותי..יש לי פיתרון יעיל יותר.
תעבור לאידג' זה חסכוני כי אפשר ככה להתעצבן על מייקרוסופט גם על ווינדוס וגם עליו ביחד!
אבל אתה במק אז לא יודע כמה יעזור..
אבל עזוב.
בוא נעבור לפרטי לפני שיצעקו עלינו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות