באג | לוח העתקה בלינוקס
-
התקנתי אובנטו על וירטואל בוקס משום מה העתקה מווינדוס ללינוקס לא עובדת לא משנה איזה קיצור מקשים הגדרתי את הלוח בהגדרות המכונה לשיתוף משני הצדדים וזה עדיין לא עובד עזרתכם...
-
התקנתי אובנטו על וירטואל בוקס משום מה העתקה מווינדוס ללינוקס לא עובדת לא משנה איזה קיצור מקשים הגדרתי את הלוח בהגדרות המכונה לשיתוף משני הצדדים וזה עדיין לא עובד עזרתכם...
@anomimi1789 צריך להתקין guest בתוך ה vm. ורק אז האופציה פעילה.
אחרי שנכנסת ל vm תחפש בתפריט למעלה
Download guest וכדו.
לאחר מכן גם בתפריט תוודא שהעתקה מופעלת באופן דו כיווני -
עשיתי בדיוק מה שאמרת רק מהתיעוד הרשמי של הפקודות לפני שקראתי את מה שכתבת חזק וברוך בכל מקרה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות