בקשה | ביצוע רוט ל M36
-
ניסיתי כבר מאתיים פעם לעשות רוט לנגן M36 ולא הצלחתי אם מישהו יכול לעשות ואפי' בתשלום, אשמח מאוד. תודה רבה.
-
עשיתי את כל הפעולות שצריך לעשות ולא עבד הוא תמיד כתב לי שהמכשיר לא מחובר אוכל מיני כאלה


והוא כתב לי גם את זה

אפי' שאת כל מה שהוא כותב שלא טוב עשיתי קודם וגם בדקתי שוב.@חכם-חכם אני יכול לעשות לך בתשלום.
תתקשר XXXXXXXתעדכן שקראת כדי שאני ימחק. -
עשיתי את כל הפעולות שצריך לעשות ולא עבד הוא תמיד כתב לי שהמכשיר לא מחובר אוכל מיני כאלה


והוא כתב לי גם את זה

אפי' שאת כל מה שהוא כותב שלא טוב עשיתי קודם וגם בדקתי שוב.@חכם-חכם השגיאות האלה זה שאין לך דרייברים שהמכשיר כבוי ואז שהוא מכובה המחשה לא קולט אותו יותר נכון התוכנה שאתה משתמש בה (בדרך כלל קוראים לזה דרייברים לפסטבוט)
אין לי מושג במה הסתבכת תתקין מגיסק תתקין (תשריש) את הבוט שהורדת מאיפה שלא הורדת או חילצת ואז תקח את הבוט המושרש קצת פקודות בADB וגמרת כל זה עם גמיני 5 דקות..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות