בעיה | קומקום שהמכסה שלו לא נפתח
-
כשאני לוחץ על הלחצן של פתיחת המכסה, הוא נשאר סגור, ואני יכול לפתוח את זה ביד.
כשזה כבר פתוח, אז כשאני לוחץ על הלחצן הנ"ל זה נסגר?
מדובר בקומקום שבת.
אם מישהו יכול לעזור לי, אשמח! תודה.@אהרן-גלנץ אמור להיות שם קיץ שמעלה את המכסה אם המכסה סגור אז הלחיצה שלך לא עושה כלום כי הקפיץ לא מרים אותו, מה שהלחיצה עושה זה רק לשחרר את הנעילה ששומרת על המכסה סגור, כשהמכסה פתוח ואתה לוחץ עליו זה עושה את אותה פעולה - הוא מזיז את הפלסטיק הקטן ששומר על המכסה שלא יזוז ואז כשהפלסטיק הזה זז משם - המכסה נסגר כי הוא פשוט נופל מטה...
ככל הנראה הבעיה היא שהקפיץ נשבר או זז מהמקום, תבדוק את זה... -
@אהרן-גלנץ אמור להיות שם קיץ שמעלה את המכסה אם המכסה סגור אז הלחיצה שלך לא עושה כלום כי הקפיץ לא מרים אותו, מה שהלחיצה עושה זה רק לשחרר את הנעילה ששומרת על המכסה סגור, כשהמכסה פתוח ואתה לוחץ עליו זה עושה את אותה פעולה - הוא מזיז את הפלסטיק הקטן ששומר על המכסה שלא יזוז ואז כשהפלסטיק הזה זז משם - המכסה נסגר כי הוא פשוט נופל מטה...
ככל הנראה הבעיה היא שהקפיץ נשבר או זז מהמקום, תבדוק את זה...@פסנתר-שקוף אני מבין את הרעיון הזה, אבל מה שבכל זאת מוזר לי זה שהלחיצה כשפתוח, לא מפיל את המכסה, אלא זה זז יחד אם הלחיצה.
כלומר, אם כדבריך, אז לכאורה המכסה אמור ליפול, ואצטרך להחזיק כל הזמן למעלה, לא?
תודה רבה על התגובה.
אגב, איך אני יכול לבדוק אולי בכל זה הקפיץ לא בסדר? אני לא מוצא שום הדרכה על תיקון כזה דבר. -
לא ממש הבנתי שלח תמונה
-
ש שטיגליץ העביר נושא זה מ-מכשירי חשמל ביתיים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות