באג | אני לא מצליח להסריט בנגן M36+
-
המצלמה עובדת רק לתמונות וכל פעם שאני מנסה להסריט זה כותב שגיאה בהתחלת הקלטה (הבעיה לא באפליקציה ניסיתי בכמה אפליקציות)
@NAV-ANUTK אולי התקנת את החסימה של הוידאו של @בניית-גרסאות ?
-
@NAV-ANUTK אולי התקנת את החסימה של הוידאו של @בניית-גרסאות ?
@אלוף-תימן לא, ואני גם לא מצליח לעשות הסרטת מסך
-
N NAV ANUTK סימן נושא זה כשאלה
-
N NAV ANUTK סימן נושא זה כנפתר
-
@NAV-ANUTK אולי התקנת את החסימה של הוידאו של @בניית-גרסאות ?
@אלוף-תימן צדקת! התקנתי פעם וידבלוקר ומחקתי, אבל ראיתי עכשיו שהמודול נשאר במג'יסק ומחקתי אותו ועכשיו אני יכול
תודה אלוף!!! -
@אלוף-תימן צדקת! התקנתי פעם וידבלוקר ומחקתי, אבל ראיתי עכשיו שהמודול נשאר במג'יסק ומחקתי אותו ועכשיו אני יכול
תודה אלוף!!!@NAV-ANUTK בשמחה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות