עזרה | הפעלת מפות אופליין במחשב מנותק אינטרנט
-
הורדתי את המפות במחשב שמחובר לאינטרנט והעתקתי (לתיקייה שצריך...) וזה מופיע לי גם בהגדרות בנמצא...
השאלה שלי איך אני מפעיל את המפה ?
תומ''ר ! -
הורדתי את המפות במחשב שמחובר לאינטרנט והעתקתי (לתיקייה שצריך...) וזה מופיע לי גם בהגדרות בנמצא...
השאלה שלי איך אני מפעיל את המפה ?
תומ''ר ! -
@העניו-הגאה תוריד את זה ותתקין
@טכנופוב זה ההודעה שקופצת לי:

-
הורדתי את המפות במחשב שמחובר לאינטרנט והעתקתי (לתיקייה שצריך...) וזה מופיע לי גם בהגדרות בנמצא...
השאלה שלי איך אני מפעיל את המפה ?
תומ''ר !@העניו-הגאה איזה ווינדוס?
-
@העניו-הגאה איזה ווינדוס?
@המתעניין1 ווינדוס 11 פרו
-
@המתעניין1 ווינדוס 11 פרו
-
@העניו-הגאה עיין כאן
@המתעניין1 לא כל כך הבנתי מה יצא שם ?
פשוט כבר העתקתי את כל הקבצים למחשב במצב אופליין... -
@המתעניין1 לא כל כך הבנתי מה יצא שם ?
פשוט כבר העתקתי את כל הקבצים למחשב במצב אופליין...@העניו-הגאה
א. תוריד את התוכנה שנמצאת שם
ב. תפעיל אותה
ג. תמצא שם את המפות של מיקרוסופט -
@העניו-הגאה
א. תוריד את התוכנה שנמצאת שם
ב. תפעיל אותה
ג. תמצא שם את המפות של מיקרוסופט@המתעניין1 להפעיל אותה במחשב עם האינטרנט ?
או להעתיק ישר למחשב במצב אופליין ? -
@המתעניין1 להפעיל אותה במחשב עם האינטרנט ?
או להעתיק ישר למחשב במצב אופליין ?@העניו-הגאה תוריד מפות אונליין או שתשים אופליין את המפות שהורדת בתיקיה המתאימה.
לכאו' אתה יכול להעתיק את התוכנה אופליין -
לא עובד, מה יכול להיות ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות