בעיה | Q8 איך מוציאים את כרטיס הזיכרון
-
@אליהו-הגדול כתב בבעיה | Q8 איך מוציאים את כרטיס הזיכרון:
פלסטיק שצמוד לכרטיס
@YAHBDK נ״ל אני מתייאש...
איך לוחצים וגם מושכים תוך כדי?
-
@YAHBDK נ״ל אני מתייאש...
איך לוחצים וגם מושכים תוך כדי?
@אליהו-הגדול
אם לא מנסים לא מצליחים -
@אליהו-הגדול
אם לא מנסים לא מצליחים@YAHBDK שניה לפני שאתה מוחק...
ואם מנסים ולא מצליחים??? -
@YAHBDK שניה לפני שאתה מוחק...
ואם מנסים ולא מצליחים???@אליהו-הגדול
מנסים שוב פעם -
@YAHBDK שניה לפני שאתה מוחק...
ואם מנסים ולא מצליחים???שניה, יכול להיות שזה קשור לזה שלא עדכנתי את העדכון האחרון?
סתם צוחק.
מרוב ייאוש... -
שניה, יכול להיות שזה קשור לזה שלא עדכנתי את העדכון האחרון?
סתם צוחק.
מרוב ייאוש...@אליהו-הגדול
ועכשיו אולי תמחק את הנושא הזה? -
@אליהו-הגדול
ועכשיו אולי תמחק את הנושא הזה?@YAHBDK עכשיו ברצינות.
איך אני אמור ללחוץ על הפלסטיק ותוך כדי גם לדחוף את הכרטיס? -
@אליהו-הגדול צריך ללחוץ על הצופציק ששומר על הכרטיס ביד אחת וביד השניה להוציא
את הסים פשוט למשוך@בינוני
את הסים אני מצליח...
אבל את כרטיס הזכרון אני לא מצליח.
מה עושים??? -
@בינוני
את הסים אני מצליח...
אבל את כרטיס הזכרון אני לא מצליח.
מה עושים??? -
@אליהו-הגדול תעלה תמונה של איך בדיוק זה נראה
@פלמנמוני תודה רבה
השניה זה יצא...
אחרי כמה קיסמים שבורים
ואצבעות פצועות...
׳הר הבית בידינו׳
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות