מדריך | טלפון ZTE F100- סקירה
-
יש ברשותי מכשיר ZTE F100 ואכתוב ההתרשמות.
מכשיר קטן, כמדומה קצת יותר גדול מסמסונג אברכים - אבל מרגיש כמוהו.
יבואן HOT. כאן יש מידע טכני
המחיר זול מאד, באיזור 100-150 ש"ח.שמע מעולה.
אין רמקול חיצוני, האזניה משמשת לרמקול. (בשעת דיבור הטלפון קצת רוטט, משהו בפנים לא מהודק)
רינגטונים פשוטים מאד, אין שירים בכלל ברינגטונים. אולי אפשר להוסיף דרך כרטיס זיכרון - לא בדקתי.
קליטה מצויינת.
2 סימים. יש מקום לכרטיס מיקרו.
בלוטוס עובד היטב (עכ"פ באזניות בלוטוס פשוטות שברשותי).
יש שקע לאזניות.
מקשים קצת קשים ללחיצה, בפרט הריבוע העליון.
המסך מפוקסל יחסית, כמו הפלאפונים הישנים.
יש נגן לקבצי שמע.
יש פנס מעולה וחזק.
סוללה סבירה. שקע מיקרו USB.לסיכום - אני אישית מרוצה ממנו. טלפון פשוט וללא סטייל, אבל פונקציונלי.

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות