בעיה | עזרה קטנה בפלאפון C1
-
@מחנה-ידידים כתב בבעיה | עזרה קטנה בפלאפון C1:
VCARD
ממש ממש תודה רבה. אבל כאחד שלא מבין אפשר מעט יותר הסבר ?
@עברי-אנוכי-0 תעשה ייצוא לזיכרון המכשיר/כרטיס זיכרון, ותראה שנוצר לך קובץ. אותו תעביר למכשיר החדש, לחץ עליו, ויש לך את כל האנש"ק.
-
@עברי-אנוכי-0 תעשה ייצוא לזיכרון המכשיר/כרטיס זיכרון, ותראה שנוצר לך קובץ. אותו תעביר למכשיר החדש, לחץ עליו, ויש לך את כל האנש"ק.
-
@סוף-הרחוב
מה שכתבת חסר שלב.
הגיבוי יוצר קובץ IB, צריך להמיר אותו לVCF לפי מה שמוסבר כאן -
@סוף-הרחוב הוא התבלבל עם גיבויים של q8 ודומיו.
-
@סוף-הרחוב C1 יודע לקרוא קבצי IB? לא ידעתי
-
@סוף-הרחוב תודה על המענה אך בפועל הוא לא מצליח לקרוא את הגיבוי.
-
@סוף-הרחוב תודה על המענה אך בפועל הוא לא מצליח לקרוא את הגיבוי.
@עברי-אנוכי-0 כתב בבעיה | עזרה קטנה בפלאפון C1:
תודה על המענה אך בפועל הוא לא מצליח לקרוא את הגיבוי.
תנסה מה שכתבתי
כתב בבעיה | עזרה קטנה בפלאפון C1:
מה שכתבת חסר שלב.
הגיבוי יוצר קובץ IB, צריך להמיר אותו לVCF לפי מה שמוסבר כאן -
אני לא מספיק גאון כמו כל הגאונים כאן בפורום ..
זה הקובץ שהנוקיה יוצר לי !
איך עכשיו אני ממיר אותו שיתאים לC1 ... -
אני לא מספיק גאון כמו כל הגאונים כאן בפורום ..
זה הקובץ שהנוקיה יוצר לי !
איך עכשיו אני ממיר אותו שיתאים לC1 ...פוסט זה נמחק! -
אני לא מספיק גאון כמו כל הגאונים כאן בפורום ..
זה הקובץ שהנוקיה יוצר לי !
איך עכשיו אני ממיר אותו שיתאים לC1 ...@עברי-אנוכי-0 כשאתה פותח אותו בC1, מה קורה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות