בעיה | עזרה קטנה בפלאפון C1
-
שלום לכולם
בהמלצת כל החברים אכן רכשתי את הפלאפון החדש C1 ובהחלט פלאפון מוצלח מאד.
רק אשמח לקבלת סיוע איך אפשר להעביר אנשי קשר מנוקיה 225 לC1 .
תודה ענקית מראש. -
שלום לכולם
בהמלצת כל החברים אכן רכשתי את הפלאפון החדש C1 ובהחלט פלאפון מוצלח מאד.
רק אשמח לקבלת סיוע איך אפשר להעביר אנשי קשר מנוקיה 225 לC1 .
תודה ענקית מראש.@עברי-אנוכי-0 בבלוטוס זה מאד פשוט
אתה נכנס לאנשי קשר -אפשריות שם אתה יורד אחד לפני האחרון בסנכרן אנשי קשר מטלפון וכו
אני עשיתי את זה בקלי קלות -
@עברי-אנוכי-0 בבלוטוס זה מאד פשוט
אתה נכנס לאנשי קשר -אפשריות שם אתה יורד אחד לפני האחרון בסנכרן אנשי קשר מטלפון וכו
אני עשיתי את זה בקלי קלות@mnir זה לא מצליח לסנכרן ניסיתי זאת כמה פעמים.
-
@mnir זה לא מצליח לסנכרן ניסיתי זאת כמה פעמים.
@עברי-אנוכי-0 תעביר קובץ VCARD
-
@עברי-אנוכי-0 תעביר קובץ VCARD
@מחנה-ידידים כתב בבעיה | עזרה קטנה בפלאפון C1:
VCARD
ממש ממש תודה רבה. אבל כאחד שלא מבין אפשר מעט יותר הסבר ?
-
@מחנה-ידידים כתב בבעיה | עזרה קטנה בפלאפון C1:
VCARD
ממש ממש תודה רבה. אבל כאחד שלא מבין אפשר מעט יותר הסבר ?
@עברי-אנוכי-0 תעשה ייצוא לזיכרון המכשיר/כרטיס זיכרון, ותראה שנוצר לך קובץ. אותו תעביר למכשיר החדש, לחץ עליו, ויש לך את כל האנש"ק.
-
@עברי-אנוכי-0 תעשה ייצוא לזיכרון המכשיר/כרטיס זיכרון, ותראה שנוצר לך קובץ. אותו תעביר למכשיר החדש, לחץ עליו, ויש לך את כל האנש"ק.
-
@סוף-הרחוב
מה שכתבת חסר שלב.
הגיבוי יוצר קובץ IB, צריך להמיר אותו לVCF לפי מה שמוסבר כאן -
@סוף-הרחוב הוא התבלבל עם גיבויים של q8 ודומיו.
-
@סוף-הרחוב C1 יודע לקרוא קבצי IB? לא ידעתי
-
@סוף-הרחוב תודה על המענה אך בפועל הוא לא מצליח לקרוא את הגיבוי.
-
@סוף-הרחוב תודה על המענה אך בפועל הוא לא מצליח לקרוא את הגיבוי.
@עברי-אנוכי-0 כתב בבעיה | עזרה קטנה בפלאפון C1:
תודה על המענה אך בפועל הוא לא מצליח לקרוא את הגיבוי.
תנסה מה שכתבתי
כתב בבעיה | עזרה קטנה בפלאפון C1:
מה שכתבת חסר שלב.
הגיבוי יוצר קובץ IB, צריך להמיר אותו לVCF לפי מה שמוסבר כאן -
אני לא מספיק גאון כמו כל הגאונים כאן בפורום ..
זה הקובץ שהנוקיה יוצר לי !
איך עכשיו אני ממיר אותו שיתאים לC1 ... -
אני לא מספיק גאון כמו כל הגאונים כאן בפורום ..
זה הקובץ שהנוקיה יוצר לי !
איך עכשיו אני ממיר אותו שיתאים לC1 ...פוסט זה נמחק! -
אני לא מספיק גאון כמו כל הגאונים כאן בפורום ..
זה הקובץ שהנוקיה יוצר לי !
איך עכשיו אני ממיר אותו שיתאים לC1 ...@עברי-אנוכי-0 כשאתה פותח אותו בC1, מה קורה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות