בעיה | שיאמי חצי תאצ' תקוע אל נעילה
-
החלפתי כבל בדקתי אל מכשיר אחר וזה עובד אבל יש אתו בעיה וגם הדכנתי אותו זה לא עוזר
@איתמרשרעבי אז אולי תסביר כל פעם מה הבעיה שלא נצטרך לשאול כל פעם
-
הפלאפון לא מתחבר למחשב איך אפשר לחבר אותו
@איתמרשרעבי כתב בבעיה | שיאמי חצי תאצ' תקוע אל נעילה:
הפלאפון לא מתחבר למחשב איך אפשר לחבר אותו
@איתמרשרעבי כתב בבעיה | שיאמי חצי תאצ' תקוע אל נעילה:
אבל יש אתו בעיה
סלש...


-
אכשיו הבעיה שזה לא מתחבר למחשב הרדתי את כול מה שצריך
-
אכשיו הבעיה שזה לא מתחבר למחשב הרדתי את כול מה שצריך
@איתמרשרעבי תסביר מה הכוונה לא מתחבר
-
מחבר וזה לא עולה במחשב שיש משהו מחובר נסתי גם מחשב אחר אין אפשרות לצורב אל אנקי ואז לחבר וזה עולה אטומטי בפלאפון
-
אחי, המלצה שלי, תלך לחנות ידעו לעזור לך, במיוחד כי לא בהכרח צריך איפוס, זה לא מציאותי שנוצר סיסמה בגלל שהוצאת סים, אא''כ הכוונה שלך שהחזרת אותו ואז יש בעיה, וא''כ לא צריך איפוס, בלי קשר לזה, אני לא חושב שנגיע פה לשום מקום
@10110000 צודק בכל מילה.
-
יש לי דגם F21 כשר איך תעזור לי אם הפלאפון לא מתחבר למחשב אם תוכל אשמח
-
יש לי דגם F21 כשר איך תעזור לי אם הפלאפון לא מתחבר למחשב אם תוכל אשמח
@איתמרשרעבי יש מצב שאתה צריך למחוק את מחיצת nvram ואולי גם את שאר המחיצות שקשורות לimei.
עיין כאן
https://m.youtube.com/watch?v=fOyMJroHXoo
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות